AnonymBruker Skrevet 21. august #61 Skrevet 21. august Jeg synes det er greit at ulike meninger om en seksuell handling kommer frem i en tråd. Hvis ikke sitter man jo der og tror man er den eneste som ikke eeeelsker analsex, men tvertimot misliker det og synes det er vondt/ekkelt/ubehaglig/uappetittelig. Eller hva det nå er som diskuteres. Man får tåle at folk ikke elsker det samme som en selv når man kommer med slikt. Man bør ha varierte meninger i en tråd, ikke alle må holde med trådstarteren, selvfølgelig. Da vil det jo gi et falskt bilde av virkeligheten, man kan tro at ALLE liker det samme, alle unntatt en selv, liksom. Anonymkode: cca03...8d6 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #62 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes det er greit at ulike meninger om en seksuell handling kommer frem i en tråd. Hvis ikke sitter man jo der og tror man er den eneste som ikke eeeelsker analsex, men tvertimot misliker det og synes det er vondt/ekkelt/ubehaglig/uappetittelig. Anonymkode: cca03...8d6 Enig, nyanser, også folks preferanser, må være helt greit i en diskusjonstråd. Jeg synes for eksempel det er æsj når bæsj og tiss involveres i akten, men synes det er helt greit om motparten da kaller meg for en prippen megge. Anonymkode: 3a917...90b
AnonymBruker Skrevet 21. august #63 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enig, nyanser, også folks preferanser, må være helt greit i en diskusjonstråd. Jeg synes for eksempel det er æsj når bæsj og tiss involveres i akten, men synes det er helt greit om motparten da kaller meg for en prippen megge. Anonymkode: 3a917...90b Jeg er helt for nyanser, men "æsj" er vel så unyansert som det er mulig å komme. Anonymkode: 5f159...357
katties Skrevet 21. august #64 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan du fortelle litt om de konsekvensene? Anonymkode: 80e48...b8a Det er ikke alle som vet st man kan bli smitta av massevis av greier gjennom bæsj, f.eks. er både bakterier, sopp, virus og parasitter som kan finnes i slikt. Hvis man får det opp i kjeden kan man få noen skikkelig fæle infeksjoner. 1
Katten.2.0 Skrevet 21. august #65 Skrevet 21. august katties skrev (18 minutter siden): Det er ikke alle som vet st man kan bli smitta av massevis av greier gjennom bæsj, f.eks. er både bakterier, sopp, virus og parasitter som kan finnes i slikt. Hvis man får det opp i kjeden kan man få noen skikkelig fæle infeksjoner. Pleier bare å smøre kjeden min godt, så er den ganske motstandsdyktig mot rust og andre uhumskheter.
katties Skrevet 21. august #66 Skrevet 21. august Katten.2.0 skrev (Akkurat nå): Pleier bare å smøre kjeden min godt, så er den ganske motstandsdyktig mot rust og andre uhumskheter. Er autokorrekten som er ute og lager skriveleif igjen...
AnonymBruker Skrevet 21. august #67 Skrevet 21. august Åherre, jeg ble sjokkert og trodde dere hadde gått fra forstanden og brukt ting jeg ikke engang skal si for dette er en tråd med mennesker som ikke trenger inspo. Anonymkode: 4b738...6cb
AnonymBruker Skrevet 21. august #68 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er helt for nyanser, men "æsj" er vel så unyansert som det er mulig å komme. Anonymkode: 5f159...357 Æsj er noe primalt i oss, du kommer aldri til å venne oss fra å si det. Æsj æsj æsj. Æsj. Æsj så ekkelt. Anonymkode: 4b738...6cb 1
Katten.2.0 Skrevet 21. august #69 Skrevet 21. august katties skrev (5 minutter siden): Er autokorrekten som er ute og lager skriveleif igjen... Jeg regnet med det. Er åpenbart forbi sengetiden min når jeg ikke kunne la en slik feil gå forbi! 1
Katten.2.0 Skrevet 21. august #70 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Æsj er noe primalt i oss, du kommer aldri til å venne oss fra å si det. Æsj æsj æsj. Æsj. Æsj så ekkelt. Anonymkode: 4b738...6cb Merkelig. Det er jo som regel noe foreldrene korrigerer. Sier du æsj om du er på restaurant og går forbi et bord som spiser mat du ikke liker? Det er helt innafor å ha preferanser, samt uttrykke dem, men folk som bare sier 'æsj' til ting de ikke liker - etter å ha oppsøkt sfæren det er i på egenhånd - framstår bare som uhøflige og enkle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå