Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har første gangs-møte neste onsdag som er satt opp som fysisk oppmøte, men jeg kan gi beskjed hvis jeg heller vil ha det online. Må innrømme at jeg alltid har foretrukket online siden jeg kan være litt nervøs, men lurer på om det kanskje gir bedre inntrykk hvis jeg møter opp fysisk, når det allerede er satt opp slik?

Anonymkode: 75804...256

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker online. Fysisk er så mye vanskeligere. Man må passe på kroppsspråk, hvor å plassere hendene, man overtenker ang.klærne, smykke, lukt osv. 

Anonymkode: 60955...7f1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg foretrekker online. Fysisk er så mye vanskeligere. Man må passe på kroppsspråk, hvor å plassere hendene, man overtenker ang.klærne, smykke, lukt osv. 

Anonymkode: 60955...7f1

Men online føler jeg at man alltid snakker i munnen på man jeg snakker med, eller at det blir en pinlig stillhet fordi begge venter på at den andre skal snakke. Den andre venter på et svar, mens jeg tenker på å la vedkommende prate seg ferdig. Det er liksom umulig å time det, føler jeg.

Anonymkode: 45dc8...9e2

AnonymBruker
Skrevet

Fysisk er mye bedre!

Jeg liker online jeg, men skal man gi et godt inntrykk, ha god flyt, komme litt innpå der.. fysisk er hundre ganger bedre. 

Anonymkode: b689f...45e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gir et bedre og mer varig inntrykk fysisk. 😊

Anonymkode: d97af...a77

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dersom andre gangs er fysisk hadee jeg valgt fysisk. Får du ikke jobben får du god trening:) 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig så tror jeg du skal velge online frem til du er mer tryg og mindre nervøs. Det er mye lettere å skjule nervøsitet online. Ang timing så trekk pusten lett før hver gang du skal prate, da blir det en naturlig mellomrom mellom kommentarene deres og hvis vedkommende skulle si noe mer så puster du bare lett ut igjen. Da føler du ikke at du snubler i setningen. Snakk generelt litt saktere enn du tenker at du skal så får du med deg hodet også. 

Lykke til. 

Anonymkode: 7fa97...a2e

AnonymBruker
Skrevet

Møte eller intervju?

Med mindre man uansett skal sitte på maskin og se på noe online sammen, er fysisk møte alltid best synes jeg. Særlig om det er snakk om en intervju-situasjon, du huskes mye bedre om du møter fysisk. 

Anonymkode: d8a27...846

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Møte eller intervju?

Med mindre man uansett skal sitte på maskin og se på noe online sammen, er fysisk møte alltid best synes jeg. Særlig om det er snakk om en intervju-situasjon, du huskes mye bedre om du møter fysisk. 

Anonymkode: d8a27...846

Intervju*

Ts

Anonymkode: 75804...256

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvilken type jobb det er. 

Nervøs er man uansett, og intervjuere er vant til at potensielle arbeidstakere er nervøse. Men online så kan nervøsiteten fort fremstå som uoppmerksomhet. 

Ellers synes jeg man skal holde seg til opprinnelig avtale uansett, med mindre man har en god grunn til å endre den. Som f.eks lang reisevei.

Anonymkode: 46c0d...be6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...