Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg om sambo skulle ha kjærestekveld med gode oster og vin. Han er tv slave så det holder og han ser nok skjerm for å si det mildt. Både på jobb og heime. Glor han ikke på tv så er han på dataen. 

Denne gangen tok jeg fjernkontrollen å skrudde av tv mens vi spiste. Han grynta litt men godtok. Så ville jeg at vi skulle ta med vinglassene oppi sofaen og fortelle litt til hverandre hva vi liker med hverandre og hva vi er takknemlige for. Da var det stopp for han. Nei det nekta han. Drakk opp vinglasset sitt i en jafs og sprang ut. Vil tro han sitter foran dataen. 

Men skal vi leve sånn dag ut og dag inn? Sitte alene i sofakroken med vinglasset mens han er på dataen eller på tv? Er han takknemlig for noe eller liker ingenting ved meg? Lyst å gå i sikringsskapet å kutte strømmen bare på faen og kanskje få han til å forstå at vi trenger å kommunisere om å sette pris på hverandre, men han hadde vel bare tatt fram telefonen da og begynt med den 🙄

Beordre han på sofaen i natt? 

- møkk lei

Anonymkode: 47f24...6f7

• Liker 1
  • Hjerte 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men altså, dere er ikke kompatible TS, så du må ta et valg. Akseptere han som han er eller finne en annen. 

Anonymkode: 172fd...e87

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde nok desperat funnet meg en skjerm jeg og.

• Liker 22
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men altså, dere er ikke kompatible TS, så du må ta et valg. Akseptere han som han er eller finne en annen. 

Ts her. Har da allerede blitt beskyldt for å være dramaqueen som gjør det slutt for småting. Så prøver å gjøre en innsats for forholdet nå men blir jo feil for han det å 🙄

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her. Har da allerede blitt beskyldt for å være dramaqueen som gjør det slutt for småting. Så prøver å gjøre en innsats for forholdet nå men blir jo feil for han det å 🙄

Kanskje du skal lytte i stede for?

• Liker 27
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Kanskje du skal lytte i stede for?

Ts igjen. Lytte på ka? En som sitter å humrer av tv? For det er ikke stort annet han gjør på. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

men han har et poeng da, det lukter litt dramaqueen.. kanskje du bare må innse at du også har greier du kan gjøre noe med for egen del - spørsmålet er like fullt om du skal gjøre det for dere eller for deg.. Du vet hva og hvem han er - vet du hva og hvem du er? 

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er jeg enig med mannen din TS,  er  takknemlighetskveld må være noe av det mest kleine jeg har hørt 

Anonymkode: 0f9e5...a18

• Liker 28
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Dårligste trolletråden i dag.

Anonymkode: 817b3...8dd

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men det høres fryktelig kleint ut. Trodde du han skulle like det?

Anonymkode: d8415...3af

• Liker 22
Skrevet

Ts igjen. Lytte på ka? En som sitter å humrer av tv? For det er ikke stort annet han gjør på. 

Lytte til han?

Dersom alt du hører fra han er humring fremfor TV-en så lytter du ikke. Kan på mange måter si at du allerede er ute av forholdet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Virker ikke som dere er kompatible, dessverre.

Men, gi ham beskjed om at dere må ta en prat i morgen om hvordan livet skal se ut, for dette er ikke fremtiden din slik du planlegger den. Da får han litt tid på seg 

Anonymkode: 25c5a...052

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS, folk er forskjellige!
Mora mi er også sånn. Stefaren ønsker å slappe av etter jobb, ligge på sofaen, se på TV…men neida, hun kjefter på han, sier at de må gå ut en tur, finne på noe «romantisk». Hvem gidder sånne tvangsaktiviteter? 

Anonymkode: 53e4c...1a6

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så ville jeg at vi skulle ta med vinglassene oppi sofaen og fortelle litt til hverandre hva vi liker med hverandre og hva vi er takknemlige for.

Beordre han på sofaen i natt? 

Skaff deg dagbok.

Du kan ta sofaen så han får litt fred.

Anonymkode: fc604...935

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her synes jeg du får ufortjent dårlige tilbakemeldinger. 
Det er helt normalt og riktig at man snakker sammen i et parforhold. 
At uttrykket takknemlighetskveld ikke falt i smak gjør det ikke dermed feil. 
Synes både tanken og initiativet var fint ❤️

Anonymkode: 053bc...242

• Liker 13
  • Hjerte 5
  • Nyttig 12
Skrevet

Herregud på påtatt og kleint. Om du ønsker at dere skal sosialisere så må du sosialisere normalt. Vær et normalt oppgående menneske så er han nok mer intressert. 

Og ut ifra måten du skriver på så var nok takknemlighetslista di kort uansett. Bevare meg vel for et opplegg.

• Liker 12
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...