Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå i uke 8+4 og har blødning for 3. uka på rad. Var på UL rundt uke 7 og så hjerteslag på begge (tvillinger). Har hele veien spotta brunt, opp mot en spiseskje. Kun på nattestid/morgen, også avtar det utover dagen.

noen som har noen gode ord eller solskinnshistorier?

er på ferie og ikke hjemme før neste uke. Så får ikke sjekka (orker ikke bestille UL på Rhodos).

Anonymkode: eeb17...00b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde brun utflod hele uke 7, altså i en uke. Jeg husket det var mye stress og anstrengelse på jobb, så jeg tok ett par dager egenmelding og fikk hentet meg inn igjen. Da sluttet det, og jeg hadde ikke noe mer misfarget utflod i svangerskapet. For meg kjentes det ut som at kroppen sa jeg måtte roe ned. Har en frisk 1åring idag❤️

Anonymkode: 615f5...568

AnonymBruker
Skrevet

Småblødde, spottet daglig frem til passert uke 12 her. Gikk fint. Forstår at det er skummelt, men det er helt normalt 🥰

Anonymkode: f540f...f35

AnonymBruker
Skrevet

Blødde av og på hele 1. trimester i begge graviditetene mine. Masse blod i alle fargenyanser og konsistenser. To friske barn. 

Anonymkode: b77f8...5f2

AnonymBruker
Skrevet

Våknet en morgen hvor det rant blod nedover ene beinet mitt. Brunaktig. Kom inn på sykehuset for sjekk, men alt var bra med baby, men morkaken lå litt langt nede. Som muligens var årsaken. Men den flytta seg opp til nærmere termin. Var rundt uke 24 kanskje.

Anonymkode: 3e833...6ab

AnonymBruker
Skrevet

Blødde i uke 7 og 8, både friskt blod og brunlig. Friskt og fint barn 😊

Anonymkode: 668f0...d9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2025 den 18.21):

Jeg er nå i uke 8+4 og har blødning for 3. uka på rad. Var på UL rundt uke 7 og så hjerteslag på begge (tvillinger). Har hele veien spotta brunt, opp mot en spiseskje. Kun på nattestid/morgen, også avtar det utover dagen.

noen som har noen gode ord eller solskinnshistorier?

er på ferie og ikke hjemme før neste uke. Så får ikke sjekka (orker ikke bestille UL på Rhodos).

Anonymkode: eeb17...00b

Min mor blødde mye da hun gikk gravid med tvillinger. De er 24 år nå. ❤️ Jeg gikk gravid med nr 2 og blødde en del ca. 5+4 og blødde igjen i uke 7. Da spottet jeg brunt et par uker. Resultatet er en liten tjukkas på 6 måneder. ❤️

Anonymkode: 5bc2a...7e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...