Gå til innhold

Hvor vanlig er det for menn å like litt stimulering bak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann liker veldig godt en finger eller plug bak mens jeg gir ham en BJ. Nysgjerrig på hvor vanlig dette er? Jeg elsker at han liker det, og gjør det gjerne for ham. Er også veldig nysgjerrig på pegging men tør ikke helt ta opp temaet... 

Anonymkode: 8d76e...ee1

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Min mann liker veldig godt en finger eller plug bak mens jeg gir ham en BJ. Nysgjerrig på hvor vanlig dette er? Jeg elsker at han liker det, og gjør det gjerne for ham. Er også veldig nysgjerrig på pegging men tør ikke helt ta opp temaet... 

Er nok ganske vanlig da mange syntes direkte stimuli av prostata er godt.

Personlig liker jeg det ikke og syntes det er ubehagelig.

Anonymkode: f2c9b...1ff

Skrevet

Tror faktisk det er vanligere enn vi tror. Jeg er en fyr, og liker det selv. Før i tida, når jeg først fant ut dette, så tenkte jeg at det var kjemperare greier, og ingen måtte få vite om det. Men har innsett at det er ikke så uvanlig. Men selv om det ikke er helt uvanlig, så virker det fortsat som om flertallet ikke liker det. Er og overaska over hvor mange damer som er nyskjerig på pegging. 

Om han liker det du sier, så tenker værtfall jeg at da må du ikke vere redd for å ta opp temaet om pegging! Nå er ikke jeg han, så vet jo ikke om han er interessert i det. Men han må da vere såpas at han tåler å høre om tanken.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er nok ganske vanlig da mange syntes direkte stimuli av prostata er godt.

Personlig liker jeg det ikke og syntes det er ubehagelig.

Har prøvd å lære meg å like det men føler det er mer ubehagelig enn behagelig 🤔

Anonymkode: f6bf6...875

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanlig. 

Anonymkode: b78e6...852

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt og det er ikke vanlig, men klart det er noen. 

Anonymkode: a406b...e51

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De fleste jeg har vært borti i etter at jeg fylte 30 år og som har turt at jeg får slippe til har som regel likt dette veldig godt. Helt magisk digg faktisk👏 Elsker å tilfredsstille menn jeg har sex med 🥰

• Liker 3
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri prøvd. jeg hadde vært litt redd for at han ikke var ren bak der, kan jo selvfølgelig bare vaske hendene etterpå, pleier å gå på do etter sex uansett, men hadde en eks som ofte hadde bremsespor i boxern så er nok der mine "traumer" kommer fra

Anonymkode: 96c33...ec9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mulig han liker det. Jeg har aldri prøvd. Det tenner meg ikke å gjør noe i rompa. Jeg liker det ikke selv heller. Så sikkert derfor jeg har en sperre der. Jeg er vel egentlig kjedelig. 

Anonymkode: 445c8...999

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har prøvd å lære meg å like det men føler det er mer ubehagelig enn behagelig 🤔

Anonymkode: f6bf6...875

Samme her. Spiller ingen rolle hva jeg gjør og hvordan. Det er ubehagelig. 

Skrevet

Jeg vil tippe det er et sted mellom "ikke ukjent" og "noen som liker det", men flesteparten har neppe prøvd. Det er nok en del mørketall bak der (pun intended).

Jeg tror det sitter veldig veldig langt inne for de fleste menn å innrømme at de er nysgjerrige på det, både for andre og for seg selv. Bare se på kommentaren litt lengre opp der om at det bare er homofile som "liker sånne rompegreier". Å bli tolket som homofil er svært sårende for en mann.
Dessverre er dette ikke bare begrenset til menn. Det har vært utallige tråder med svar fra kvinner om at "om mannen min hadde tenkt på sånne rompegreier hadde jeg mistet all respekt for han". Vi har nok en vei til å gå.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er som kåtest så er finger mot åpningen godt. En cm inn, maks. Lube. Bare vondt å få noe inn der. Men litt pirring, kommer mye mye sterkere av det. Så det stimulerer godt. Less is more. Bør være kåt som fy først. 

Anonymkode: 85be6...3d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er penetrering av egen anus et ukjent område. Elsker anal med kona, men mitt hull har vi aldri utforsket. Det er digg når hun kjæler litt i området mellom pung og anus under oral, men hun har aldri gått noe lengre. Og hun er veldig liberal med sitt eget. Kjenner jeg er litt nysgjerrig på det, men ikke noe som opptar meg mye. 

Anonymkode: 57c2f...f3a

Skrevet

Alle har nerver i det området og de fleste får en god følelse når disse blir stimulert.

Problemet til mange tror jeg er frykten for å bli stigmatisert for å være skaphomo. Og derfor våger de ikke å prøve eller innrømme at de liker det til en partner.

I tillegg er det jo der dritten kommer ut så det krever litt ekstra renslighet og omtanke før en leker der. Det er nok et hinder for noen.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg trodde "alle" menn likte det, så uvitende som jeg var. Min mann liker det ikke, han har prøvd flere ganger men det er ikke hans greie. For han blir det kun et forstyrrende element som ikke gir han noe. Er vel som med oss damer, noen liker andre ikke🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes det er veldig godt. senest i går. dama masserte prostata mens hu sugde meg. helt fantastisk. har ett par stimulatorer og plugger også. men absolutt best når hu bruker en finger og trykker mot prostata. orgasmene blir så utrolig mye sterkere. 

Anonymkode: 4a99d...ed4

• Hjerte 6
Skrevet
Fighter83 skrev (På 11.8.2025 den 22.16):

De fleste jeg har vært borti i etter at jeg fylte 30 år og som har turt at jeg får slippe til har som regel likt dette veldig godt. Helt magisk digg faktisk👏 Elsker å tilfredsstille menn jeg har sex med 🥰

Jeg vet, det er ufattelig digg, klarer nesten ikke å holde ut en slik orgasme. Det får nakkehårene til å reise seg og gåsehud over hele kroppen, hver gang jeg får orgasme på denne måten. Det høres også, jeg stønner som gal🙈😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 7.52):

jeg synes det er veldig godt. senest i går. dama masserte prostata mens hu sugde meg. helt fantastisk. har ett par stimulatorer og plugger også. men absolutt best når hu bruker en finger og trykker mot prostata. orgasmene blir så utrolig mye sterkere. 

Anonymkode: 4a99d...ed4

Jeg vet, det går for meg så intenst at alt bare svartner, jeg freaker helt ut når jeg får orgasme på denne måten. Det går så ufattelig mye sterkere for meg da🥹

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig for alle som har prøvd. Sykt deilig, med tunga er det himmelsk, og det samme gjelder alle jentene/damene jeg har lært opp til å like det opp gjennom.

Anonymkode: 15063...cdd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si hvor vanlig det er, all den tid jeg ikke spør alle jeg møter. Jeg liker det meste av anal stimulans, men måtte bli 50+, før jeg møtte en kvinne, som selv tok initiativ til å stikke noe inn i meg, eller bruke tunga.

Anonymkode: 98dfc...c52

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...