Cilla Skrevet 25. mars 2006 #1 Skrevet 25. mars 2006 Hvor bokstavelig er dresskoden mørk dress? Mannen min har en dress, den er mellomgrå, ikke koksgrå men heller ikke lysegrå. Må han ut og kjøpe ny dress når kleskode er smoking/mørk dress? Og MÅ jeg ha lang kjole? For da må jeg ut og kjøpe det. elle kan jeg ha et pent buksesett? Kan jeg ha skjørt og en pen jakke/pen topp inni? Fikk innbydelsen denne uka, og må isåfall lete etter nye antrekk. Kan jo si at de klærne jeg har har jeg brukt i flere bryllup, men der har det aldri vært kleskode, eller pent antrekk. Har følt sånn midt på treet pyntet sammenlignet med de andre gjestene.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mars 2006 #2 Skrevet 25. mars 2006 MØRK DRESS En mørk blå eller sort dress med diskret slips og sorte sko. Damene stiller i pen kjole eller skjørt evnt. en meget pen buksedress.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #3 Skrevet 25. mars 2006 tror ikke jeg hadde kjøpt ny dress for bryllupet... den er jo ike lys! Men tror jeg ville tatt meg en tur og kjøt meg en lang kjolse om du ikke vil skille deg ut..
Susan Sto Helit Skrevet 25. mars 2006 #4 Skrevet 25. mars 2006 Koden til Bjørnsdatter er den jeg har gått etter også. Vi ønsker jo at flest mulig av gjestene kan bruke et antrekk de har fra før.
Cilla Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2006 MØRK DRESS En mørk blå eller sort dress med diskret slips og sorte sko. Damene stiller i pen kjole eller skjørt evnt. en meget pen buksedress. ← Dette var veldig greit! Tror mannen skal få beholde dressen, men jeg tror jeg skal en tur ut og lete. Har ikke noe imot å å måtte kjøpe nye klær til bryllup, men skal i to konfirmasjoner også så hadde vært greit å hatt klærsom går til alle tre dagene. Og jeg har ikke på en lang kjole i konf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå