AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Heisann! Er det noen som har erfaringer med at RFSU sine strimmeltester har vært svaaake positive, mens cb digital er positiv med «Gravid 1-2»? har gått gjennom en kjemisk graviditet tidligere, så kjenner at jeg stresser litt med at RFSU sine strimmeltester ikke blir noe sterkere, men heller svakere… Anonymkode: f2869...11c
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Ja, syntes rfsu er mye svakere enn andre merker. Sånn så min ut også - ble barn av det likevel! Anonymkode: 1e8bc...588
AnonymBruker Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Men de ble ikke svakere da, de ble sterkere fra dag til dag. Fikk ikke med meg den delen av innlegget ditt... men det kan jo spille inn når på dagen du tester, hvor mye du har drukket osv når det er tidlig enda. Anonymkode: 1e8bc...588
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august Ja, sånn så min ut på lørdag også. Men blitt svakere siden da, og i dag tidlig var den nesten negativ - så vidt at jeg ikke så streken 😕 Får ta en ny cb digital om noen dager, og se hva den sier. Tusen takk for svar 🥰 Anonymkode: f2869...11c
AnonymBruker Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Heisann! Er det noen som har erfaringer med at RFSU sine strimmeltester har vært svaaake positive, mens cb digital er positiv med «Gravid 1-2»? har gått gjennom en kjemisk graviditet tidligere, så kjenner at jeg stresser litt med at RFSU sine strimmeltester ikke blir noe sterkere, men heller svakere… Anonymkode: f2869...11c Rfsu er kjent for svake streker og dårlig kvalitet på fargestoffet. Anonymkode: aa95c...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå