AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Bekledning fortel mye om kroppspråk, smak og personlighet. På en fotballbane har samtlige spillere (lagvis ) både menn / kvinner tilsvarende lik bekledning, og kun prestasjoner skiller dem ut. Nå er det vel slik at kvinner elsker å sjå på fotballkamper, og ikkje fordi dei er så intressert i fotball, men mer intressert i mennene som deltar i spillet. ? Undres på hva som ligg til grunn for at når ein kvinne opptrer i forballdrakt på en fotballbane er hun ikkje sexuelt tiltrekkende. Så snart same kvinnfolket skifter bekledning, og opptrer i skjørt og festlig bekledning så endres den sekuelle tiltrekkenhet Med andre ord så har bekledning som innflytelse på seksuell Anonymkode: 5efdf...bda 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Bekledning avgjør mye ja. Anonymkode: 14de7...218 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Hallo!!!! Er ikke en jente i fotballdrakt seksuelt tiltrekkende??? Har du sett på jente/damefotball? I gode øyeblikk kan man se både kameltå og stive brystvorter. Pupper og rumper er flott også i fotballdrakt. Elsker jenter i fotballdrakt, selv om jeg ikke er så interessert i fotball. Anonymkode: 6af43...430 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bekledning fortel mye om kroppspråk, smak og personlighet. På en fotballbane har samtlige spillere (lagvis ) både menn / kvinner tilsvarende lik bekledning, og kun prestasjoner skiller dem ut. Nå er det vel slik at kvinner elsker å sjå på fotballkamper, og ikkje fordi dei er så intressert i fotball, men mer intressert i mennene som deltar i spillet. ? Undres på hva som ligg til grunn for at når ein kvinne opptrer i forballdrakt på en fotballbane er hun ikkje sexuelt tiltrekkende. Så snart same kvinnfolket skifter bekledning, og opptrer i skjørt og festlig bekledning så endres den sekuelle tiltrekkenhet Med andre ord så har bekledning som innflytelse på seksuell Anonymkode: 5efdf...bda Kjenner ikke ei som gidder å se på fotball for å se en fyr i shorts. 😂 Jeg elsker fotball og kan røpe at det aldri har vært grunnen. Du synes ikke kvinner i fotballdrakt er sexy, mm skjørt og kjoler. Andre synes den samme kvinnen er mest sexy når hun har på fotballdrakt eller Evas drakt. Anonymkode: 9d716...3f1 2
draug 75 Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august Med mindre man har fetish på fotballdrakt: Det er noe med at påkledninga flatterer henne. Framhever de positive tingene og kamuflerer det motsatte. Den samme effekten har formell påkledning for menn. 1
Daria Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august Som fotballinteressert kvinne har jeg aldri funnet menn i fotballshorts spesielt attraktive - det er faktisk ikke derfor jeg ser på... På generell anekdotisk basis er jeg ganske sikker på at jeg har hørt adskillig flere menn uttale seg positivt om kvinner i shorts enn jeg har hørt kvinner gjøre det samme om menn. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bekledning fortel mye om kroppspråk, smak og personlighet. På en fotballbane har samtlige spillere (lagvis ) både menn / kvinner tilsvarende lik bekledning, og kun prestasjoner skiller dem ut. Nå er det vel slik at kvinner elsker å sjå på fotballkamper, og ikkje fordi dei er så intressert i fotball, men mer intressert i mennene som deltar i spillet. ? Undres på hva som ligg til grunn for at når ein kvinne opptrer i forballdrakt på en fotballbane er hun ikkje sexuelt tiltrekkende. Så snart same kvinnfolket skifter bekledning, og opptrer i skjørt og festlig bekledning så endres den sekuelle tiltrekkenhet Med andre ord så har bekledning som innflytelse på seksuell Anonymkode: 5efdf...bda For meg er det motsatt. Jeg har aldri syntes ting som skjørt, støvletter etc er sexy. Gi meg heller en dame i joggebukse eller fotballshorts. Dama mi er på sitt mest sexy når hun går i mine boxer-shorts og en oversized T-skjorte. Anonymkode: 42fbf...218
Virrevirrevapp Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august På samme måte som at de fleste menn er kjekkere i dress enn i lycra. 2
Virrevirrevapp Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dama mi er på sitt mest sexy når hun går i mine boxer-shorts og en oversized T-skjorte. Anonymkode: 42fbf...218 Utendørs? Innendørs er vel det meste lettkledd sexy...
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august draug 75 skrev (6 timer siden): Den samme effekten har formell påkledning for menn. Absolutt ikke. Finnes vel knapt noe mindre sexy enn dress og slips. Gi meg heller fotballshorts eller tights. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjenner ikke ei som gidder å se på fotball for å se en fyr i shorts. 😂 Neivel, men vi finnes. Anonymkode: 77ea6...96b
AnonymBruker Skrevet 12. august #11 Skrevet 12. august Daria skrev (4 timer siden): På generell anekdotisk basis er jeg ganske sikker på at jeg har hørt adskillig flere menn uttale seg positivt om kvinner i shorts enn jeg har hørt kvinner gjøre det samme om menn. Det er fordi menn snakker mer om damers utseende på generelt grunnlag, enn hva damer snakker om menns utseende. Det finnes knapt en ting som er mer sexy på en mann enn nettopp bena. Avkledte eller med tights. Anonymkode: 77ea6...96b
AnonymBruker Skrevet 12. august #12 Skrevet 12. august Virrevirrevapp skrev (3 timer siden): På samme måte som at de fleste menn er kjekkere i dress enn i lycra. Feil. Anonymkode: 77ea6...96b
AnonymBruker Skrevet 12. august #13 Skrevet 12. august Nåja. Jeg kjenner få fotballinteresserte damer, og blant dem vil jeg si at flertallet faktisk elsker fotball. Meg selv inkludert. Svaret er vel så enkelt som det er blant dere menn; noen foretrekker fotballdrakt, noen foretrekker formelt antrekk, osv. Vi er forskjellige og tiltrekkes av ulike egenskaper, utseende og bekledning. Heldigvis. Anonymkode: 614dd...6ba
AnonymBruker Skrevet 13. august #14 Skrevet 13. august En kvinne i fotballdrakt får jeg lyst til å ligge med tvert! Sprek, småsvett og bare sexy. Anonymkode: 952cf...823
Lunda Skrevet 13. august #15 Skrevet 13. august Deg. Det er du som tenner på jenter i skjørt. Andre har foskjellige tenningsmønstre.
Resignert Skrevet 13. august #16 Skrevet 13. august Den fysiske delen av seksuell tiltrekning handler for min del om feminin kroppsfasong, høyde og vekt. Altså mer eller mindre timeglassfasong, 150-170 høy, ikke mager eller opplagt overvektig. Og disse egenskapene kommer minst like godt frem i egnet skjørt/ kjole som i annet antrekk. Men det må jo og sies at personlighet/ utstråling har veldig stor betydning for attraktivitet. Kvinnelige fotballspillere, iallefall på høyere nivå, er jo uansett ofte lesbiske. Og dermed irrelevante i min verden.
draug 75 Skrevet 13. august #17 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Absolutt ikke. Finnes vel knapt noe mindre sexy enn dress og slips. Ikke meninga å kapre tråden, og normalt sett svarer jeg ikke anonyme kranglefanter. Nei, hvis det er en kall som har måtta ha kjerringa til å kjøpe en dress for 20 år siden og dne sitter dårlig og ellers er mest som bare kasta på, så ser det bare dumt ut. Noe annet med et mannfolk som vet å få den på seg rett, som har en som sitter og føler seg vel i det. - Men det er jo også noe med kvinner som tenker negative tanker om slike, fordi de føler seg usikre og mindre vedig i møte med en sånn. Bli voksen. 2
AnonymBruker Skrevet 13. august #18 Skrevet 13. august draug 75 skrev (2 timer siden): Ikke meninga å kapre tråden, og normalt sett svarer jeg ikke anonyme kranglefanter. Nei, hvis det er en kall som har måtta ha kjerringa til å kjøpe en dress for 20 år siden og dne sitter dårlig og ellers er mest som bare kasta på, så ser det bare dumt ut. Noe annet med et mannfolk som vet å få den på seg rett, som har en som sitter og føler seg vel i det. - Men det er jo også noe med kvinner som tenker negative tanker om slike, fordi de føler seg usikre og mindre vedig i møte med en sånn. Bli voksen. Vennligst forklar hva du mener her. Anonymkode: cd5c4...b76
AnonymBruker Skrevet 13. august #19 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 0.18): Nå er det vel slik at kvinner elsker å sjå på fotballkamper Kjenner ingen kvinner som kunne tenke seg å se på fotball. Om en mann er fotballinteressert er det et STORT rødt flagg. Anonymkode: 1f218...d44 2
AnonymBruker Skrevet 13. august #20 Skrevet 13. august De ytterst få kvinnene jeg kjenner som ser på fotball, er faktisk interessert i fotball. Har sett noen få kamper mot min vilje, fordi eksen eller pappa ville se. Anonymkode: 79448...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå