AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Er det andre her som har problemer med kvaliteten på The Gilded Age på HBO? Jeg har bra internett linje. Alle andre programmer jeg ser på HBO eller mine andre streaming services har krystall klart bilde men de siste 4 episodene av denne serien er bare blurry. Ender opp med at jeg laster den ned "ulovlig" fra nett for å kunne se på den. Nå er jeg ganske lei, jeg betaler for 4K men får bare dette blurry greiene. Noen andre med samme problem eller er det bare meg? Har også testet på annen tv men samme greia der. Anonymkode: 13d52...c7a
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Ingen problemer med å se på serien her Anonymkode: f794e...957
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Den vises helt fint hos meg: Anonymkode: 9f72c...b76
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august Takk for svar..hm.. lurer virkelig på hvorfor den er slik hos meg. Anonymkode: 13d52...c7a
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Ingen problemer her heller. Sånn bortsett fra at HBO har elendig oppløsning og at de mørke scenene blir veldig mørke Anonymkode: 3cd41...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå