AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Helt vanlige klær, gjerne med regnjakke og/eller regnponcho hvis det er ute Anonymkode: 1f38f...30b
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Helt vanlige klær, gjerne med regnjakke og/eller regnponcho hvis det er ute Anonymkode: 1f38f...30b Vil gjerne pynte meg litt da.😁 Anonymkode: db9c3...c26 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vil gjerne pynte meg litt da.😁 Anonymkode: db9c3...c26 Kle deg som du skal ut på byen Anonymkode: 1f38f...30b
AnonymBruker Skrevet 13. august #5 Skrevet 13. august Hvorfor må du ha nytt antrekk for å gå på festival? Bruk en bukse og en genser som du allerede har. Anonymkode: 8c035...eb5
AnonymBruker Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vil gjerne pynte meg litt da.😁 Anonymkode: db9c3...c26 For å stå med regnklær i gjørme og regn? Anonymkode: 8c035...eb5
AnonymBruker Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor må du ha nytt antrekk for å gå på festival? Bruk en bukse og en genser som du allerede har. Anonymkode: 8c035...eb5 Hadde ikke tenkt til å kjøpe nytt egentlig Anonymkode: db9c3...c26
AnonymBruker Skrevet 13. august #8 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (1 time siden): For å stå med regnklær i gjørme og regn? Anonymkode: 8c035...eb5 Er det meldt det nå ja, ok 🤣🤣 Anonymkode: db9c3...c26
AnonymBruker Skrevet 13. august #9 Skrevet 13. august Festival antrekk på høsten er vel kjole. Så utover kvelden har du ulltrøye og ullsrømpebukse under når det blir kalt. Ha med jakke og lange kanskje forede langstøvler, eller støvler i neopren som duckboots. Anonymkode: bd685...17f
AnonymBruker Skrevet 13. august #10 Skrevet 13. august Lue og vanter kan også være kjekt ha med. Ikke bare for kulden, men knott og mygg som gjerne kommer utover kvelden. Samt myggstift, telt, kjølebag og primus. Kommer akkurat fra festival og det var bænkers. Anonymkode: bd685...17f
AnonymBruker Skrevet 14. august #11 Skrevet 14. august Jeg lurer nesten på det samme. Hva skal jeg ha på meg på konserten på lørdag? Kaizers! Vil føle meg bra. Er ikke så ofte jeg er ute på livet lenger. Anonymkode: b47d3...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå