Gå til innhold

Når den du dater ignorerer deg i timevis og dagesvis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater kan plutselig finne på å bli stille i timesvis, noen ganger over et par dager. Jeg har sagt jeg blir veldig usikker av det og til og med avsluttet datingen. Vi gjenopptok datingen og det var bedre en lang stund. Nå er det tilbake igjen. Jeg føler han manipulerer meg ved å gjøre meg usikker og skyve meg unna før han tar meg inn i varmen igjen. Han later som ingenting når han tar kontakt igjen, og det gjør meg usikker på om jeg er dramatisk og vanskelig.

Anonymkode: c878c...1eb

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare spørre han om hva han dreiv på med?

Anonymkode: 1943c...ee1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han jeg dater kan plutselig finne på å bli stille i timesvis, noen ganger over et par dager. Jeg har sagt jeg blir veldig usikker av det og til og med avsluttet datingen. Vi gjenopptok datingen og det var bedre en lang stund. Nå er det tilbake igjen. Jeg føler han manipulerer meg ved å gjøre meg usikker og skyve meg unna før han tar meg inn i varmen igjen. Han later som ingenting når han tar kontakt igjen, og det gjør meg usikker på om jeg er dramatisk og vanskelig.

Bare å slette og blokkere han. Sånn relasjon er ikke noe for deg ser det ut til. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Hvorfor han gjør det forstår jeg ikke. Men du burde trekke deg. Han vet det sårer deg, at det gjør deg usikker og likevell forsetter han. Man vil ikke ha en slik mann. Og det kommer ikke til å forbedre seg. Jeg hadde en slik, i forhold straffet han meg med stillhet for den minste ting. Bli kvalm når jeg tenker på at det og at jeg ble så lenge.

Endret av Hannabanna
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det en gammel push and pull «metode» gutta lærer hos sånne Andrew Tate tullinger? 

Anonymkode: 66f0e...a2e

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er mann, hadde aldri holdt på sånn om jeg var interessert i ei, det tror jeg ingen hadde gjort. En mann som eventuelt vil ta ting langsomt og som er emosjonelt moden og som kan kommunisere, ville betrygget deg med ord i tilfellet. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Kan du ikke bare spørre han om hva han dreiv på med?

Anonymkode: 1943c...ee1

Det har jeg gjort. Han sier han tar pauser fra telefonen. Det tenker jeg er greit, men kan si ifra i forkant. 

Fighter83 skrev (58 minutter siden):

Bare å slette og blokkere han. Sånn relasjon er ikke noe for deg ser det ut til. 

Ja, må nok det 

Hannabanna skrev (55 minutter siden):

Hvorfor han gjør det forstår jeg ikke. Men du burde trekke deg. Han vet det sårer deg, at det gjør deg usikker og likevell forsetter han. Man vil ikke ha en slik mann. Og det kommer ikke til å forbedre seg. Jeg hadde en slik, i forhold straffet han meg med stillhet for den minste ting. Bli kvalm når jeg tenker på at det og at jeg ble så lenge.

Ja, takk for at du deler erfaringen din. Hjelper på.

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Er ikke det en gammel push and pull «metode» gutta lærer hos sånne Andrew Tate tullinger? 

Anonymkode: 66f0e...a2e

Mulig det. Vet ikke hvem han er

debattanten skrev (48 minutter siden):

Jeg er mann, hadde aldri holdt på sånn om jeg var interessert i ei, det tror jeg ingen hadde gjort. En mann som eventuelt vil ta ting langsomt og som er emosjonelt moden og som kan kommunisere, ville betrygget deg med ord i tilfellet. 

Takk for at du som mann deler tankene dine. Da vet jeg det ikke er jeg som er dramatisk 

AnonymBruker
Skrevet

Da finner man en som behandler en med respekt i stedet.

Anonymkode: 88698...d7e

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det én ting og én ting only som gjelder: trekk deg tilbake!!!!! Du fortjener bedre enn det. Er han interessert så holder han ikke på sånn. Og han likegodt føle at du glipper. Blir han interessert da så kommer han etter. 

Anonymkode: 95d0e...61e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har det akkurat sånn med en dame for tiden. Har bestemt en dato for når jeg tar avstand om dette fortsetter. Kunne ikke vært mer tydelig overfor den andre parten heller. Alle fortjener bedre.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er introvert eller har arbeid/hobbyer han vil holde på med, mens du vil at han skal gi en reaksjon på bildet du sendte av en "fin" lyktestolte, siste plussartikkel fra Dagbladet, eller bekrefte at dere fortsatt er sammen fordi det har gått noen timer siden forrige "elsker deg". For en flokk med katteeiende amøber over. 

Anonymkode: ba98d...865

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jeg-er-anonym skrev (32 minutter siden):

Har det akkurat sånn med en dame for tiden. Har bestemt en dato for når jeg tar avstand om dette fortsetter. Kunne ikke vært mer tydelig overfor den andre parten heller. Alle fortjener bedre.

Har hun gitt deg noen grunn til hvorfor hun gjør det?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har hun gitt deg noen grunn til hvorfor hun gjør det?

Ikke noe konkret. I begynnelsen var det snakk om hvor viktig det var at en alltid prioriterte og hadde tid til hverandre og jeg tenkte at vi tenkt likt på dette og en del annet. For halvannen måned siden ble det gradvis endringer i dette tankesettet hvor det eksempelvis var snakk om hvordan det var viktig å være selvstendig og at en har vært sitt liv. Det ble da gradvis sjeldnere og sjeldnere kommunikasjon. Nå har det gått nesten tre uker uten en eneste melding.

AnonymBruker
Skrevet
Jeg-er-anonym skrev (5 minutter siden):

Ikke noe konkret. I begynnelsen var det snakk om hvor viktig det var at en alltid prioriterte og hadde tid til hverandre og jeg tenkte at vi tenkt likt på dette og en del annet. For halvannen måned siden ble det gradvis endringer i dette tankesettet hvor det eksempelvis var snakk om hvordan det var viktig å være selvstendig og at en har vært sitt liv. Det ble da gradvis sjeldnere og sjeldnere kommunikasjon. Nå har det gått nesten tre uker uten en eneste melding.

Når hun ikke har gitt lyd fra seg på tre uker så har hun ghostet deg, hun har avsluttet. Ikke gå og vent, for å gjøre dette viser at hun ikke har respekt for deg, og i hvert fall ikke bryr seg om deg. 

❤️ 

Anonymkode: 72097...061

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Jeg-er-anonym skrev (7 minutter siden):

Mye råtne mennesker der ute. Du fortjener mye bedre enn det. Hun er åpenbart ikke noe å samle på

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

syns du ikke du fortjener bedre ?Les innlegget ditt selv.. les det som det var ei venninne.. hva ville du sagt til henne ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, den mannen kan du bare glemme. 

Men for fremtiden - å ikke svare på noen timer (så lenge dere ikke hadde en avtale om å meldes/snakkes/gjøre noe sammen som må avtales nærmere), det er helt greit. Det kan være mange grunner til det, jobb, at han er opptatt med noe annet. Å ikke alltid være "på" er egentlig et sunnhetstegn.

Men når en man dater ikke gir lyd fra seg på flere dager, og så forsøker å ro seg unna med å si at han tar seg mobilfrie perioder, da vet du at han ikke er egnet for forhold. Skal man være i et forhold så må man kommunisere. Om mannen slet med noe han trengte ro for å finne ut av, eller trengte å hente seg inn etter noe, så kunne det vært greit med mobilpause noen dager (så lenge man ikke er samboere og ikke har barn). Men i slike tilfeller så er jo det eneste naturlige å kommunisere at man trenger ro og mobilfri, og så snakke litt om hvorfor og hvordan dette påvirker forholdet.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle som sitter med mobilen i hånda 24/7. Spesielt ikke menn. Synes også det er for mye å forlange respons fra en man dater på timebasis. Mange har et liv utenfor sosiale medier...

Anonymkode: 0925e...2cf

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når hun ikke har gitt lyd fra seg på tre uker så har hun ghostet deg, hun har avsluttet. Ikke gå og vent, for å gjøre dette viser at hun ikke har respekt for deg, og i hvert fall ikke bryr seg om deg. 

❤️

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mye råtne mennesker der ute. Du fortjener mye bedre enn det. Hun er åpenbart ikke noe å samle på

Jeg ser det som blir sagt og emosjonelt føler jeg meg ganske ferdig, men samtidig er det vanskelig å gi slipp. Det er noe vakkert og sterkt å holde fast i noen også i dårlige tider - men jeg antar det gjelder for forhold som er senere i løpet. Det er likevel alltid et snev av håp for endring.

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke alle som sitter med mobilen i hånda 24/7. Spesielt ikke menn. Synes også det er for mye å forlange respons fra en man dater på timebasis. Mange har et liv utenfor sosiale medier...

Anonymkode: 0925e...2cf

Nja, er man virkelig interessert i noen så har man faktisk ønske om å prate med dem mest mulig. At det kan gå en time eller to pga jobb/trening/hobby osv, ja kanskje. Men hvis man kan gå en dag uten å kommunisere så er ikke interessen der. 

Anonymkode: b9779...298

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...