AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Så jeg matchet med en dame nå i vår på Tinder. Vi hadde lange og gode samtaler om alt og ingenting - sikkert over 100 meldinger. Endte opp med å be henne ut, men jeg feiget ut et par dager før ved å fortelle henne at jeg kanskje ikke var klar for et eventuelt forhold allikevel. Hun ble selvfølgelig lei seg og fjernet matchen. Kom over henne på Hinge der vi nå har matchet. Er jo selvfølgelig hyggelig at hun har gitt meg en ny sjanse, men jeg aner ikke hvordan jeg skal starte samtalen etter det som har skjedd...😅 Anonymkode: 8c83a...bdf 2
Fighter83 Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Send en melding der du beklager at du feiga ut fra forgje avtale og at du forstår at hun fjerna matchen etter det. Spør i samme melding om hun kan ta sjansen på en date med deg igjen da du er veldig interessert i å møte henne fordi du likte henne veldig godt. 3 3
Mardina Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så jeg matchet med en dame nå i vår på Tinder. Vi hadde lange og gode samtaler om alt og ingenting - sikkert over 100 meldinger. Endte opp med å be henne ut, men jeg feiget ut et par dager før ved å fortelle henne at jeg kanskje ikke var klar for et eventuelt forhold allikevel. Hun ble selvfølgelig lei seg og fjernet matchen. Kom over henne på Hinge der vi nå har matchet. Er jo selvfølgelig hyggelig at hun har gitt meg en ny sjanse, men jeg aner ikke hvordan jeg skal starte samtalen etter det som har skjedd...😅 Anonymkode: 8c83a...bdf Du bør i hvert fall starte med å si unnskyld for at du feiget ut sist. Så får du jo se om hun er villig til å gi deg en ny sjanse 🤔 Jeg hadde nok vært litt skeptisk til å gi deg en ny sjanse, om det hadde vært meg i den situasjonen. 5
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august Fighter83 skrev (17 minutter siden): Send en melding der du beklager at du feiga ut fra forgje avtale og at du forstår at hun fjerna matchen etter det. Spør i samme melding om hun kan ta sjansen på en date med deg igjen da du er veldig interessert i å møte henne fordi du likte henne veldig godt. Dette😀 vær ydmyk og be henne ut på nytt. Hun har allerede matcha med deg så interessen hennes er fremdeles tilstede😍 Anonymkode: ebb1a...bf0 2 1
Gratis Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Så jeg matchet med en dame nå i vår på Tinder. Vi hadde lange og gode samtaler om alt og ingenting - sikkert over 100 meldinger. Endte opp med å be henne ut, men jeg feiget ut et par dager før ved å fortelle henne at jeg kanskje ikke var klar for et eventuelt forhold allikevel. Hun ble selvfølgelig lei seg og fjernet matchen. Kom over henne på Hinge der vi nå har matchet. Er jo selvfølgelig hyggelig at hun har gitt meg en ny sjanse, men jeg aner ikke hvordan jeg skal starte samtalen etter det som har skjedd...😅 Anonymkode: 8c83a...bdf Som mann må du lære deg å bli en god kommunikator. For de aller fleste av oss så tar det år med trening, gjerne i jobbsammenheng eller andre sosiale arenaer. Det å date kvinner er en ypperlig arena for å øve seg. At du føler ubehag, betyr at du går utenfor din comfortsone som igjen er veldig bra for å bli bedre. Det er lov å forberede seg rundt noen temaer, men det å vise interesse for hennes liv er viktigst. Husk bare på at du ikke eier hele samtalen, eller fremstår som mutt/stille. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august Mardina skrev (46 minutter siden): Du bør i hvert fall starte med å si unnskyld for at du feiget ut sist. Så får du jo se om hun er villig til å gi deg en ny sjanse 🤔 Jeg hadde nok vært litt skeptisk til å gi deg en ny sjanse, om det hadde vært meg i den situasjonen. Skjønner den! Jeg har aldri datet før og har så si null erfaring med kvinner, derfor feiget jeg ut. Anonymkode: 8c83a...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønner den! Jeg har aldri datet før og har så si null erfaring med kvinner, derfor feiget jeg ut. Anonymkode: 8c83a...bdf Ok, men dagens bitches innenfor en viss alder er bare Tinder og Hinge pulings dokker, så det er bare å lyge rundt dine intensjoner for å få tilgang til å bange henne i senga. Det er det som er det endelige målet. Anonymkode: 96d38...0d3 4
AnonymBruker Skrevet 11. august #8 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok, men dagens bitches innenfor en viss alder er bare Tinder og Hinge pulings dokker, så det er bare å lyge rundt dine intensjoner for å få tilgang til å bange henne i senga. Det er det som er det endelige målet. Anonymkode: 96d38...0d3 Oida😅 Anonymkode: 8c83a...bdf 5
AnonymBruker Skrevet 11. august #9 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, men dagens bitches innenfor en viss alder er bare Tinder og Hinge pulings dokker, så det er bare å lyge rundt dine intensjoner for å få tilgang til å bange henne i senga. Det er det som er det endelige målet. Anonymkode: 96d38...0d3 Jeg skal aldri røre en mann igjen. Anonymkode: 0b8c8...12a 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skal aldri røre en mann igjen. Anonymkode: 0b8c8...12a Vi er ikke alle sånn😊 TS Anonymkode: 8c83a...bdf 1 3
Virrevirrevapp Skrevet 11. august #11 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Skjønner den! Jeg har aldri datet før og har så si null erfaring med kvinner, derfor feiget jeg ut. Anonymkode: 8c83a...bdf Du kan si dette, hun liker deg jo så dere kan gjøre hverandre trygge i situasjonen 😀
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi er ikke alle sånn😊 TS Anonymkode: 8c83a...bdf Takk for det, synd du bare er en, de er 4. Det er ikke nok oppegående menn til at jeg er ok med å ligge med en. Har på ekte mistet evnen til å tenne på grunn av at jeg assosierer med alle de fæle folkene. Det kryr av dem. Men heier på deg, tror det vil lønne seg å være ærlig med henne. Du må skille deg ut fra de ekkle på appene, og det gjør du allerede ved å være deg 😊 Anonymkode: 0b8c8...12a 1
Mardina Skrevet 11. august #13 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Skjønner den! Jeg har aldri datet før og har så si null erfaring med kvinner, derfor feiget jeg ut. Anonymkode: 8c83a...bdf Men da har du forhåpentligvis lært nå da 😊 Vi damer er stort sett greie, så lenge dere mannfolk også er greie og oppfører dere 😄 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #14 Skrevet 11. august Jeg (kvinne) feiget også ut etter å ha møtt en veldig hyggelig mann på Happn. Vi hadde skrevet med hverandre i flere uker, og jeg følte virkelig at vi var på bølgelengde. Men samlivsbruddet mitt var såpass ferskt, og jeg hadde små barn å ta vare på, så jeg trakk meg fra å treffe han. Han forsto og slettet ikke matchen. Det gikk kanskje 3-4 uker, så tok jeg opp kontakten igjen. Jeg beklaget og forklarte, og vi fortsatte å skrives. Så inviterte jeg på date, og begge møtte opp. Det ble oss ❤️ Det nærmer seg 5 år siden nå, og vi er veldig lykkelige sammen. Jeg heier på deg ❤️ Anonymkode: c0499...3f3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå