Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne helga oppretter NRK en egen kanal på DAB og på nettet, "NRK Bare Ibsen". Her sendes ni av Ibsens skuespill non-stop fra fredag 24. mars kl. 18.00 t.o.m. søndag 26. mars kl. 24.

Skuespillene som sendes er Peer Gynt, Et dukkehjem, Gjengangere, En folkefiende, Vildanden, Rosmersholm, Byggmester Solness, Lille Eyolf og Når vi døde vågner.

Les mer her! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Og ikke nok med det:

alle skuespillene ligger nå ute til nedlastning som mp3-filer (podcast):

http://nrk.no/podcast/

Det enkleste er å laste filene ned i itunes. Filene blir liggende lagret på maskinen din, og du kan høre på skuespillene når du vil. Og jeg som hadde tenkt til å kjøpe enkelte av skuespillene som lydbok, slipper nå dette.

:klappe: til NRK, som har det desidert beste radiotilbudet i dette landet!

Gjest Gjest
Skrevet
Og ikke nok med det:

alle skuespillene ligger nå ute til nedlastning som mp3-filer (podcast):

http://nrk.no/podcast/

Det enkleste er å laste filene ned i itunes. Filene blir liggende lagret på maskinen din, og du kan høre på skuespillene når du vil. Og jeg som hadde tenkt til å kjøpe enkelte av skuespillene som lydbok, slipper nå dette.

:klappe: til NRK, som har det desidert beste radiotilbudet i dette landet!

Takk for den linken - jeg har hørt om tilbudet på radioen de siste dagene, men ikke somla meg til å laste ned. Og har ikke dab-radio. Nå blir det Ibsen på meg. Hørte Gjengangere her om dagen:-) Enig i at NRK sitt radiotilbud er milevis over de andre (forståelig nok utfra økonomi og slikt, men uansett.

Skrevet

Dette er grunnen til at man egentlig bør betale lisensen med glede. Selv lastet jeg ned ca 500 MB med hørespill i helgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...