AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Synes det er uoversiktlig der inne å finne filmer jeg liker. Serier også gjerne. Men liker ikke klissete serier! Kom gjerne med tips om skjulte skatter som ligger der. Gjerne prisvinnende filmer og must watch. Takk Anonymkode: 8dabe...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Hvordan type filmer og serier liker du? Anonymkode: c65ad...795
AnonymBruker Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Graveyard. En sinnsykt bra krimserie. Den blir mer og mer intens, og bra for hver episode. Alle jeg har anbefalt den til har blitt helt oppslukt. Anonymkode: 9060c...bba 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Graveyard. En sinnsykt bra krimserie. Den blir mer og mer intens, og bra for hver episode. Alle jeg har anbefalt den til har blitt helt oppslukt. Anonymkode: 9060c...bba Ikke ts men takk Anonymkode: 3be90...3be
AnonymBruker Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august Breaking bad Better call Saul Anonymkode: 2f6e4...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august "It's What's Inside" Jeg så den uten å vite hva den handlet om, likte den veldig godt! Mørk Komedie Anonymkode: 86052...82f 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #8 Skrevet 11. august If I hadn't met you. Jeg har typisk Netflix en måned et par ganger i året, men ser den serien om igjen nesten hver gang 😍 Anonymkode: d2916...793
AnonymBruker Skrevet 11. august #9 Skrevet 11. august Hvis du liker stop motion animasjon: Wendell & Wild Guillermo del Toro's Pinocchio Anonymkode: 86052...82f
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august På nettflix liker jeg Stranger Things, Breaking Bad, ozark, queens Gambit, casa de papel (money heist), the crown, sin city, rutete ninja 1 og 2, the leopard, Wednesday, squid game, kleo er litt underholdene, clark, the darkness crystal, american primeval, boy swallow universe, vikings, a series of unfortunate events, lidia pöet, Mitchell's vs the machines, godless, django unchained, Frida, number 24, the sandman, wonka, a discovery of witches, outlander, all the light we cannot see, my octopus teacher, once upon a time in Hollywood, nimona, Jeg absolutt elsker Arcane. Min absolutte favoritt. Blue eyes samurai er også veldig bra laget. De har også mange av ghibli filmene. og selvsagt peaky blinders elsker den. Dette er det jeg kommer på i øyeblikket. Anonymkode: 7b37d...913 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #11 Skrevet 12. august Så akkurat ferdig Jakten, dansk film. Trist men bra film Anonymkode: 6428a...d33 1
Irja Skrevet 12. august #12 Skrevet 12. august Breaking bad. Ingen skjult skatt, men i tilfelle du ikke har sett den, så må du se den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå