AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Hvordan vet dere hvem som står bak en anonym profil som skriver her inne? Ser det er mane som svarer på det ene og det andre når det er anonyme profiler som skriver her inne, så derfor blir jeg veldig nysgjerrig. Hva får dere opp på meg, f.eks.? Hvem er jeg? Hva gjør jeg? Vil jeg få en kjæreste snart? Vil noen svare meg på det? Anonymkode: 52b6e...b5f 1
Hannabanna Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Oi håper noen svarer. Jeg har null tro på at noen er klarsynte. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan vet dere hvem som står bak en anonym profil som skriver her inne? Ser det er mane som svarer på det ene og det andre når det er anonyme profiler som skriver her inne, så derfor blir jeg veldig nysgjerrig. Hva får dere opp på meg, f.eks.? Hvem er jeg? Hva gjør jeg? Vil jeg få en kjæreste snart? Vil noen svare meg på det? Anonymkode: 52b6e...b5f Jeg ser deg Bob Arne. Gullfisken din har fått herpes. Anonymkode: a747b...128 4
AnonymBruker Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvordan vet dere hvem som står bak en anonym profil som skriver her inne? Ser det er mane som svarer på det ene og det andre når det er anonyme profiler som skriver her inne, så derfor blir jeg veldig nysgjerrig. Hva får dere opp på meg, f.eks.? Hvem er jeg? Hva gjør jeg? Vil jeg få en kjæreste snart? Vil noen svare meg på det? Anonymkode: 52b6e...b5f Jeg er ikke klarsynt, men vil tro det går på energier, det å lese energier, og få inn info. Man vet vel ikke så mye mer om en person dersom man bruker brukernavn? Eller fullt navn, for den saks skyld. Anonymkode: 62891...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august Du er en grå mus, litt rund og du jobber på kontor. Du har kjæreste. Anonymkode: f64e4...146 1 1
Ian Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august Jeg har begynt å synes synd på de som tror på dette. De faller i samme kategori som de som havner ufrivillig(?) i en sekt, eller er intellektuelt reduserte. De som derimot reklamerer med påståtte "evner" og misbruker andre menneskers sorg, lidelse og vanskelige situasjoner, bør bøtelegges. 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #8 Skrevet 11. august Jeg vil ha kontakt med en klarsynt som virkelig kan sine saker! Ring meg! Anonymkode: 3a918...b1b 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #9 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil ha kontakt med en klarsynt som virkelig kan sine saker! Ring meg! Anonymkode: 3a918...b1b Kjenner noen som jobbet på teletorget før. Flere av de som ringte hadde så mye gjeld at de mista huset på grunn av folk med "evner". Ingen kan dette, men noen tror de kan dere er faktisk avskylige. Anonymkode: f64e4...146 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du er en grå mus, litt rund og du jobber på kontor. Du har kjæreste. Anonymkode: f64e4...146 Beklager jeg tuller med deg ❤️ Jeg er usikker på om du tuller. Om du ikke gjør det ble dette veldig dumt. Anonymkode: f64e4...146 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #11 Skrevet 11. august som synsk kunstner, prøvde jeg å tegne deg Anonymkode: 18948...1b1
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan vet dere hvem som står bak en anonym profil som skriver her inne? Ser det er mane som svarer på det ene og det andre når det er anonyme profiler som skriver her inne, så derfor blir jeg veldig nysgjerrig. Hva får dere opp på meg, f.eks.? Hvem er jeg? Hva gjør jeg? Vil jeg få en kjæreste snart? Vil noen svare meg på det? Anonymkode: 52b6e...b5f Ingen kan svare deg på det, fordi det er bare fjas. Anonymkode: 9c690...ee3 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #13 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Beklager jeg tuller med deg ❤️ Jeg er usikker på om du tuller. Om du ikke gjør det ble dette veldig dumt. Anonymkode: f64e4...146 Jeg tuller så klart. Ingen kan vite noe om noen når de ikke vet hvem vedkommende er. De "klarsynte" skriver/ snakker gjerne i veldig generelle termer, men når de treffer mennesker, så er de veldig gode på å lese både personlighet og det greie å få ut personlige opplysninger fra vedkommende som de kan bygge videre på. Det er derfor jeg ikke skjønner hvorfor folk tror på det som skrives av "klarsynte" i dette underforumet. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): som synsk kunstner, prøvde jeg å tegne deg Anonymkode: 18948...1b1 😂 Ikke i nærheten, dessverre. Anonymkode: 52b6e...b5f 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:28 #14 Skrevet mandag kl 20:28 på tide å finne meg ny jobb 😂 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 😂 Ikke i nærheten, dessverre. Anonymkode: 52b6e...b5f Anonymkode: 18948...1b1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:49 #16 Skrevet mandag kl 20:49 VetAlt skrev (6 minutter siden): Er dette deg? Hehe. Nei. 🤣 Ikke i nærheten her heller. Anonymkode: 52b6e...b5f
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:57 #17 Skrevet mandag kl 20:57 Jeg har absolutt tro på at det finnes folk med slike evner, men har vanskelig med å tro på hvordan de kan se det av en anonym profil uten noe info forøvrig. Ei her inne leser Tarot basert på astrologi, hvor man oppgir endel info. Der er det mer forståelig, og det hun fant ut om meg stemte veldig bra faktisk! 👏 Vet ikke om det inngår i samme, men jeg kan finne vann ved hjelp av ønskekvist. Mannen prøvde det samme, men da slo det ikke ut. Kvisten vrenger seg så mye at barken/neveren blir vridd av i hendene mine. Anonymkode: 24d0c...02c 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:11 #18 Skrevet mandag kl 21:11 Jeg så også et kontor men det leste jeg over, så det teller ikke. Får opp navnet Tore. Eller noe lignende. Thore. Tone, eventuelt, men det føles mer maskulint. Jeg får opp en lys katt eller hund som går rundt et ben. Jeg ser en halvlest bok som ligger med sidene ned. Jeg ser noe om svømming, bading, svømmehall, noe slikt. 26. Grønne epler. Anonymkode: 54ead...cc4
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:46 #19 Skrevet mandag kl 22:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke om det inngår i samme, men jeg kan finne vann ved hjelp av ønskekvist. Mannen prøvde det samme, men da slo det ikke ut. Kvisten vrenger seg så mye at barken/neveren blir vridd av i hendene mine. Anonymkode: 24d0c...02c Spennande! Trudde kunsten å bruke ønskekvist var utdøydd. Veit du om det er eit spesielt treslag du må bruke? Anonymkode: 2afd0...c22
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:04 #20 Skrevet tirsdag kl 23:04 Det eneste jeg får opp er at du er ung og fargen oransje… Anonymkode: b13ed...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå