AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Jeg har jobbet med en fyr i hele sommer, vi har blitt litt venner vil jeg si og i det siste har vi fått en ganske flørtende tone. Nå er det bare et par vakter igjen, til vi begge slutter i denne jobben. Og jeg har veldig lyst til å legge han på snap slik at vi ikke mister kontakten og kanskje får muligheten til å bli bedre kjent. Men jeg synes det er så kleint, og jeg kommer aldri til å tørre å spørre han ut face to face. Så jeg la telefonnummeret hannes til (har det gjennom jobb) og da dukket jo han opp på snap. Skal jeg bare gjøre det? Det er vel ikke akkurat en kjærlighetserklæring? Anonymkode: 24a68...13b 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Bare å gjøre det, hva har du å tape? På min jobb legger hvem som helst hverandre til på snap. Jeg har flere kollegaer der enn familie faktisk. Anonymkode: 98cca...7b8 5
AnonymBruker Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Snap med kolleger er bare rett og slett kleint, med mindre man er 20 år, singel og jobber i en sportsbutikk kanskje ... Anonymkode: d2161...d8b 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Snap med kolleger er bare rett og slett kleint, med mindre man er 20 år, singel og jobber i en sportsbutikk kanskje ... Anonymkode: d2161...d8b Ne, nå må du gi deg 🤣🤣 Helt vanlig med snap i alle aldre for den som vil Anonymkode: da678...b54 13
AnonymBruker Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august Bare gjør det. I verste fall hvis du er veldig flau kan du gjøre det etter den siste vakten deres. Jeg sendte i 2001 ish en klein sms til en studiekamerat når vi skulle ta juleferie. Det sto noe sånt som "all I want for Christmas is you" (🤣🤣) Han svarte aldri, og jeg følte meg som DEN idioten. Et par måneder senere traff jeg ham på byen, og han sa at han hadde likt meg hele skoleåret. Da jeg fikk tlf nr hans så jeg at han hadde byttet nummer og ikke hadde samme nummer jeg hadde sendt melding til 😄 Vi var sammen i tre år etter dette ❣️ Anonymkode: 3285b...e3e 4 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august Den som intet våger intet vinner! Snap er ganske lavterskel i min verden så bare gi det ett forsøk du☺️ I verste fall er du ikke noe nærmere enn hva du er i dag så hva har du å tape egentlig? Anonymkode: 7c8db...74a 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august Haha... hadde noe lignende, men for min del hadde vi bare truffet hverandre på en jobbfest. Kjente han ikke, men vi hadde flørtet på festen. La han til på Facebook og sendte han en melding og spurte om noe random som jeg visste han kunne svare på. Kleint der og da. Men var verdt det. Har hatt masse kontakt ++ de siste årene. Anonymkode: 21869...2c4
AnonymBruker Skrevet 11. august #8 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ne, nå må du gi deg 🤣🤣 Helt vanlig med snap i alle aldre for den som vil Anonymkode: da678...b54 Nei. Det som er vanlig for voksne profesjonelle folk på seriøse arbeidsplasser, er å skille mellom jobb og privatliv. Man bruker gjerne Teams og lignende til slikt, men overhodet ikke snap og tilsvarende. Det er uprofesjonelt. Anonymkode: d2161...d8b 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #9 Skrevet 11. august La han til og nå snapper vi 😍 Anonymkode: 24a68...13b 1 12
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august Det er snap, ikke et frieri. Man trenger ikke ukjente menneskers godkjennelse på alt man tenker å gjøre 😉 Anonymkode: 0cb18...e63 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #11 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Det som er vanlig for voksne profesjonelle folk på seriøse arbeidsplasser, er å skille mellom jobb og privatliv. Man bruker gjerne Teams og lignende til slikt, men overhodet ikke snap og tilsvarende. Det er uprofesjonelt. Anonymkode: d2161...d8b Det kommer veldig an på hva slags arbeidssted man jobber på. Jeg jobber i en organisasjon hvor man er venner og som en "second family", da er slikt helt normalt - selv om det er en profesjonell bedrift. Anonymkode: 98cca...7b8
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Snap med kolleger er bare rett og slett kleint, med mindre man er 20 år, singel og jobber i en sportsbutikk kanskje ... Anonymkode: d2161...d8b Det sier mest om hva du bruker snap til Anonymkode: 562e3...1a6 2
petterm Skrevet 11. august #13 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har jobbet med en fyr i hele sommer, vi har blitt litt venner vil jeg si og i det siste har vi fått en ganske flørtende tone. Nå er det bare et par vakter igjen, til vi begge slutter i denne jobben. Og jeg har veldig lyst til å legge han på snap slik at vi ikke mister kontakten og kanskje får muligheten til å bli bedre kjent. Men jeg synes det er så kleint, og jeg kommer aldri til å tørre å spørre han ut face to face. Så jeg la telefonnummeret hannes til (har det gjennom jobb) og da dukket jo han opp på snap. Skal jeg bare gjøre det? Det er vel ikke akkurat en kjærlighetserklæring? Anonymkode: 24a68...13b Du kommer til å angre hvis du ikke gjør det! 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #14 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei. Det som er vanlig for voksne profesjonelle folk på seriøse arbeidsplasser, er å skille mellom jobb og privatliv. Man bruker gjerne Teams og lignende til slikt, men overhodet ikke snap og tilsvarende. Det er uprofesjonelt. Anonymkode: d2161...d8b Gu kor kjedelig. Jeg jobber i en kommune og har alle mine nærmeste kollegaer på snap. Vi sender snap hele tiden fra privatlivet og ting som skjer på jobb. Vi er ish i 50 årene hele gjengen og har mye moro ilag. Anonymkode: 76c41...928 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #15 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nei. Det som er vanlig for voksne profesjonelle folk på seriøse arbeidsplasser, er å skille mellom jobb og privatliv. Man bruker gjerne Teams og lignende til slikt, men overhodet ikke snap og tilsvarende. Det er uprofesjonelt. Anonymkode: d2161...d8b Men kjære deg . Snap er jo privat og ikke jobbforum. Det er ofte bare bilder fra hverdagen , og en velger selv hva en vil svare på. Det finnes mange slags yrker og arbeidssteder, og noen klikker bedre sammen enn andre. Ikke alle kolleger er på Snap, og det går helt fint det og. Det er valgfritt Anonymkode: da678...b54
AnonymBruker Skrevet 12. august #16 Skrevet 12. august Omg! La nå forelskede få prøve seg, det er ikke enden på verden. Du hvem du nå er som er kritisk til dette, er like trygg idag som du var igår fra å ha noe romanse på jobb. Legg han til, legg han til! 😄 Anonymkode: 2a1a0...29a 3
AnonymBruker Skrevet 12. august #17 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (På 11.8.2025 den 13.26): Nei. Det som er vanlig for voksne profesjonelle folk på seriøse arbeidsplasser, er å skille mellom jobb og privatliv. Man bruker gjerne Teams og lignende til slikt, men overhodet ikke snap og tilsvarende. Det er uprofesjonelt. Anonymkode: d2161...d8b Selvfølgelig skiller vi 😅 Er det jobb brukes jobbens kanaler - mail, teams, telefon... Er det noe uformelt så brukes snap. Fra alt som er relatert til jobb og intern humor (men ikke jobb eller konfidensielt i seg selv), til interesser man deler utenfor jobb. Eller "takk for tipset" og bilde av restauranten du besøkte i sommer. Anonymkode: 562e3...1a6
AnonymBruker Skrevet 12. august #18 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (På 11.8.2025 den 9.57): Jeg har jobbet med en fyr i hele sommer, vi har blitt litt venner vil jeg si og i det siste har vi fått en ganske flørtende tone. Nå er det bare et par vakter igjen, til vi begge slutter i denne jobben. Og jeg har veldig lyst til å legge han på snap slik at vi ikke mister kontakten og kanskje får muligheten til å bli bedre kjent. Men jeg synes det er så kleint, og jeg kommer aldri til å tørre å spørre han ut face to face. Så jeg la telefonnummeret hannes til (har det gjennom jobb) og da dukket jo han opp på snap. Skal jeg bare gjøre det? Det er vel ikke akkurat en kjærlighetserklæring? Anonymkode: 24a68...13b Hvorfor må det være snap? Hva med vanlig melding og ringing? Anonymkode: e9900...916 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #19 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor må det være snap? Hva med vanlig melding og ringing? Anonymkode: e9900...916 Melding og ringing er kanskje ikke så vanlig for ungdommen lenger? Anonymkode: 8a67c...56d 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #20 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor må det være snap? Hva med vanlig melding og ringing? Anonymkode: e9900...916 Jeg er 45. Og forstår at det er snap som gjelder i dag 😅 Selv med mannen og foreldre (i 70-årene) går det mer i snap enn i meldinger når det gjelder mer uformell deling. Anonymkode: 562e3...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå