Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen anbefale en god concealer som både skjuler og behandler mørke ringer under øynene? Typ concealer og serum i ett? Mener clinique hadde en for endel år siden men virker ikke som at den er i sortimentet deres lenger :) 

Anonymkode: 1e5be...d35

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

en god concealer som både skjuler og behandler mørke ringer under øynene?

En god dose avslappet livsstil, solid økonomi og sunne vaner.

Anonymkode: 5ed20...7af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

En god dose avslappet livsstil, solid økonomi og sunne vaner.

Anonymkode: 5ed20...7af

Hehe, det høres deilig ut men jeg har tre små barn i barnehagealder så dette er ikke akkurat tiden for en avslappet livsstil🤭 trenger noe sterkere😂 ts

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hehe, det høres deilig ut men jeg har tre små barn i barnehagealder så dette er ikke akkurat tiden for en avslappet livsstil🤭 trenger noe sterkere😂 ts

Det hjelper ikke heller, jeg har ingen barn, god økonomi, sunn livsstil og stresser aldri - men mørke ringer har jeg allikevel ;)

Anonymkode: 7ac4f...855

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker godt nyx sin bare with me. Den er som ett serum og dekker godt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det hjelper ikke heller, jeg har ingen barn, god økonomi, sunn livsstil og stresser aldri - men mørke ringer har jeg allikevel ;)

Åneii, så det er ikke håp?😂

Jadasikkert29 skrev (5 minutter siden):

Jeg liker godt nyx sin bare with me. Den er som ett serum og dekker godt 

Takk for tipset, skal sjekke ut denne!😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åneii, så det er ikke håp?😂

Vel, jeg valgte å kjøre på med restylane under øynene da, men det passer nok ikke for alle 😅

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Bruk fargekorreksjon under.Make up forever palett. Det gjør at du kan bruke mindre concealer, og alt ser mer naturlig ut. 

Anonymkode: 308b8...b08

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Bruk fargekorreksjon under.Make up forever palett. Det gjør at du kan bruke mindre concealer, og alt ser mer naturlig ut. 

Behandler disse produktene de mørke ringene da, eller er det kun ren concealer? Jeg er ikke så glad i å bruke sminke så jeg foretrekker å bruke produkter som inneholder hudpleie så jeg slår to fluer i en smekk😅 trenger produkter som behandler litt så jeg slipper å se ut som en zombie de dagene jeg ikke har på sminke, men jeg har ikke tid til å ha en lang hudpleierutine og deretter legge sminke, har kanskje tre minutter for meg selv på badet om morgenen🤭 ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Behandler disse produktene de mørke ringene da, eller er det kun ren concealer? Jeg er ikke så glad i å bruke sminke så jeg foretrekker å bruke produkter som inneholder hudpleie så jeg slår to fluer i en smekk😅 trenger produkter som behandler litt så jeg slipper å se ut som en zombie de dagene jeg ikke har på sminke, men jeg har ikke tid til å ha en lang hudpleierutine og deretter legge sminke, har kanskje tre minutter for meg selv på badet om morgenen🤭 ts

Om du vil behandle så må du først finne årsaken til at du har mørke ringer. Så da er en hudlege stedet å henvende seg. Ellers risikerer du å bruke produkter som gjør ditt problem enda verre. 

AnonymBruker
Skrevet

Enkleste er å lære seg hvordan fargen kan korrigeres med sminke. Man bruker ert produkt for å nøytralisere og et annet for å dekke. Hvilke farger du trenger må du prøve ut i virkeligheten. 

Anonymkode: 8aad3...dc3

AnonymBruker
Skrevet

Ta et bilde av deg selv og send til chat gpt og spør hva undertone du har og hvilken conseler den anbefaler baser på din undertone:) 

Anonymkode: 414c4...4b5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...