AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Fant en parfyme der, som ikke selges lengere. Virker bra på trustpilot men jeg ville sjekke her også 😄 Anonymkode: d0844...b7d
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Har bestilt derfra mange, mange ganger, var aldri noe problem. Men er noen år siden sist da. Anonymkode: 6731d...81a 2 3
Daisy-love Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Ikke handlet der på mange år, men hadde aldri et problem med de. Kjøpte mye sjampo, balsam og andre hårprodukter.
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Jeg handlet der flere ganger for rundt 15-16 år siden. Hadde ingen problemer da, med hverken produktene eller sendingene. Husker at noen mente at det bar falske produkter pga prisen, men jeg aner ikke om det stemmer. Anonymkode: 05c71...51e
Daisy-love Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg handlet der flere ganger for rundt 15-16 år siden. Hadde ingen problemer da, med hverken produktene eller sendingene. Husker at noen mente at det bar falske produkter pga prisen, men jeg aner ikke om det stemmer. Anonymkode: 05c71...51e Ja den nettsiden var en greie for rundt 15 år siden. Jeg hadde helt glemt den nå, men husker noen mente det var falske produkter, men jeg merket heller ikke noe til det. Noen ganger så blir jo det med at «det må være falske produkter fordi det er så billig» plantet litt. Det ser en jo på ulike nettsider som er populære nå også. Noen ganger stemmer det nok, men jeg tror det er en del rykter også. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august Jeg tror heller ikke det var falske produkter der, og om det var det så var kvaliteten helt lik det man fikk kjøpt på parfymeri her i landet så da kan det egentlig være det samme. Anonymkode: 6731d...81a 2
Capazitet Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august Ja den er trygg. Men ville nok budd meg på toll og moms 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå