Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger en ny veske til pent/ut å spise/fest. Sort. Skinn. Ikke for stor. Noen tips? Budsjett 15 000. Kan godt kjøpe brukt. 

Anonymkode: b5aed...acb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulberry Lilly er fin!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig godt fransk veske design i middels prisklasse ca et sted mellom 3000 til 8000 kr. 

Synes kvaliteten er god, designet pent, stilrent og klassisk og du betaler ikke for logoen. Er flere guider av slike franske design merker på YouTube viss du er interessert. 

Anonymkode: 975aa...8e2

AnonymBruker
Skrevet

Synes YSL Loulou er nydelig. Jeg har small, som nok ligger en del over budsjett nå. Men tror de har design for ned mot budsjettet ditt. Eller Camera, den tror jeg man kan få for ned mot 15 000. 

Anonymkode: 4e3de...a23

AnonymBruker
Skrevet

YSL Kate

Ellers har Dior utrolig mange fine svarte skinnvesker. Ta en titt på Vestiaire Collective, de liker jeg veldig godt å handle vintage fra.

Anonymkode: ca02a...8ef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har denne fra mulberry. Da kan jeg velge om jeg vil ha lang reim eller bare holde den. 

IMG_5497.png

Anonymkode: c1e9a...52f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Budsjett 15 000.

15k blir veldig lite om du skal ha noe som ikke er flaut å vise seg med.

Anonymkode: c1996...b31

AnonymBruker
Skrevet

Slo meg forresten at Tory Burch kan være et alternativ for deg. Small Kira er veldig fin - samme stil som YSL loulou, men for under halve prisen. Eller Diamond, om du ønsker hakket mindre. 

Anonymkode: 4e3de...a23

AnonymBruker
Skrevet

15k blir veldig lite om du skal ha noe som ikke er flaut å vise seg med.

Anonymkode: c1996...b31

Så tøff da

Anonymkode: 72931...fee

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde godt for en brukt YSL Cassandra eller Loulou.

Eller en Mulberry 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fint at du liker denne, men TS ønsker å kjøpe en skinnveske, så hvorfor foreslå en billig plastveske?

Jeg vil, som flere andre, foreslå Mulberry. Hvis du vil se etter noe som er rimeligere så kan Furla, Cocinelle, Polene eller Strathberry være merker å sjekke ut.

Anonymkode: 1cb34...843

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale å sjekke Tusting. Britisk luksusmerke for oss som liker litt diskret "old money-stil". Lavere pris enn de mer kjente merkene, men minst like god kvalitet. Sjekk for eksempel Mini Holly eller Hettie

Anonymkode: 6ff79...f47

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for mange gode tips! Tar gjerne imot enda fler. Pris er egentlig ikke veldig viktig, og kan forsåvidt gjerne bruke både mindre og mer på den veska, men veldig glad for å bli gjort oppmerksom på de mer ukjente merkene (er ikke veskaholikee, men trenger en jeg kan føle meg litt fin med😊Dere er greie!!

Anonymkode: b5aed...acb

• Hjerte 1
Skrevet

YSL lou camera bag. Jeg har svart. Brukt den så mye i 5 år. Ingen bruksmerker. Perfekt størrelse for min del til slikt bruk du beskriver. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale å sjekke Tusting. Britisk luksusmerke for oss som liker litt diskret "old money-stil". Lavere pris enn de mer kjente merkene, men minst like god kvalitet. Sjekk for eksempel Mini Holly eller Hettie

Jeg er ikke TS, men tusen takk tipset 🤩. Det var et ukjent merke for meg, men ser de har mye fint.

Anonymkode: 1cb34...843

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg liker det svenske merket Eduards Accessories. De har fokus på håndverk, gode materialer og bærekraft. For eksempel Näver mini eller Skiffer mini kan fungere for deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skogkatten skrev (38 minutter siden):

Jeg liker det svenske merket Eduards Accessories. De har fokus på håndverk, gode materialer og bærekraft. For eksempel Näver mini eller Skiffer mini kan fungere for deg.

Ikke TS, men takk😊 Disse merkene var nye for meg, og veldig fine😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...