AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Finnes det et sted på nettet der jeg kan finne ut hvem mine biologiske søsken er? Har prøvd Folkeregisteret men fant kun mine egne opplysninger. Anonymkode: 31033...a64
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finnes det et sted på nettet der jeg kan finne ut hvem mine biologiske søsken er? Har prøvd Folkeregisteret men fant kun mine egne opplysninger. Anonymkode: 31033...a64 Har du prøvd med dna-test på My heritage eller lignende slektsforskningssider? Anonymkode: 13894...3be 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du prøvd med dna-test på My heritage eller lignende slektsforskningssider? Anonymkode: 13894...3be sannsynligheten for at eventuelle søsken skal befinne seg på nøyaktig samme nettsider av denne typen, er vel ikke særlig stor. Anonymkode: 0026e...f4e
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august Nå aner jeg jo ikke hva du vet, men jeg ville sett om det finnes noen mennesker i familien din eller vennekrets av foreldre som kanskje kan vite noe? Anonymkode: 67949...2da
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august Informasjonen skal være lagret i folkeregisteret men det er ikke sikkert du har rett til å se den selv, jeg ville kontaktet Skatteetaten og spurt. Har tidligere jobbet et sted hvor vi hentet ut utvidet informasjon om personer fra folkeregisteret og informasjon om søsken var en del av dataene vi fikk. Det var da bare med samtykke fra 1 person at vi hentet ut dette slik jeg husker det. Er noen år siden da kanskje blitt strengere nå. Men om det ikke er blitt det skulle man tro det var mulig å få den infoen. Anonymkode: 55578...99f
Grüner Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Finnes det et sted på nettet der jeg kan finne ut hvem mine biologiske søsken er? Har prøvd Folkeregisteret men fant kun mine egne opplysninger. Anonymkode: 31033...a64 Nå sier du ingenting om bakgrunnen din og da er det ikke så lett å hjelpe deg. Er du adoptert? 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): sannsynligheten for at eventuelle søsken skal befinne seg på nøyaktig samme nettsider av denne typen, er vel ikke særlig stor. Anonymkode: 0026e...f4e Vi fant min samboers familie på denne måten. Det kan være nok at et annet familiemedlem har tatt dna test og sendt inn til My H. Anbefaler ts å starte der Anonymkode: 8d440...61a
piggrokken Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august Det er ikke ment som et frekt svar, men vet du om de eksisterer? Eller tror du at du KAN ha søsken? Frelsesarmeen hjalp meg å spore opp min mors familie etter jeg tok DNA tester på 23andme for mange år siden (hun ble adoptert fra Tsjekkoslovakia, og fortalte aldri noe om det, ikke en gang til faren min). frelsesarmeen.no/sarbare-grupper/sok-etter-savnede-personer
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august Det hadde vært mye lettere å hjelpe deg om vi hadde litt mer info, som for eksempel: 1) Vet du om de eksisterer, i så fall, hvor mange de er, alder, kjønn? 2) Er du adoptert eller er unnfanget via donor, eller er det snakk om halvsøsken fra en av foreldrene? Eller er det helsøsken som har blitt adoptert bort? Anonymkode: 67949...2da 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå