Gå til innhold

Ikke interessert i dating familie og venner maser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 40 kjønn ikke viktig tenker jeg, familien maser at jeg må få meg partner men jeg er ikke interessert jeg har vært i ett forhold som varte en god stund når jeg var i 20årene dette begynner og bli over 10år siden men etter dette er jeg ikke interessert i og få meg partner i det hele tatt.

har bare vært i ett forhold i hele mitt liv

jeg ser ikke helt poenget, jeg liker og gjøre det jeg vill når jeg vil og ikke ha noen andre jeg må ta hensyn til eneste jeg savner er sex og synes ikke det er grunnlag nok til og finne en partner. 

Er det jeg som er blitt sær etter og vært så lenge singel eller er dette helt normalt?

Anonymkode: 8b546...a57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flere og flere som lever (og trives som ) single. You do you. 🙂❤️

Anonymkode: 95332...363

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje foreldrene dine ønsker seg barnebarn 🤭

Familie vil jo det beste for sine, og tenker at du vil ha det bedre ved å slippe å bo alene. Tenker det er så enkelt som det.

Noen trives jo best alene, men mange ser fordelen av å ha en å dele livet med. Dobbel glede og halv sorg ved å dele sier man jo, og det er mye i det.

Anonymkode: e57a6...542

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært ærlig med dem? At du ønsker å være singel? Hvis ikke, start der. Hvis du har vært ærlig, bare stopp diskusjonen med en gang de starter. «Jeg vil ikke snakke om det», «jeg har sagt det jeg har å  si om den saken». Ditt liv, ditt valg.

Anonymkode: a7968...5a3

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...