Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. som i og for seg ikke er så farlig, kanskje.

Men jeg så han var på Messenger, slettet meldinger i det de kom opp.

Jeg spurte han hvem han skrev med, han sa det var broren hans. 

Et par dager spør en nabo meg om vi har fått en hund til, siden hun har sett min mann med vår hund og en til. Jeg har ikke hørt noe om dette. 

Selvsagt er det ikke noe problem at han hjelper andre, men litt rart han ikke nevner det for meg?

Jeg blir litt irritert og spør ham, da sier han at han hjelper en felles bekjent med å lufte hunden og med noe hagearbeid, siden hun er syk. Jeg spør om det er henne han skriver med og sletter meldingene til, da sier han ja. Han var redd det skulle bli bråk, da slettet han meldinger. 

Er det ikke veldig merkelig oppførsel? Hvorfor ikke bare si det som det er? 

Denne bekjente har nylig blitt singel. Hun og jeg er mest på hils, har møtt på henne på tur med hundene tidligere. 

Må også føre på at mannen min var utro for mange år siden (12 år), og skjulte meldinger og løy en del.

Det var helt i begynnelsen av forholdet, vi har gått i terapi og jeg valgte å gå videre med ham. Samlivet har vært bra siden. 

Anonymkode: 0e116...730

• Liker 5
  • Hjerte 11
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok minnet han på at han ikke bør ramle ned i samme kaninhull igjen om han ønsker at deres forhold skal ha livets rett uten noe mer greier enn det for egen del.. 

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Stort rødt flagg! 

Anonymkode: 728b2...cbf

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Dette er ikke grei oppførsel i et forhold. 

Jeg hadde minnet han om at denne oppførselen ligner hva som skjedde for 12 år siden, og at dette gjør til at du blir usikker, både sletting av meldinger og hemmelighold.

Om han ikke skjønner hvorfor du tar det sånn, da er det virkelig red flag. 

Anonymkode: e7f74...8f9

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så….

Hun er nylig blitt singel og trenger derfor hjelp med «noe» og de går tur med hundene sine? 

Hvorfor får hun ikke «hjelpen hun trenger» av noen i familie, eller venner? Og…..hjelpen er til hva da konkret? 

Snakke med bikkja? 🤷‍♀️

Nei, dette er flammerødt flagg. 

Anonymkode: b883f...cf6

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg hadde ikke tvilt, han fortsetter som han gjorde for 12 år siden.

Når en gift mann helt plutselig begynner å "hjelpe" en nysingel kvinne på denne måten uten spille med åpne kort til kona, men helt bevisst går inn for å skjule kontakten - da vet man uten tvil at mannens intensjoner og handlinger ikke er platoniske.

Anonymkode: 50fa6...2bc

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Forlang å bli med å lufte hundene . Eller gå tur etter. Det kan være uskyldig . Men du kan kanskje hindre at det skjer. Kjemp for alt som du har kjært🙄heter det ikke det tro.

Anonymkode: e5763...571

• Liker 4
Skrevet

Sei at du har lyst å bli med neste gang han skal hjelpe ho. Sei at du har lyst å bli kjent med ho du og😅

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Ring henne og si: Jeg hører du trenger mye hjelp for tiden. Når skal jeg gå tur med hunden for deg? Du skjønner, Kåre har det litt travelt om dagen.

Anonymkode: fc866...29b

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Forlang å bli med å lufte hundene . Eller gå tur etter. Det kan være uskyldig . Men du kan kanskje hindre at det skjer. Kjemp for alt som du har kjært🙄heter det ikke det tro.

Så uenig. TS har da «kjempet» ved å tilgi utroskap og gi han en ny sjanse. Nå bør TS forlate denne tullingen som åpenbart er utro igjen. 

Anonymkode: 12237...513

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet

Å bli med på tur tror jeg at jeg dropper, gidder ikke kaste meg etter ham. 

Har sagt til ham at det ikke er hans ansvar å lufte den andre hunden. Jeg var rasende for å si det mildt.

Og skjuling av meldinger, det tar meg rett tilbake til helvete for 12 år siden.

Han sier han skjønner. Jeg er bare så usikker på hva som har skjedd her og hva som foregår i huet hans. 

(Kan også legge til at han la seg fullstendig flat den gang for mange år siden, tok i mot all kjeft og grining over veldig lang tid og han har aldri skyldt på meg.) 

• Hjerte 3
Skrevet

Her er det ikke så mye å lure på, egentlig...  rødt kort. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Et par dager spør en nabo meg om vi har fått en hund til, siden hun har sett min mann med vår hund og en til. Jeg har ikke hørt noe om dette. 

Selvsagt er det ikke noe problem at han hjelper andre, men litt rart han ikke nevner det for meg?

Jeg blir litt irritert og spør ham, da sier han at han hjelper en felles bekjent med å lufte hunden og med noe hagearbeid, siden hun er syk. Jeg spør om det er henne han skriver med og sletter meldingene til, da sier han ja. Han var redd det skulle bli bråk, da slettet han meldinger. 

Denne bekjente har nylig blitt singel. Hun og jeg er mest på hils, har møtt på henne på tur med hundene tidligere. 

Må også føre på at mannen min var utro for mange år siden (12 år), og skjulte meldinger og løy en del.

Det var helt i begynnelsen av forholdet, vi har gått i terapi og jeg valgte å gå videre med ham. Samlivet har vært bra siden. 

Han slettet meldinger og sa at det var fra broren sin. Så han både skjulte meldingene og løy om dem.

Han sa at han slettet dem fordi han var redd for at det skulle bli bråk.. Men hvis meldingsutvekslinga bare var angående ting hun trengte/ trenger hjelp med, så burde han jo ikke være redd for å vise dem fram. Da hadde de tross alt vært "bevis" på at det han sier er sant. I hvertfall med tanke på det han har gjort tidligere.

Hvordan var det han endte opp med å være han ene som kunne hjelpe denne nysingle dama? Og hvorfor kunne han ikke nevne denne forespørselen til deg den første gangen den kom? Selv om hun og du bare er på hils, så hadde det vært naturlig at hun hadde nevnt dette for deg også.

Jo, det er en veldig merkelig oppførsel.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han har vært utro og velger på nytt å gå bak ryggen din og lyve om at det er broren hans!!!

Tenker at du kjenner lusa på gangen og bør komme deg bort...

Anonymkode: 36035...616

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Det at han lufter hunden er egentlig ikke noe big deal. Han skal uansett lufte deres hund, så dette er ikke tid han hadde brukt på andre ting uansett. Han er uansett på tur med hund i det tidsrommet. 

Det at han lyver er derimot et stort, rødt flagg, veldig mistenkelig. Jeg ville tenkt at han minst var emosjonelt utro.

Anonymkode: 4a05f...e6e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det at han lufter hunden er egentlig ikke noe big deal. Han skal uansett lufte deres hund, så dette er ikke tid han hadde brukt på andre ting uansett. Han er uansett på tur med hund i det tidsrommet. 

Det at han lyver er derimot et stort, rødt flagg, veldig mistenkelig. Jeg ville tenkt at han minst var emosjonelt utro.

Anonymkode: 4a05f...e6e

Ja, at han går med en hund til hadde ikke vært så farlig. Det er det at han skjuler det og lyver som er vanskelig. Og hvorfor slette meldingene om det ikke er så farlig det som stod der..?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med neste gang det skjer, da?

Jeg synes det er noe nedverdigende med å holde på sånn og spionere. Skal man liksom tvinge en person til å være sammen med seg? Man vet jo aldri hvordan man vil reagere hvis man kommer i den situasjonen selv, men jeg er fristet til å tenke at hvis det skjer, kan han f... meg bare fortsette å "hjelpe" den nysingle bekjente. Jeg har ikke tenkt å stå i veien ....

Anonymkode: c39b4...00f

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun har 2 hunder, men kan ikke gå tur med dem uten din mann? Den tynneste unnskyldningen jeg noengang har hørt. 

Anonymkode: 44411...45c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun har 2 hunder, men kan ikke gå tur med dem uten din mann? Den tynneste unnskyldningen jeg noengang har hørt. 

Anonymkode: 44411...45c

Hun har en og vi har en. Syk og måtte ha hjelp til å lufte sin, tydeligvis. 

Skrevet

Så naiv som du er her går det vel ikke ann å være. Se å få opp øya da. 100% at han driver med hun bak din rygg. Hadde det bare vært snakk om lufting av hund osv hadde han ikke slettet meldingene. Hallo!!!

Anonymkode: 5cf8a...f4d

• Liker 5
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...