AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:02 #1 Skrevet mandag kl 17:02 Er fristet til å slette snap.. Vet ikke hvorfor jeg har det, for jeg sender nesten aldri snapper til noen. Når jeg får en snap blir jeg stressa,det føles som jeg må skynde meg å svare. Ofte trykker jeg "send" før jeg er ferdig å skrive, det blir bare rot.Så det sier seg sjøl at jeg har en snap score på under 200 etter over 3 år. Noen som har hatt snap like lenge som meg har mellom 5000 til 20000. Sender de snapper uavlatelig?? Dette var bare en utblåsning--det enkleste er vel bare å late som snap ikke finnes og holde seg til FB og kvinneguiden.🙂 Anonymkode: d1fbe...521
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:26 #2 Skrevet tirsdag kl 00:26 Hvis du har under 200 i snapscore etter 3 år kan du like godt slette, for det er åpenbart at du ikke bruker det. Anonymkode: a0d72...30b 5 1
Mardina Skrevet tirsdag kl 00:49 #3 Skrevet tirsdag kl 00:49 Skjønner ikke at folk gidder å bruke Snapchat. Er ikke det for 14 åringer? 😄 2 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:20 #4 Skrevet tirsdag kl 15:20 Mardina skrev (14 timer siden): Skjønner ikke at folk gidder å bruke Snapchat. Er ikke det for 14 åringer? 😄 De jeg kjenner som bruker Snapchat er mellom 20 og 80 år. Jeg er godt voksen, men har ikke forstått vitsen med å sende snap hele tiden. Noen bruker det også til å "overvåke" folk på kartet.Det har jeg heldigvis fått til å slå av..TS. Anonymkode: d1fbe...521
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:23 #5 Skrevet tirsdag kl 15:23 Men hvis du bare blir stressa av appen, så er det åpenbart ikke en plass for deg. jeg stemmer for at du sletter, for det er ikke verdt å være på en app/sosial medie som bare er en byrde for deg. Jeg har omtrent 200 000 i score, men sender masse snaps til venner, kollegaer, legger ut storys når jeg gjør noe ekstra ordinert, og følger noen få influencere. Jeg er tho ikke på andre apper, som instagram/tiktok/facebook/treads eller noen dating apper. Anonymkode: 3e889...8ef
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:27 #6 Skrevet tirsdag kl 15:27 Mardina skrev (14 timer siden): Skjønner ikke at folk gidder å bruke Snapchat. Er ikke det for 14 åringer? 😄 Snapchat er ett gammelt sosialt medie (opprettet i 2011), det hadde en stor nedgangsfase av brukere før influensere fikk betalt for å legge innhold på plattformen, og dro med seg ett stort publikum. Tiktok er for 14 åringer. Anonymkode: 3e889...8ef
HemmeligSpion Skrevet tirsdag kl 15:29 #7 Skrevet tirsdag kl 15:29 Jeg har hatt Snapchat siden 2011 og har 50.000 i snapscore. Tror ikke snapscore fantes da, men brukte det til å "shitposte" med eksen, bare for å gi litt oppmerksomhet. Jeg er i trettiårene, og det er ikke noe "må svare raskt"-press. Tvert imot, Snapchat er for det som ikke er viktig nok til å ta ordentlig bilde eller video av, noe som man tenker er gøy å sende men ikke nødvendigvis ser verdt å lagre. Har også både far- og morsslekta i diverse grupper hvor vi bare sender helt hverdagslige bilder eller "nå drar vi på ferie! :D". Ikke behandle det som jobbmail eller regninger, det er ikke det det er. Og husk - du trenger ikke bruke en app på en måte som de fleste gjør. De fleste som fortsatt bruker Facebook scroller bare målløst for å fordrive tid. Det er ingen grunn for å bruke apper som "alle andre".
Daria Skrevet tirsdag kl 15:33 #8 Skrevet tirsdag kl 15:33 Jeg slettet snap for halvannet år siden og har ikke savnet det et øyeblikk - adskillig mer JOMO enn FOMO... Det føltes mest som mas og stress, og alle jeg hadde kontakt med der har jeg uansett også andre steder.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:37 #9 Skrevet tirsdag kl 15:37 Slettet snap for flere år siden, har ikke savnet det i et sekund. Anonymkode: caee0...bb7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:46 #10 Skrevet tirsdag kl 15:46 TS her: Jeg sletter snap i løpet av høsten! Anonymkode: d1fbe...521
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:58 #11 Skrevet tirsdag kl 15:58 Litt av poenget, er jo at du ikke trenger svare. Med mindre du får ett spørsmål i chatten. Må jo ikke svare der heller, kommer jo ann på hva det er. Bruker snap endel til avtaler selv. Tror jeg har sendt to snapper idag, men mottatt 20. Anonymkode: a2ed1...93c
svartkatt Skrevet tirsdag kl 15:58 #12 Skrevet tirsdag kl 15:58 Hvordan man bruker snap varierer veldig. Du må finne din egen måte. Hvis du føler slik stress rundt meldinger og ikke greier endre tankesettet er det ikke for deg. Noen har lavere score enn andre fordi de bruker snap mer på linje med sms eller messenger. Andre sender bilder i ett sett uten et ord. Det er helt ubegripelig for meg, men det er slik de gjør det. Noen av de skriver kanskje innimellom, men det vet jeg lite om.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:59 #13 Skrevet tirsdag kl 15:59 Har hatt snap i 10 år, har en score på 6300 😄 Hender jeg får en liten raptus og legger ut litt bilder på en ferie el. (kun stories så folk kan velge om de vil se). Hater å bruke det som meldingstjeneste siden alt slettes så det unngår jeg. Anonymkode: e4bdc...fe1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:52 #14 Skrevet tirsdag kl 21:52 HemmeligSpion skrev (6 timer siden): Jeg har hatt Snapchat siden 2011 og har 50.000 i snapscore. Tror ikke snapscore fantes da, men brukte det til å "shitposte" med eksen, bare for å gi litt oppmerksomhet. Snapscore fantes i 2011, men folk brydde seg ikke like mye på tiden. Anonymkode: a0d72...30b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:58 #15 Skrevet tirsdag kl 21:58 Trodde snapchat var for at ungdommene skulle sende anonyme nakenbilder til hverandre...nå ser jeg nesten bare damer på 50+ som bruker det. Anonymkode: 03903...d3f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:05 #16 Skrevet tirsdag kl 22:05 Har hatt snap i en årrekke. Brukes mest til å sende hverdagsøyeblikk eller morsomheter med familie og nære venner. Har aldri tenkt over hva snapscoren min er før, men ser nå etter å ha gått inn for å se at den er på 390000 😂🙊 Hvorfor stresser du med å svare? 😅 snap er jo et uviktig sosialt medie sånn sett siden bildene forsvinner igjen. Jeg svarer på kanskje 2 av 10 snapper jeg får. Anonymkode: d8cb9...66d
Misanthropis Skrevet tirsdag kl 22:08 #17 Skrevet tirsdag kl 22:08 Helt oppriktig, dette er vel tull!? jeg har snap, bruker det litt hver dag, har ikke snøring på hva snap scoren min er….. du høres ut som datteren min på 14 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:59 #18 Skrevet tirsdag kl 22:59 AnonymBruker skrev (7 timer siden): De jeg kjenner som bruker Snapchat er mellom 20 og 80 år. Jeg er godt voksen, men har ikke forstått vitsen med å sende snap hele tiden. Noen bruker det også til å "overvåke" folk på kartet.Det har jeg heldigvis fått til å slå av..TS. Anonymkode: d1fbe...521 Du må ha slått det på i utgangspunktet. Hvis du blir stressa, er det vel bare teit å beholde?? Jeg elsker snap og bruker det mest av sosiale medier. Ville dog aldri giddet å beholde noe som gjør meg stresset eller nesten ikke blir brukt. Hva er vitsen? Anonymkode: d5dd7...94d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå