Gjest Gjest_supersnuppa_* Skrevet 25. mars 2006 #1 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har hatt en elsker en periode nå, vi hadde klare "kjøreregler" og var enig i at det kun skulle være sex ikke noe særiøst forhold. Så kommer han da og forteller at han har truffet ei dame som han er begynt å bli glad i og vil avslutte dette vi holder på med. Vel, greit nok vi hadde jo ikke lovet hverandre noe som helst....... Men jeg er lei meg, vet ikke helt hvorfor. Jeg vet jo med meg selv at det ville ikke kunne bli alvor mellom oss, tenker jeg 1 år frem i tid så ser jeg ikke for meg at vi bor sammen eller har noe mer enn det vi har hatt frem til nå. Allikevel er jeg trist...Rart det der.
Gjest Cristoph Skrevet 25. mars 2006 #2 Skrevet 25. mars 2006 uff. se det positive i det. han er i hvertfall en allright fyr som sier i fra når han har fått seg dame.
Gjest Gjest_supersnuppa_* Skrevet 25. mars 2006 #3 Skrevet 25. mars 2006 Ja han er en allright fyr. Han gjør jo akkurat som avtalt og da, gir beskjed om at han har truffet noen han føler mer for enn meg. Avtalen gjaldt jo selvfølgelig begge veier. Vennskapet kommer til å fortsette, dog i mindre skala da..... Jeg kommer til å savne sexen for den var fantastisk, har aldri hatt så god sex med noen andre før. Vi passet sammen som hånd i hanske Vel, alle ting har jo en ende og livet går videre..... Men jeg har vel lov å syns det er litt trist allikevel?
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #4 Skrevet 25. mars 2006 Det høres ut som du egentlig vil noe mer men du har ikke turt å tenke tanken før han nå kom å sa at han hadde funnet seg en annen. Har også en knullekompiss. Vi har vel ikke definert reglene så nøye. Jeg tviler på at han kommer til å si ifra den dagen han finner en dame. Tror bare han blir "fraværende". Synes det står respekt at han sier ifra, men synd for deg da
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #5 Skrevet 25. mars 2006 Vær glad for at du i det minste får beskjed.... Jeg har også mistet min elsker nå, frykten ligger i at grunnen er at han fant seg ei som betydde mer enn de vi hadde. Og ja, jeg ønsket jo egentlig hele tiden noe mer. Men jeg må anta at det er over, fordi han er bare blitt fraværende. Og jeg aner ikke hvorfor. Som sagt; vær glad for at han er ærlig og kan gi deg svar!!
Diana Skrevet 28. mars 2006 #6 Skrevet 28. mars 2006 Jeg tror at grunnen til at du er lei deg er at du fikk fantastisk sex med han og at du begynte å bli glad i ham. Men se d positive i det: han er jaffal ærlig mot deg
-Fisken- Skrevet 28. mars 2006 #7 Skrevet 28. mars 2006 Jeg tror at grunnen til at du er lei deg er at du fikk fantastisk sex med han og at du begynte å bli glad i ham. Men se d positive i det: han er jaffal ærlig mot deg ←
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #8 Skrevet 29. mars 2006 Jeg har hatt en elsker en periode nå, vi hadde klare "kjøreregler" og var enig i at det kun skulle være sex ikke noe særiøst forhold. Så kommer han da og forteller at han har truffet ei dame som han er begynt å bli glad i og vil avslutte dette vi holder på med. Vel, greit nok vi hadde jo ikke lovet hverandre noe som helst....... Men jeg er lei meg, vet ikke helt hvorfor. Jeg vet jo med meg selv at det ville ikke kunne bli alvor mellom oss, tenker jeg 1 år frem i tid så ser jeg ikke for meg at vi bor sammen eller har noe mer enn det vi har hatt frem til nå. Allikevel er jeg trist...Rart det der. ← Ring meg på (sensurert) så kan vi snakke litt sammen og se om det er noe connection der, om du er fornøyd skal jeg få deg til å glemme dette på null komma niks Så hva sier du supersnuppa, hørtes super ut for meg, fortjener en ekte mann du
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #9 Skrevet 29. mars 2006 Ring meg på (sensurert) så kan vi snakke litt sammen og se om det er noe connection der, om du er fornøyd skal jeg få deg til å glemme dette på null komma niks Så hva sier du supersnuppa, hørtes super ut for meg, fortjener en ekte mann du ← Hehe, takk for tilbudet
Gjest Gjest_supersnuppa_* Skrevet 29. mars 2006 #10 Skrevet 29. mars 2006 innlegget over var fra meg, supersnuppa Kanskje jeg burde vurdere å registrere meg så slipper jeg å huske på å signere hele tiden.
Catrine Skrevet 30. mars 2006 #11 Skrevet 30. mars 2006 Det virker som det gikk som det "måtte" gå. Altså, dere skulle bare være venner, men venner som hadde sex, og ikke ha noen forpliktelser til hverandre utenom. Men kanskje har det ligget i underbevisstheten din en stund, nemlig det at du var blitt gladere i han enn du selv turde å tenke på? Og dere har jo delt mange intime stunder sammen, og har jo et forhold til hverandre, så selv om du og han ikke var kjærester, så får man jo kanskje følelsen av å bli dumpa likevel? I alle fall følelsen av å være nest-best, på en måte? Men fint at han var ærlig, og holdt avtalen sin, men forstår også at du kan bli litt trist pga dette.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #12 Skrevet 30. mars 2006 Jeg tror ikke som en del andre her at dette nødvendigvis betyr at du ubevisst er mer glad i ham enn du innrømmer. Så lenge dere har hatt bra sex og du regner han som en fin fyr, så må jo du ha følt noe for ham, men ikke nødvendigvis kjærlighet. Slik jeg ser det, er det helt naturlig å være litt trist når noen vi har hatt moro med forsvinner ut av livene våre, enten det er kjærester, elskere eller venner.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #13 Skrevet 30. mars 2006 akkurat dette er grunnen til at jeg har gått over til kun å betale for sex (har penger nok) og tåle at jeg må ha sex med durex. Jeg er et følelsesmenneske, og synes det er leit å bli dumpa selv av pulevenner. Har skjedd meg to ganger før og siden juli 2002 har jeg derfor shoppet fitte med østeuropeisk smak. Når vi ikke engang snakker samme språk skal det litt til for å føle seg dumpa.
Gjest Gjest_supersnuppa_* Skrevet 31. mars 2006 #14 Skrevet 31. mars 2006 Vet dere at etter ett par dager med tanker og litt tristhet så er jeg kommet frem til at dette er helt greit. Vi har snakket mye sammen siden han kom å sa at vi måtte avslutte dette. Jeg tror jeg var mest redd for å miste vennskapet vårt, men det gjør jeg ikke. Vi snakker sammen omtrent hver dag på telefonen akkurat som før og har akkurat den samme humoristiske tonen oss imellom. Vennskapet er vi enig om at må bestå, men sexen slutter vi med og jeg kjenner at det er helt greit. Er i godt humør nå, jeg. Men sex må jeg ha, er det noen som melder seg? hehe "tuller "
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå