AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Kan noen anbefale en god concealer som både skjuler og behandler mørke ringer under øynene? Typ concealer og serum i ett? Mener clinique hadde en for endel år siden men virker ikke som at den er i sortimentet deres lenger Anonymkode: 1e5be...d35
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): en god concealer som både skjuler og behandler mørke ringer under øynene? En god dose avslappet livsstil, solid økonomi og sunne vaner. Anonymkode: 5ed20...7af
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): En god dose avslappet livsstil, solid økonomi og sunne vaner. Anonymkode: 5ed20...7af Hehe, det høres deilig ut men jeg har tre små barn i barnehagealder så dette er ikke akkurat tiden for en avslappet livsstil🤭 trenger noe sterkere😂 ts Anonymkode: 1e5be...d35 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hehe, det høres deilig ut men jeg har tre små barn i barnehagealder så dette er ikke akkurat tiden for en avslappet livsstil🤭 trenger noe sterkere😂 ts Anonymkode: 1e5be...d35 Det hjelper ikke heller, jeg har ingen barn, god økonomi, sunn livsstil og stresser aldri - men mørke ringer har jeg allikevel Anonymkode: 7ac4f...855 3 1 1
Jadasikkert29 Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august Jeg liker godt nyx sin bare with me. Den er som ett serum og dekker godt 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det hjelper ikke heller, jeg har ingen barn, god økonomi, sunn livsstil og stresser aldri - men mørke ringer har jeg allikevel Anonymkode: 7ac4f...855 Åneii, så det er ikke håp?😂 Jadasikkert29 skrev (5 minutter siden): Jeg liker godt nyx sin bare with me. Den er som ett serum og dekker godt Takk for tipset, skal sjekke ut denne!😊 Anonymkode: 1e5be...d35 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Åneii, så det er ikke håp?😂 Anonymkode: 1e5be...d35 Vel, jeg valgte å kjøre på med restylane under øynene da, men det passer nok ikke for alle 😅 Anonymkode: 7ac4f...855 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august Behandler nok ingenting, men denne er mine redning når ringene er der. Skjuler alt og synes ikke: https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/cc-balm-concealer?attr1_id=660&_gl=1*mr38na*_up*MQ..*_gs*MQ..*_ga*MTA3NTYxODI0NS4xNzU0OTg1NTUz*_ga_Z7E47HYM6X*czE3NTQ5ODU1NTIkbzEkZzAkdDE3NTQ5ODU1NTIkajYwJGwwJGgyMTE1MzUzOTA4*_ga_L5XEFZTG4J*czE3NTQ5ODU1NTIkbzEkZzAkdDE3NTQ5ODU1NTIkajYwJGwwJGgxNzM4ODQ1ODc1&gclid=EAIaIQobChMIuMXD0eaEjwMVg7GDBx1uJhRIEAAYASAAEgI76_D_BwE&gbraid=0AAAAAD9MHCaDT6bxvXIib0fr08r37Cf6y Anonymkode: bbacc...f5a
AnonymBruker Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august Jeg er fornøyd med denne: https://www.benefitcosmetics.com/en-us/product/boi-ing-cakeless-concealer-FM188.html Anonymkode: f13c4...628
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august Bruk fargekorreksjon under.Make up forever palett. Det gjør at du kan bruke mindre concealer, og alt ser mer naturlig ut. Anonymkode: 308b8...b08
AnonymBruker Skrevet 12. august #11 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er fornøyd med denne: https://www.benefitcosmetics.com/en-us/product/boi-ing-cakeless-concealer-FM188.html Anonymkode: f13c4...628 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Bruk fargekorreksjon under.Make up forever palett. Det gjør at du kan bruke mindre concealer, og alt ser mer naturlig ut. Anonymkode: 308b8...b08 Behandler disse produktene de mørke ringene da, eller er det kun ren concealer? Jeg er ikke så glad i å bruke sminke så jeg foretrekker å bruke produkter som inneholder hudpleie så jeg slår to fluer i en smekk😅 trenger produkter som behandler litt så jeg slipper å se ut som en zombie de dagene jeg ikke har på sminke, men jeg har ikke tid til å ha en lang hudpleierutine og deretter legge sminke, har kanskje tre minutter for meg selv på badet om morgenen🤭 ts Anonymkode: 1e5be...d35
AnonymBruker Skrevet 12. august #12 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Behandler disse produktene de mørke ringene da, eller er det kun ren concealer? Jeg er ikke så glad i å bruke sminke så jeg foretrekker å bruke produkter som inneholder hudpleie så jeg slår to fluer i en smekk😅 trenger produkter som behandler litt så jeg slipper å se ut som en zombie de dagene jeg ikke har på sminke, men jeg har ikke tid til å ha en lang hudpleierutine og deretter legge sminke, har kanskje tre minutter for meg selv på badet om morgenen🤭 ts Anonymkode: 1e5be...d35 Om du vil behandle så må du først finne årsaken til at du har mørke ringer. Så da er en hudlege stedet å henvende seg. Ellers risikerer du å bruke produkter som gjør ditt problem enda verre. Anonymkode: 308b8...b08
AnonymBruker Skrevet 12. august #13 Skrevet 12. august Enkleste er å lære seg hvordan fargen kan korrigeres med sminke. Man bruker ert produkt for å nøytralisere og et annet for å dekke. Hvilke farger du trenger må du prøve ut i virkeligheten. Anonymkode: 8aad3...dc3
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Skrevet 12. august Ta et bilde av deg selv og send til chat gpt og spør hva undertone du har og hvilken conseler den anbefaler baser på din undertone:) Anonymkode: 414c4...4b5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå