AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Hei dere! Jeg har endelig bestemt meg for å operere nesa etter mange år med komplekser. valget faller mellom asteta - Kenneth Chiu akademiklikikken- Håvar Løseth Cosmoclinic - Knut Kvinnesland Jeg vil gjerne høre om deres erfaringer, både positive og negative. Jeg har lang nese og ønsker den kortere. Jeg har litt tykk hud og stor nesetipp. på forhånd takk ! Anonymkode: 3a3f6...660
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Jeg har operert på cosmo, ble veldig fornøyd, dette var ikke min første neseoperasjon. men ser det er ny kirurg på cosmo nå. Dette var i 2021. Anonymkode: 50fe4...c19
Serena90 Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Hvem opererte du hos den gang, hvis jeg kan spørre om det? 🤗
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august https://www.drwestvik.no/vare-spesialister/tormod-s-westvik/ Tormod Westvik. Han var på cosmo clinic en periode. Var hos Kenneth også på konsultasjon. Anonymkode: 50fe4...c19
Serena90 Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august (endret) Åh, stemmer det at Westvik har sluttet å utføre operasjoner i Norge? Har hørt mye positivt om han, ja. Synd at han ikke utfører operasjoner her mer. Endret 11. august av Serena90
AnonymBruker Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august Ville ikke operert i Norge. Det er en lang tråd om neseplastikk her inne, og jeg har sett alle de navnene i tråden med ødelegge neser Anonymkode: caa25...8cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå