Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det ikke sto noe i de meldingene som ikke skulle stått der, hadde han ingen grunn til å slette dem. Å bruke som unnskyldning at det ville blitt bråk er latterlig, uskyldige meldinger blir det ikke bråk av. Å gi beskjed om at man tar med en annen hund på tur blir det heller ikke bråk av. Hadde dette vært min mann hadde verdens største røde flag vaiet i hodet midt nå.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hallo, dette er jo ikke noe å lure på engang. 

Hadde det ikke vært noe, så hadde han snakket om den felles bekjente og bikkja hennes, spurt om du ville være med på den turen. Og ikke slettet meldingene. 

Anonymkode: 7d080...690

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Sånne nabodamer, som liker å få gifte menn til å hjelpe dem med ting, er bare ekle.

Anonymkode: 5d827...e8f

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så naiv som du er her går det vel ikke ann å være. Se å få opp øya da. 100% at han driver med hun bak din rygg. Hadde det bare vært snakk om lufting av hund osv hadde han ikke slettet meldingene. Hallo!!!

Anonymkode: 5cf8a...f4d

Ts er klart ikke så naiv når hun oppretter en tråd. At hun trenger bekreftelse på sin reaksjon er naturlig. Du trenger ikke rakke ned på henne for det.

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hannabanna skrev (2 minutter siden):

Ts er klart ikke så naiv når hun oppretter en tråd. At hun trenger bekreftelse på sin reaksjon er naturlig. Du trenger ikke rakke ned på henne for det.

Takk. Er ikke så naiv av meg. 

Anonymkode: 0e116...730

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

If it walks like a duck.... sorry, men... hvis han ikke har vært fysisk utro ennå så har han garantert vært emosjonelt utro. Han skjuler ting for deg. Han har garantert snakket litt om deg til denne dama samtidig som han holdt henne skjult for deg. Han satte henne før deg. "Fordi han var redd det skulle bli bråk!" Med den setningen så innrømmer han at han skjønner at det han driver med ikke er innafor. 

Dersom dere ikke har barn så er dette en nobrainer for meg.

Anonymkode: e0c43...b83

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

If it walks like a duck.... sorry, men... hvis han ikke har vært fysisk utro ennå så har han garantert vært emosjonelt utro. Han skjuler ting for deg. Han har garantert snakket litt om deg til denne dama samtidig som han holdt henne skjult for deg. Han satte henne før deg. "Fordi han var redd det skulle bli bråk!" Med den setningen så innrømmer han at han skjønner at det han driver med ikke er innafor. 

Dersom dere ikke har barn så er dette en nobrainer for meg.

Vi har flere barn.. Og denne hunden da. 

Ellers enig i det du sier. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi har flere barn.. Og denne hunden da. 

Ellers enig i det du sier. 

Ja det gjør det jo vanskeligere. Føler med deg, og har ikke noen gode råd.

Hva har du LYST til å gjøre? Hva hadde du gjort hvis dere ikke hadde barn? Kan du velge å gjøre det du ønsker? Hvorfor/hvorfor ikke?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hun har en og vi har en. Syk og måtte ha hjelp til å lufte sin, tydeligvis. 

Fremdeles syltynt

Anonymkode: 44411...45c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om kjæresten min noen gang skulle begynne å skjule sånne ting for meg, så tenker jeg at forholdet er over... Særlig hvis det også har hendt tidligere!!!

Anonymkode: 457a2...1a4

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

En ting som er litt provoserende med de som er utro IGJEN er at de er så forbanna fantasiløse. De gjør de samme feilene. De samme fremgangsmåtene. Det de ble bustet på forrige gang. Og så tror de virkelig at partneren de har valgt å leve med, sin nærmeste, ikke skal skjønne det?! Hvis det er mannen som er utro så forsøker han å skjule det for den som holder styr på alle detaljer, hun som med logisk resonement vet hva både mann og barn trenger før de sier noe som helst. Hun som vet hva hvert ulike sukk betyr, som kan alle hans rutiner bedre enn han selv kan. 

Jeg hadde blitt forbanna av en rekke årsaker, men en av dem er absolutt den enorme undervurderingen av meg som oppegående kvinne. Tror jeg også hadde endt opp med å forakte ham for hvor utrolig dum han er. 

(Jeg vet kvinner også er utro. Her skriver jeg om mannlig partner som er utro for enkelhetens skyld og siden ts (antageligvis) er kvinne).

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja det gjør det jo vanskeligere. Føler med deg, og har ikke noen gode råd.

Hva har du LYST til å gjøre? Hva hadde du gjort hvis dere ikke hadde barn? Kan du velge å gjøre det du ønsker? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg har mest lyst til å pakke sammen og dra. Hvis vi ikke hadde barn hadde jeg gjort det. Det er mer komplisert nå. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Enten stoler du på han, og så slipper du taket i dette. 
Eller så stoler du ikke på han og så tar du opp dette på en ordentlig måte med han. Eller går. Uten tillit er ikke et forhold mye verdt.

Anonymkode: 1ab35...292

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"A leopard doesn't change its spots", som det heter så fint på engelsk.

Han har plukket opp gamle vaner igjen.

Anonymkode: 1d56d...5d6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min dreiv og hjalp naboen, den nysingle dama som tydeligvis trengte hjelp med alt mulig. Men han var åpen om det og jeg sa bare hjelp i vei. Tenkte det ikke var så farlig. Men så begynte en annen singel nabomann å hjelpe henne også. Da ble kjæresten min sur. Og når nabomannen og hun ble et par, ble kjæresten min pottesur. Han hadde jo ikke vært utro mot meg, men det var jo tydelig hva han var interessert i. Etter den episoden er jeg mer på vakt, men tenker også at viss han er så dum at han kaster forholdet vårt på bålet, så er det han som er taperen her. Mistet litt respekt for han pga dette, så vi får se hvordan det går. Så jeg føler meg deg ts

Anonymkode: cf3e9...568

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, at han går med en hund til hadde ikke vært så farlig. Det er det at han skjuler det og lyver som er vanskelig. Og hvorfor slette meldingene om det ikke er så farlig det som stod der..?

Her burde du absolutt snakke med henne direkte. 

Anonymkode: 53bc3...cae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har mest lyst til å pakke sammen og dra. Hvis vi ikke hadde barn hadde jeg gjort det. Det er mer komplisert nå. 

Mer komplisert, men ingen grunn til å bli. 
Barna fortjener også bedre enn dette. 

Anonymkode: 12237...513

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke har pult henne allerede, skal jeg vedde på at han er skikkelig lysten og har lagt inn aksjer i form av ‘å hjelpe henne’… 

Han burde ha lært hva det vil si å drive å slette meldinger… tenker det er meldinger som er en blanding av avtale hundepass og flørting. 

Anonymkode: 635f0...d6a

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynn å se deg etter et eget sted å bo… dette fremstår ikke bra 

Anonymkode: fb213...a0e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sånne nabodamer, som liker å få gifte menn til å hjelpe dem med ting, er bare ekle.

Anonymkode: 5d827...e8f

Ja det er dårlig oppførsel, men hjelpes gifte menn som ljuger  og bedrar de er jammen meg verre.  Denne har også gjort det før eklingen.

Anonymkode: 728b2...cbf

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...