Gå til innhold

Hvordan sjekke opp en sjenert person?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanskelig å se om h*n foretrekker å være alene/ikke liker folk eller om h*n bare er tilbaketrukket/har resting b face. Ikke turt å snakke med h*n enda, men jeg har lyst til å finne ut av det.

Anonymkode: e312b...b02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lettere å kommunisere om du har nr hans? Eller noe sosiale media? 

Anonymkode: 06c09...c1b

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags kontekst er dette? Du høres litt stalker ut.

Anonymkode: 1c7dd...e0c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

D* får jo b*re pr*ve

D* er som andre m*nnesker. Bare sj*nerte. 

Anonymkode: aca38...e9e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva slags kontekst er dette? Du høres litt stalker ut.

Stalker? Hvorfor det? Jeg møter personen ofte, av helt naturlige årsakar.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stalker? Hvorfor det? Jeg møter personen ofte, av helt naturlige årsakar.

Du møter personen ofte, men kjenner ikke personen overhodet, men tenker umiddelbart "sjekke opp". Burde ikke "bli litt kjent med" komme først?

AnonymBruker
Skrevet

Flott at du vil snakke med h*n! Sjenerte personer har vansker med å ta kontakt først, og særlig om de liker noen.

Det er bare å prøve, men gå litt forsiktig fram, de trenger gjerne litt tid. En viss fare for å skremme de unna, hvis man er for direkte. 

Anonymkode: ebef3...b1f

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du møter personen ofte, men kjenner ikke personen overhodet, men tenker umiddelbart "sjekke opp". Burde ikke "bli litt kjent med" komme først?

Sjekke opp/bli kjent med, er ikke det litt det samme da?

AnonymBruker
Skrevet

Men TS vet jo ikke en gang om denne personen er sjenert.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men TS vet jo ikke en gang om denne personen er sjenert.

Nei, det er sant. Jeg mistenker at personen er det, men for alt jeg vet kan det jo bare være at h*n hater meg (basert på ansiktsuttrykket)

AnonymBruker
Skrevet

Ville nå startet med å snakke med vedkommende som et menneske og ikke med hensikt og sjekking. Det merkes veldig fort, og kan oppleves for pågående.

Anonymkode: 8df35...186

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kollega?

Send dickpick.

Anonymkode: 9e72f...311

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sjekke opp/bli kjent med, er ikke det litt det samme da?

Aboslutt ikke i min bok i hvert fall. "Sjekke opp" er med en intensjon om noe mer. Det er lov til å vise interesse, men man bør ha snakket sammen kanskje. "Bli kjent" er uskyldig og uforpliktende. Og føles mindre truende for meg som kvinne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er sant. Jeg mistenker at personen er det, men for alt jeg vet kan det jo bare være at h*n hater meg (basert på ansiktsuttrykket)

De færreste hater noen, om de ikke har gjort noe som gir de grunn til det. Bare gjør et forsøk, så finner du ut litt mer. Det holder jo å bare bli kjent i første omgang. Noe mer kan virke skremmende, og ihvertfall om vedkommende ikke har tenkt i de baner når det gjelder deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at jeg er ganske sjenert, og ble forsøkt sjekket opp (tror jeg 😅). Det gikk et par dager før jeg på en måte antok det, og ble veldig smigret og har lyst til å treffe han igjen. I og med at jeg ikke tok det med én gang, så tror jeg han ga opp, så om det skal bli noe mer så må jeg ta tak i det igjen.

Det er vel sånn med flere, når man ikke tenker i de baner mens andre gjør det. Vet ikke om det er sånn kun for de sjenerte, men vi er jo ikke så vant til å være frampå og dermed ikke fått så mye oppmerksomhet.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jobber han i butikk?

Anonymkode: e63ac...307

AnonymBruker
Skrevet

Vær direkte. Sjenert betyr usikker, og den beste motgiften mot det er å være åpen. Hvis du hinter og går rundt grøten, vil vedkommende bare anta at du ikke er interessert.

Anonymkode: 15d90...1a4

AnonymBruker
Skrevet

Har også likt noen jeg ikke visste om likte eller hatet meg utifra utrykket. Nostalgisk å høre, håper du finner ut av det. 

Anonymkode: ad66b...284

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...