AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Hvordan gjør dere på barnebursdager? Er det Toro som gjelder og muffins, eller kjører dere fruktspyd og hjemmelaget is? Anonymkode: 407e5...84c
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Kake og is , er jo bursdag 🙈 Anonymkode: c8017...f42 27 3 9
AnonymBruker Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Nei. Er kun allergier som blir tatt hensyn til, ellers er det sukkerholdig brus etc som serveres, kunstig søtningsstoff serveres IKKE. Anonymkode: e9f22...b36 21 1 13
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august Nei. Pølser/pizza/grillmat. Kaker, godis og brus. Har alltid tilbudt kyllingpølser i egen kjele siden det er en del utenlandske. Anonymkode: 7b78f...958 13 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august Nei. Ungene liker det som blir servert. Hva som plager foreldrene bryr vi oss lite om. Anonymkode: 015cf...df0 18 1 5
AnonymBruker Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan gjør dere på barnebursdager? Er det Toro som gjelder og muffins, eller kjører dere fruktspyd og hjemmelaget is? Anonymkode: 407e5...84c Hjemmelaget kake, med sukker. Toro smaker dritt, jeg hater jo ikke ungen min, og hjemmelaget is blir alt for dyrt selv om det smaker godt. Anonymkode: 22b3f...e06 7 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august Det lekelandet tilbyr. Det er sjelden fruktspyd 🤣. Anonymkode: 76f09...5bb 11 2 5
AnonymBruker Skrevet 11. august #8 Skrevet 11. august Taco buffe eller pølser kommer Ann på alder, hjemmelaga sjokoladekaker, gelé med vaniljesaus, popcorn og potetgull står fremme og godis pose fisker de før de går hjem Anonymkode: 487ac...eda 7
AnonymBruker Skrevet 11. august #9 Skrevet 11. august Glutenfri torokake eller muffins, og noe hjemmelaget i tillegg. Kyllingpølser hvis det er hjemme, det lekelandet har om det er ute, men de tilbyr som regel både glutenfritt og halal. Blandt de minste barna er saft vel så populært som brus, vi har som regel hatt bringebærsaft med sukker, men hadde tilbudt sukkerfri saft om noen bad om det på forhånd. Fruktspyd blir fryktelig mye jobb når det er snakk om 15-ish unger, men vi har hatt druer og oppskåret vannmelon. Anonymkode: af152...60d 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august Vi har oftest utebursdag. Bruker sette fram skåler med popkorn og melon som bare står på bordet mens ungene kommer/leker, og melonen blir absolutt spist. Men det spises kake og godteri i mengder også. Jeg setter det fram fordi det bruker å være populært, ikke fordi jeg syns bursdag skal være sunt. En av ungene har en bestekompis som er allergisk mot gluten og egg. Har erfart at det går fint an å lage god sjokoladekake likevel, men da er hemmeligheten å ikke være gjerrig på sukkeret. 😂 Anonymkode: 1c4e3...f43 9
AnonymBruker Skrevet 11. august #11 Skrevet 11. august Vi har en god blanding. Hjemmelaget kake, hjemmelagde pizzasnurrer (vegetar + skinke). Fun light. Godteposer med innpakket godteri. Så en saling blanding - men verken sukkerfritt eller sunt. Anonymkode: 2a615...a06 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Skrevet 11. august Jeg ønsker ikke at mine unge barn skal spise kunstig søtningsstoffer. Når de gikk i 1.klasse drakk de færreste brus, så vi serverte saft. De kunne velge mellom rød og gul. Jeg bakte kake selv. Jeg syns mange av oppskriftene har for mye sukker i seg, så jeg halverer gjerne mengden. Jeg har pleid å servere taco på grunn av alle allergiene og matpreferansene. De fleste kan spise noe. Godteposer har jeg droppet Anonymkode: dd6c8...08d 8 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #13 Skrevet 11. august Vi har okt barn, og hadde taco på inne bursdag og hamburger på bål på ute bursdag. Hjemmelagde hambuegerbrød, lagd dagen før. Hadde små skåler med popcorn stående på bordet, hadde godteposer med frukt, ting som hårstrikker,spenner(type ting som koster lite på Nille, HM etc. ). Hadde en liten kake(ble aldri spist så mye. Zeroh bringebærsaft. Mer en nok. Anonymkode: d655c...7fd
AnonymBruker Skrevet 11. august #14 Skrevet 11. august Nei, ikke noe sunt, pizza,brus, popcorn, saft,muffins og kaker. Anonymkode: 4ba90...aa0 6 1
mommyaka Skrevet 11. august #15 Skrevet 11. august Toro skje siden det er eneste kaken jeg får til 😅 eventuelt muffins, kanelboller, pizza, brus elle saft 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #16 Skrevet 11. august Nei det er bursdag. Blir ikke tatt hensyn til foreldrenes sukker forbi... Anonymkode: d8289...bfc 11 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #17 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei det er bursdag. Blir ikke tatt hensyn til foreldrenes sukker forbi... Anonymkode: d8289...bfc Trist at du tror eneste grunn til å ha f.eks. fruktspyd er sukkerfobi. Og hjemmelaget is smaker hundre ganger bedre enn kjøpeis, selv om den ikke nødvendigvis inneholder mindre sukker. Anonymkode: 22b3f...e06 6
AnonymBruker Skrevet 11. august #18 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Trist at du tror eneste grunn til å ha f.eks. fruktspyd er sukkerfobi. Og hjemmelaget is smaker hundre ganger bedre enn kjøpeis, selv om den ikke nødvendigvis inneholder mindre sukker. Anonymkode: 22b3f...e06 Men så lag dette til din lille da vel..? Alt man skal styre med og tenke over.. ja, jeg serverer kaker med sukker i bursdag, opptil flere typer. En gang hadde vi jordbær på bordet, en gang smågodt, uten at jeg analyserte dette noe mer. Til drikke er det vanligvis saft, vann og brus til drikke.🥳 Anonymkode: b8fbc...c33 13 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #19 Skrevet 11. august Nei bryr oss ikke om sunnhet i bursdager Anonymkode: 544d3...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #20 Skrevet 11. august Kjører full pakke med sjokoladekake, oreokake, masse smågodt, brus,popcorn, mat i fjor til yngste var taco boller fordi det var det han ville ha. Bryr meg lite denne dagen hva ting inneholder, om andre reagerer får de holde diamantene sine hjemme.. Anonymkode: fded6...4a2 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå