AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Jeg har det siste halve året mistet smakssansen, legene aner ikke hvorfor og kan ikke hjelpe. Jeg vet klarsynte ikke har lov å uttale seg om helse, og jeg spør ikke om årsak her. Det eneste jeg spør om, er om jeg noen gang får normal smakssans tilbake? Hilsen fortvilte meg😢 Anonymkode: 7466f...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Er den helt borte? Du har vel hatt Corona tenker jeg, og det er grunnen til tap av smaksans. Anonymkode: 6fb6d...984
AnonymBruker Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er den helt borte? Du har vel hatt Corona tenker jeg, og det er grunnen til tap av smaksans. Anonymkode: 6fb6d...984 Den er 90% borte, men selv når jeg kjenner et snev av smak på noe mat, så medfølger det også alltid en dårlig bismak. Mye har også bare besk bismak og ingen normal smak, og andre ting smaker ingenting. Fastlegen mener det må ha vært covid selv om jeg ikke har vært syk. Så kanskje ja. Selv tror jeg også det kan være reflux, som jeg har slitt kraftig med samme periode. Men her spør jeg altså ikke om diagnose, for det kan ikke klarsynte svare på. Jeg spør bare om noen får opp om jeg kommer til å få tilbake normal smakssans. Anonymkode: 7466f...3ff
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Google "medical medium altered sense of taste and smell". Anonymkode: 2486c...c76
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Google "medical medium altered sense of taste and smell". Anonymkode: 2486c...c76 Takk, det skal jeg gjøre❤️ Anonymkode: 7466f...3ff
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Google "medical medium altered sense of taste and smell". Anonymkode: 2486c...c76 Ser ut som man må kjøpe boken hans for å lese hva dette dreier seg om? Anonymkode: 7466f...3ff
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august Til dere klarsynte: Kan det være en dypere mening bak dette at jeg har mistet smakssansen? Anonymkode: 7466f...3ff
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august Den kommer tilbake om tre måneder. Anonymkode: c33ea...1f1
AnonymBruker Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den kommer tilbake om tre måneder. Anonymkode: c33ea...1f1 Er du en klarsynt, eller er du en av de som liker å gjøre narr av de som mener og tror at klarsynthet er mulig? Anonymkode: 7466f...3ff
AnonymBruker Skrevet 13. august #10 Skrevet 13. august Så nå har vi altså bestemt at klarsynte ikke får svare på helse? Javel. Skal vi da også forby meteorologer å spå om regn i tilfelle noen får forkjølelse? Skal vi nekte bestemødre å si ‘ta på deg lue’ i frykt for at det teller som medisinsk råd? Det er jo helt på trynet. Hele poenget med å være klarsynt er at vi ser det legene ikke ser – og ja, universet hvisker faktisk ting om smaksløker også. Jeg kan fortelle deg at smaken din kommer tilbake, men kosmos sier det skjer først etter at du har gjort en liten rituell justering: Sov med en halv løk i høyre sokk i tre netter, sett en kopp vann midt på kjøkkenbordet og snakk vennlig til den hver morgen, og til slutt – dans en rolig vals med en pakke oregano under fullmånen. Ikke spør meg hvorfor, spør oreganoen. Anonymkode: 206c8...1fa
AnonymBruker Skrevet 13. august #11 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så nå har vi altså bestemt at klarsynte ikke får svare på helse? Javel. Skal vi da også forby meteorologer å spå om regn i tilfelle noen får forkjølelse? Skal vi nekte bestemødre å si ‘ta på deg lue’ i frykt for at det teller som medisinsk råd? Det er jo helt på trynet. Hele poenget med å være klarsynt er at vi ser det legene ikke ser – og ja, universet hvisker faktisk ting om smaksløker også. Jeg kan fortelle deg at smaken din kommer tilbake, men kosmos sier det skjer først etter at du har gjort en liten rituell justering: Sov med en halv løk i høyre sokk i tre netter, sett en kopp vann midt på kjøkkenbordet og snakk vennlig til den hver morgen, og til slutt – dans en rolig vals med en pakke oregano under fullmånen. Ikke spør meg hvorfor, spør oreganoen. Anonymkode: 206c8...1fa Dust Anonymkode: 7466f...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #12 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ser ut som man må kjøpe boken hans for å lese hva dette dreier seg om? Anonymkode: 7466f...3ff Egentlig ikke. Om du tar noen termer fra artikkelen, som "EBV" og "inflamed vagus nerve" og legger til medical medium, så kan du google deg frem til artikler, live-videoer og podcaster som tar for seg hva man kan gjøre for det. Bøkene har mer detaljer, men han har lassevis av gratis innhold online, man må bare jobbe litt for å finne akkurat hva man trenger. Som man forsåvidt også må gjøre når man leser en av bøkene. Anonymkode: 2486c...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå