Geojak Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Vi har kjøpt leketøy sammen, og jeg har handlet leketøy til henne som gave hun har satt pris på. Vi har et par vibratorer, og en WeVibe melt (lik Womanizer). Dette er ting vi bruker sammen (om hun bruker de alene må hun gjerne det) når vi koser oss. Nå kunne jeg godt tenkt meg å prøve ut en av disse "suge" maskinene som har kommet på markedet. Ala denne (https://www.nytelse.no/herrevibrator/the-tornado-male-masturbator/menn/). Men så holder jeg litt igjen, vil hun synes en slik og det å forelå en slik er litt sånn "jeg er ikke fornøyd med deg så jeg vil prøve en sånne en" Eller er dette noe vi fint kan bruke sammen, sånn at hun bruker den på meg, på samme måte som jeg bruker de øvrige på henne. Nå vet jeg godt at den eneste som kan svare fullt ut på dette er min kone og ikke alle andre kvinner her inne. Men jeg velger likevel å spørre her først om none har erfaring med og synes dette fungerer greit? P.S: jeg har selv aldri følt meg tilsidesatt av de vibratorene vi har tatt i bruk, og der er nok fordi jeg får lov å bruke de til å tilfredsstille henne.
Jdz Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Vi har kjøpt leketøy til oss begge, men i praksis er det først og fremst henne som får glede av de, og hun stort sett opp med noen av de faste hun faller tilbake på. For min del har jeg enda ikke funnet noe som gir meg det samme eller mer enn en god gammeldags håndspåleggelse eller bj. 1
SlemUlv Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Her har vi leker til meg, leker til ham og leker til oss. Noen av disse er både til oss og til en av oss. Vi er blitt veldig glad i Lovense sine vibrerende ting. 2
Soft mann Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august Vi har en slik so du har lagt ut link til. Den var svært skuffende for min del, Den er og veldig kort innvendig, men min er ikke blandt dei mest sensitive tror eg.
AnonymBruker Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august Geojak skrev (2 timer siden): Vi har kjøpt leketøy sammen, og jeg har handlet leketøy til henne som gave hun har satt pris på. Vi har et par vibratorer, og en WeVibe melt (lik Womanizer). Dette er ting vi bruker sammen (om hun bruker de alene må hun gjerne det) når vi koser oss. Nå kunne jeg godt tenkt meg å prøve ut en av disse "suge" maskinene som har kommet på markedet. Ala denne (https://www.nytelse.no/herrevibrator/the-tornado-male-masturbator/menn/). Men så holder jeg litt igjen, vil hun synes en slik og det å forelå en slik er litt sånn "jeg er ikke fornøyd med deg så jeg vil prøve en sånne en" Eller er dette noe vi fint kan bruke sammen, sånn at hun bruker den på meg, på samme måte som jeg bruker de øvrige på henne. Nå vet jeg godt at den eneste som kan svare fullt ut på dette er min kone og ikke alle andre kvinner her inne. Men jeg velger likevel å spørre her først om none har erfaring med og synes dette fungerer greit? P.S: jeg har selv aldri følt meg tilsidesatt av de vibratorene vi har tatt i bruk, og der er nok fordi jeg får lov å bruke de til å tilfredsstille henne. Vi har det. Dessverre har vi ikke funnet noe han synes er helt fantastisk, bortsett fra prostatastimuli. Men det skulle bare mangle om ikke også han fikk lekt seg litt med og forsøkt div utstyr 😊 Anonymkode: a94aa...82c
Trolltunge Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august (endret) Ja vi har nok like mye til begge. Gøy å bruke som variasjon, og sex sammen er sex sammen, slik jeg ser det. At jeg bruker leketøy på ham gjør ikke leketøyet til en konkurrent, men til en annen måte jeg gir ham nytelse på. Han kunne godt brukt dem alene også, men det sperrer hans egne tanker for. Det er liksom slikt menn ikke gjør. Nåvel! Det tror jeg mange gjør. Endret 11. august av Trolltunge 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august Vi har kun til henne. Jeg syntes det er veldig gøy å bruke de på henne/med henne. Selv har jeg ingen interesse av leketøy til meg selv. Men om jeg hadde hatt det, så hadde jeg tatt som en selvfølge at det ble inkludert. Anonymkode: 421dc...e96
Resignert Skrevet 11. august #9 Skrevet 11. august Vi har diverse dildoer, vibrator, womanizer, etc, siden det er sånt som må til i hennes tilfelle. Jeg har ingen "manneleketøy", da f.eks vibrasjoner gir meg null og niks, og ting som "Fleshlight" og lignende gir meg absolutt null tenning. Da er en god håndjobb fra henne, med masse glidemiddel mere i min gate.
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august Geojak skrev (20 timer siden): og en WeVibe melt (lik Womanizer). We-Vibe Melt er ganske forskjellig fra Womanizer. Virkemåten er den samme, men Melt er kraftigere på minimum enn Womanizer på maks. Mange vil finne den for kraftig. Produseres av samme selskap så det er rart de ikke fikk dette riktig. Anonymkode: b64de...ca7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå