Linn 1234 Skrevet i går, 09:47 #1 Skrevet i går, 09:47 Hei. Jeg fikk kontakt med en person gjennom snapchat. Vi har pratet mye og sendt bilder til hverandre. Vi har snakkes om og treffes, men det har vært litt mye ting. Har hatt kontakt med denne personen cirka 1 mnd. vi pratet mye i begynnelsen. Men plutselig dapped det av. Han forklarte at moren hadde blitt syk og han da var av telefon i disse tider. Dette var kanskje 2-3 uker siden. Han sender gjerne meg snapp og ikke åpner det jeg har sendt han på lang stund etterpå. vi har snakket om og ringe hverandre. Dette cirka en uke siden og han har fortsatt ikke ringt. jeg prøvde og ringe han på lørdag. Men fikk til svar at han feiret mores sin bursdag og skulle svare etter( Elskling). Hørte ikke noe mer av han. jeg forsøkte og ringe han igår. men fikk ikke svar. Men fikk 2 meldinger. disse svarene nedenfor. Skal svare gullet på alt. Er ikke noe du har gjort galt!❤️❤️🙏 Og for all del har han lov til og ha private saker. Men det der det jeg ikke vet, eller om det er noe annet….? hva tenker dere?? Håper noen har noe peiling.
AnonymBruker Skrevet i går, 11:09 #2 Skrevet i går, 11:09 Jeg hadde blitt skeptisk, for jeg finner ikke forklaringene hans om moren sannferdige i det hele tatt! Og måten han skriver på… forstår jeg det riktig at han kaller deg «elskling» og «gullet»? På grunnlag av 1 mnd chatting på snap, uten å ha vært i noen annen form for kontakt? Og «er ikke noe du har gjort galt»… nei, han fyren der tror jeg bare er en fyr som holder deg for narr, det er hvertfall min klare magefølelse. Anonymkode: 29cf3...311 1 2
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Om en random på snapchat hadde kalt meg gullet og elskling hadde jeg tenkt det var noe alvorlig galt med han. Hadde aldri i verden hatt noe ønske om å møte han. Han virker lite lur og sosialt inkompetent. Anonymkode: 63878...6bf
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Dette har jeg litt peiling på da jeg rotet meg bort i en fyr her på kg for flere år siden. Jeg vet, drit flaut og helt horribelt. Uansett, ikke bare vær skeptisk men avslutt med denne personen fortere enn svint. Elsklingen og den manipulerende tonen med at du ikke har gjort noe galt samtidig som han holder deg på avstand… Det er en drittsekk som ikke er ute etter noe annet enn så stryke sitt eget ego på bekostning av deg. Han bruker deg på en veldig stygg måte. Avslutt å gå videre, kan love deg du finner bedre! Anonymkode: a92f5...54e 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Er det en ting jeg har lært etter alt møkke jeg har vært borti av slikt så er det at du må stole på magefølelsen. Den sier klart til deg at noe her er galt så stol på den. Anonymkode: 0b726...d74
Bigote Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden (endret) Linn 1234 skrev (1 time siden): hva tenker dere?? Håper noen har noe peiling. Om du føler deg usikker på relasjonen før dere har møttes er dette ofte et dårlig tegn i seg selv. Man kan spekulere i evigheten om hans privatliv, om han sjonglerer med flere samtidig, manipulerer eller om grunnene til at han ikke er mer på er rettferdiggjort. At du føler deg usikker og utrygg på oppførselen generelt er et tegn på at du burde trekke seg unna. Endret 23 timer siden av Bigote
Mardina Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden Linn 1234 skrev (1 time siden): Hei. Jeg fikk kontakt med en person gjennom snapchat. Vi har pratet mye og sendt bilder til hverandre. Vi har snakkes om og treffes, men det har vært litt mye ting. Har hatt kontakt med denne personen cirka 1 mnd. vi pratet mye i begynnelsen. Men plutselig dapped det av. Han forklarte at moren hadde blitt syk og han da var av telefon i disse tider. Dette var kanskje 2-3 uker siden. Han sender gjerne meg snapp og ikke åpner det jeg har sendt han på lang stund etterpå. vi har snakket om og ringe hverandre. Dette cirka en uke siden og han har fortsatt ikke ringt. jeg prøvde og ringe han på lørdag. Men fikk til svar at han feiret mores sin bursdag og skulle svare etter( Elskling). Hørte ikke noe mer av han. jeg forsøkte og ringe han igår. men fikk ikke svar. Men fikk 2 meldinger. disse svarene nedenfor. Skal svare gullet på alt. Er ikke noe du har gjort galt!❤️❤️🙏 Og for all del har han lov til og ha private saker. Men det der det jeg ikke vet, eller om det er noe annet….? hva tenker dere?? Håper noen har noe peiling. Altså, han kaller deg gullet og elskling etter å ha kjent deg i 1 mnd?!? Det for meg hadde vært et rødt flagg 😬 Jeg kaller han jeg treffer for "go'ingen min", men det gjorde jeg ikke før vi hadde kjent hverandre et par måneder. Jeg synes det er noe som skurrer med denne mannen du dater/treffer. At han ikke vil ringe deg etter så lang tid, synes jeg også er rart 🤔
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden Jeg hadde tenkt snakkes…aldri. Anonymkode: ecb3b...bfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå