AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Jeg begynte i terapi hos fastlegen min fordi livet hadde blitt litt… kaotisk. Du vet, gråting i bilen, snakke med planter, og mistenkelig mange «feriedager» på jobb. Hun lyttet, nikket, og sa kloke ting som fikk meg til å føle meg som en halvt fungerende voksen igjen. Så, etter tredje samtale, så sier hun: Du vet… vi burde tatt dette glasset vin hjemme hos meg i stedet. Jeg lo. Hun mente det. En uke senere satt jeg i stua hennes med et glass chardonnay og snakket om eksen min, barndomstraumer og hvorfor jeg har tillitsproblemer – mens hun sa ting som: Det der er ikke nevrotisk, det er bare klarsynthet med litt angst rundt kantene. Nå har vi en slags… vennskapelig pasient-terapeutisk vennerelasjon. Så ja. Jeg gikk til legen for å få hjelp med hodet mitt. Jeg kom ut med en ny bestevenn 🙂 Anonymkode: 9ff0e...5a9
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Røverhistorie. Ingen lege oppfører seg slik med pasienter om de ikke har et intenst behov for å miste lisensen sin. Anonymkode: ef480...333 14 1 7
Macro Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Kanskje du faktisk bør ta kontakt med fastlegen i stedet for å fantasere om det? 5 1 7
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august Høres ut som livet fortsatt er kaotisk om du tror du har drukket hvitvin med legen på kontoret Anonymkode: 87115...391 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som livet fortsatt er kaotisk om du tror du har drukket hvitvin med legen på kontoret Anonymkode: 87115...391 😂 Så enig. Bare tull. Ingen lege gjør dette. Anonymkode: 904e2...c3c 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august Driver du å skriver disse historiene på Word og kopierer dem inn her? Anonymkode: d9426...04e 1 4
Ian Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august (endret) Jeg fikk KI til å lage en forside til kiosklitteraturen din: Endret 11. august av Ian 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #8 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg begynte i terapi hos fastlegen min fordi livet hadde blitt litt… kaotisk. Du vet, gråting i bilen, snakke med planter, og mistenkelig mange «feriedager» på jobb. Hun lyttet, nikket, og sa kloke ting som fikk meg til å føle meg som en halvt fungerende voksen igjen. Så, etter tredje samtale, så sier hun: Du vet… vi burde tatt dette glasset vin hjemme hos meg i stedet. Jeg lo. Hun mente det. En uke senere satt jeg i stua hennes med et glass chardonnay og snakket om eksen min, barndomstraumer og hvorfor jeg har tillitsproblemer – mens hun sa ting som: Det der er ikke nevrotisk, det er bare klarsynthet med litt angst rundt kantene. Nå har vi en slags… vennskapelig pasient-terapeutisk vennerelasjon. Så ja. Jeg gikk til legen for å få hjelp med hodet mitt. Jeg kom ut med en ny bestevenn 🙂 Anonymkode: 9ff0e...5a9 Akkurat... Og legen din har gått mange år på skolene og fått en mill pluss i studielån for å drikke vin med deg. Ja, det er jo meget sannsynlig. Folkens, nå er ferien over. Anonymkode: c31a3...9ff 2 3
monican94 Skrevet 11. august #9 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg begynte i terapi hos fastlegen min fordi livet hadde blitt litt… kaotisk. Du vet, gråting i bilen, snakke med planter, og mistenkelig mange «feriedager» på jobb. Hun lyttet, nikket, og sa kloke ting som fikk meg til å føle meg som en halvt fungerende voksen igjen. Så, etter tredje samtale, så sier hun: Du vet… vi burde tatt dette glasset vin hjemme hos meg i stedet. Jeg lo. Hun mente det. En uke senere satt jeg i stua hennes med et glass chardonnay og snakket om eksen min, barndomstraumer og hvorfor jeg har tillitsproblemer – mens hun sa ting som: Det der er ikke nevrotisk, det er bare klarsynthet med litt angst rundt kantene. Nå har vi en slags… vennskapelig pasient-terapeutisk vennerelasjon. Så ja. Jeg gikk til legen for å få hjelp med hodet mitt. Jeg kom ut med en ny bestevenn 🙂 Anonymkode: 9ff0e...5a9 Hvem tenker du at tror på dette ? finn på no bedre 1 1
BobbySocks Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august Jeg pleier og drikke vin med alle pasientene mine. Synes det er så koselig å bruke kveldene på å løse alle traumene deres. Ingenting er som å gi litt gratis terapi når jeg endelig har litt tid til meg selv! 8 1
Snublefot62 Skrevet 11. august #11 Skrevet 11. august Ingenting er så galt at et glass vin ikke hjelper. Og blir ikke traumene bedre så har en i det minste vinen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Skrevet 11. august Jeg har drukket Cola med min fastlege, da på kontoret, så jeg flirte her 🤣 Fastlegen er også glad i vin, noe vi selvsagt ikke drikker sammen. Jeg har et tett forhold til min. Tettere enn det som for mange er vanlig, men det der høres helt blåst ut. Skulle det stemme bør du være forsiktig med å dele det, men jeg tipper du har litt for mye tid på slutten av ferien. Jeg fikk dratt litt på smilebåndet da 😅 3 uker er uansett litt kort tid for voksne å få en ny BFF. Anonymkode: 56349...863 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #13 Skrevet 11. august Chat GPT har drukket vin med fastlegen? Så koselig. 🤭 Anonymkode: c20d1...ed1 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #14 Skrevet 11. august Jeg sa til min fastlege at vi burde feire med champagne da jeg hadde levert masteroppgaven min. Hun var enig. Vi gjorde det selvfølgelig ikke. Men sånn ellers bruker jeg jo så klart å drikke champagne med mine egne pasienter rett som det er. Ja jøss. Det er verdt å miste jobben og alt for noen glass bobler. Anonymkode: 42edb...9a0 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #15 Skrevet 11. august Haha. Jeg har sunget i kor sammen med min fastlege, og vi hadde noen fester sammen også, men vi drakk aldri vin sammen, bare hun og jeg. TS skal ha for forsøket da. 🤣 Anonymkode: 8cbb3...40c 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #16 Skrevet 12. august Jeg går på yoga med min fastlege, det var til og med hun som overtalte meg til å prøve det. Er ikke alltid vi går på samme time, men i løpet av en uke pleier vi som regel å velge samme time iallfall en gang. Og da snakker vi gjerne med hverandre, men stort sett bare om vær og vind og aldri noe som har med hennes jobb som fastlege for meg å gjøre. Å drikke vin med henne derimot kommer aldri til å skje. Anonymkode: 140ed...454 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå