Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet på dagen i dag så fikk ikke tildelt gruppe når de andre gjorde det. Vet det skal være arrangement ved Sognsvann i dag, men vet ikke om jeg kan gå når jeg ikke vet hvor de fra studiet er og hvilken gruppe jeg tilhører 

Anonymkode: 8d747...dd5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har derre ikke en felles faddergruppe på Facebook eller info om ansvarlig? Send en melding og skriv du jobbet, og lurer på planene / hvilken gruppe du hører til.

Anonymkode: 02672...060

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Har derre ikke en felles faddergruppe på Facebook eller info om ansvarlig? Send en melding og skriv du jobbet, og lurer på planene / hvilken gruppe du hører til.

Anonymkode: 02672...060

Jeg vet ikke om det er en facebookgruppe. Jeg tror man måtte være tilstede for å få informasjon 

Skrevet

Det er sikkert en fellesmail du kan ta kontakt på?

Da jeg var fadder sendte vi sms til alle som sto på lista, denne var uavhengig av hvem som dukket opp. Men det var jo helt opp til hver fadder om de gadd dette da. Vi hadde også "restgrupper" man kunne melde seg på. Men det beste er jo å være med sitt studie. Bør jo gå fint å finne en epost eller et nummer å ringe? Har dere ikke en fadderstand på campus du kan spørre? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en av grunnene til at første dagen er så viktig å få med seg. 

Anonymkode: c1e61...18f

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er en av grunnene til at første dagen er så viktig å få med seg. 

Anonymkode: c1e61...18f

Oi, sier du det, det var hjelpsomt.

Anonymkode: f870e...351

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oi, sier du det, det var hjelpsomt.

Anonymkode: f870e...351

Ja, men det er ikke feil heller. Mye som skjer første dag.

Anonymkode: 507e5...fc1

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (12 minutter siden):

Det er sikkert en fellesmail du kan ta kontakt på?

Da jeg var fadder sendte vi sms til alle som sto på lista, denne var uavhengig av hvem som dukket opp. Men det var jo helt opp til hver fadder om de gadd dette da. Vi hadde også "restgrupper" man kunne melde seg på. Men det beste er jo å være med sitt studie. Bør jo gå fint å finne en epost eller et nummer å ringe? Har dere ikke en fadderstand på campus du kan spørre? 

Jeg ser bare mailen til selve fakultetet. Men er det krise om jeg møter opp uten å ha fått fadder? Vi er tross alt en klasse?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg jobbet på dagen i dag så fikk ikke tildelt gruppe når de andre gjorde det. Vet det skal være arrangement ved Sognsvann i dag, men vet ikke om jeg kan gå når jeg ikke vet hvor de fra studiet er og hvilken gruppe jeg tilhører 

Det går helt sikkert fint å bare møte opp på Sognsvann og si at du var borte på dagen da gruppene ble utdelt og spørre om du kan joine ei gruppe. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Grüner skrev (17 minutter siden):

Det går helt sikkert fint å bare møte opp på Sognsvann og si at du var borte på dagen da gruppene ble utdelt og spørre om du kan joine ei gruppe. 

Fint svar. Jeg håper flere her inne vil bekrefte det. Nå ble jeg beroliget 

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg ser bare mailen til selve fakultetet. Men er det krise om jeg møter opp uten å ha fått fadder? Vi er tross alt en klasse?

Nei men hvordan skal du finne klassen din? 

Har du ikke fått info om fadderordningen på forhånd? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Fint svar. Jeg håper flere her inne vil bekrefte det. Nå ble jeg beroliget 

Ja, det pleier ikke være noe problem - de er ikke så strenge på det 😊.

AnonymBruker
Skrevet

Det går fint at du bare møter opp. Man må ikke ha en fadder for å få lov til å henge med klassen sin på fritiden. 😅 Du kan fint bare joine en passende faddergruppe også. Fadderordningen er jo bare ment for å trygge nye studenter, ikke noe mer høytidelig enn det.

Anonymkode: d97b5...476

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...