AnonymBruker Skrevet 11. august #41 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sjekket den nå, og det ser ikke så ille ut som du sier, etter menn passerer 35 så ser det ut til å jevne seg ut. Det har nok noe å gjøre med at kvinner foretrekker eldre menn. Men den 5% i overskudd er bare ikke til å komme seg unna. Så la oss si at 75 av 100 jenter er opptatt. Da kjemper de restende 30 mennene om de 25 damene. Det sier seg selv at det er beintøft. Jeg kjenner mange damer og menn og har truffet mange mennesker gjennom livet. MEN! Jeg har fremdeles til gode å møte en eneste kvinne som sliter på sjekkemarkedet og synes det er vanskelig å få kjærlighet. Anonymkode: b8b21...6d5 Det er mange her inne som sliter? Nå har ikke jeg prøvd å møte menn, men de tar ikke kontakt selv heller. Forstår det føles mindre ekte når det kun sies gjennom en skjerm og vi ikke ser hverandre. Å det er ikke et mattestykke, fordi de menenskene passer kanskje ikke sammen. En mann eller dame kommer ikke til å kjempe om å få noen de ikke liker, selv om det er eneste person igjen. Da er vi bare single. Mange er bare det, uten å date. Eller de er homofil, i koma, åpen for å finne noen i andre land. Jeg tenker de som åpenbart har en vanskelig nøtt å knekke er kina. Der er det så stor ulikhet at det er umulig. Men her, det kan gå for mange, verden er der den også. Anonymkode: c2990...3d0 1
-jk- Skrevet 11. august #42 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 time siden): 37 års aldersgrense? Det er første gangen jeg hører om og ikke helt i henhold til gjeldende regelverk. Anonymkode: 090bc...7a5 Klubb 37+, og det finnes flere lignende konsepter. https://www.facebook.com/klubb37no/?locale=nb_NO https://www.facebook.com/events/759056683140614/ Slike aldersgrenser er da ikke uvanlig. Drar du på singeltur med DNT så er det f.eks aldersgruppe 35-45 år på en tur, 38-50 år på en annen osv. Poenget er at man kunne være sammen med folk som er noenlunde like gamle. Jeg er 53 og fint lite interessert i å gå på et sted som er fullt av folk i 20-årene. Og de ser vel helst på menn på 53 som gamle griser, så det er vinn-vinn for alle parter. 1 4
AnonymBruker Skrevet 11. august #43 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Menn er overrepresentert når det kommer til utenforskap. Anonymkode: 090bc...7a5 Verken det moderne samfunnet eller feminismen har gjort det ulovlig eller umulig for menn å ha venner. Kvinner er mer enn gjerne venner med menn, men det er visst en trøstepremie eller fornærmelse mot menn. Menn må hjelpe hverandre og seg selv her. Det er ikke kvinners skyld at menn ikke har venner. Anonymkode: bd665...7bb 1 8
AnonymBruker Skrevet 11. august #44 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Matematisk så sier det seg selv om det er 5% flere menn enn kvinner at det er vanskeligere for menn enn kvinner å finne seg en partner. Anonymkode: f3371...7f0 Så enkelt er det jo ikke. For det første har flere menn enn kvinner psykisk utviklingshemming eller alvilige autismespekterforstyrrelser. Noen har eller leter kanskje likevel etter en partner, men de leter på et helt annet marked enn det folk flest leter. For det andre er ca dobbelt så mange menn som kvinner homofile. Bare det alene utgjør vil "spise opp" mesteparten av mannsoverskuddet. Spesielt siden enslige menn fra gruppa flyktninger og asylsøkere inneholder en kunstig høy mengde homofile. En annen ting nettopp den gruppa ligger høyt på er å hente partnere fra utlandet. Og da er vi over på punkt tre: menn som synes norske kvinner er så håpløse at de uansett leter kun etter partner i eller fra andre land. Punkt fire er kriminalstatistikken: det er et enormt mannsoverskudd i norske fengsler. Noen av de er i forhold fra før når de starter å sone mens andre får en partner underveis i soninga. Men det er vel ikke urimelig å anta at en del av den gruppa ikke har eller bør ha en partner før de får skikk på psykisk helse og livet sitt generelt. Punkt fem er menn som ikke vil ha en partner. De ønsker seg friheten det å være singel gir eller de har valgt et yrke eller en livsstil som passer dårlig med forhold og familieliv og leter ikke etter noen å inngå et forhold med før senere i livet. Så dette 5% mannsoverskuddet snus vel egentlig til et lite kvinneoverskudd. Anonymkode: ae821...98b 1 6
AnonymBruker Skrevet 11. august #45 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så enkelt er det jo ikke. For det første har flere menn enn kvinner psykisk utviklingshemming eller alvilige autismespekterforstyrrelser. Noen har eller leter kanskje likevel etter en partner, men de leter på et helt annet marked enn det folk flest leter. For det andre er ca dobbelt så mange menn som kvinner homofile. Bare det alene utgjør vil "spise opp" mesteparten av mannsoverskuddet. Spesielt siden enslige menn fra gruppa flyktninger og asylsøkere inneholder en kunstig høy mengde homofile. En annen ting nettopp den gruppa ligger høyt på er å hente partnere fra utlandet. Og da er vi over på punkt tre: menn som synes norske kvinner er så håpløse at de uansett leter kun etter partner i eller fra andre land. Punkt fire er kriminalstatistikken: det er et enormt mannsoverskudd i norske fengsler. Noen av de er i forhold fra før når de starter å sone mens andre får en partner underveis i soninga. Men det er vel ikke urimelig å anta at en del av den gruppa ikke har eller bør ha en partner før de får skikk på psykisk helse og livet sitt generelt. Punkt fem er menn som ikke vil ha en partner. De ønsker seg friheten det å være singel gir eller de har valgt et yrke eller en livsstil som passer dårlig med forhold og familieliv og leter ikke etter noen å inngå et forhold med før senere i livet. Så dette 5% mannsoverskuddet snus vel egentlig til et lite kvinneoverskudd. Anonymkode: ae821...98b Kjære vene, det er jo ikke 5% av norske menn som sitter i fengsel, ikke engang USA har så mange innsatte. I Norge er dette en dråpe i havet, dessuten er mange av gutta i fengsel tøffe bikere med motorsykler som får seg dame med et knips. Det finnes absolutt homofile menn, men dette motvirkes av lesbiske kvinner, ikke sant, så dette går i null.... Anonymkode: b8b21...6d5
AnonymBruker Skrevet 11. august #46 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Verken det moderne samfunnet eller feminismen har gjort det ulovlig eller umulig for menn å ha venner. Kvinner er mer enn gjerne venner med menn, men det er visst en trøstepremie eller fornærmelse mot menn. Menn må hjelpe hverandre og seg selv her. Det er ikke kvinners skyld at menn ikke har venner. Anonymkode: bd665...7bb Du klarer å innse at dette er sant selv om ingen sier kvinner har skylden? Det er ingen motsetning her. Skjønner ikke helt hvor du vil? Anonymkode: 090bc...7a5
AnonymBruker Skrevet 11. august #47 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 time siden): 37 års aldersgrense? Det er første gangen jeg hører om og ikke helt i henhold til gjeldende regelverk. Anonymkode: 090bc...7a5 Tror det var et singeltreff fra 37 og oppover 🤔 Derfor denne rare aldersgrensen. Anonymkode: 51892...d14 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #48 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror det var et singeltreff fra 37 og oppover 🤔 Derfor denne rare aldersgrensen. Anonymkode: 51892...d14 Umulig! Singeltreff i Oslo har 80% mannsoverskudd. Anonymkode: b8b21...6d5
AnonymBruker Skrevet 11. august #49 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjære vene, det er jo ikke 5% av norske menn som sitter i fengsel, ikke engang USA har så mange innsatte. I Norge er dette en dråpe i havet, dessuten er mange av gutta i fengsel tøffe bikere med motorsykler som får seg dame med et knips. Det finnes absolutt homofile menn, men dette motvirkes av lesbiske kvinner, ikke sant, så dette går i null.... Anonymkode: b8b21...6d5 Ingen har sagt at 5% av norske menn sitter i fengsel, men flere menn enn kvinner gjør det. Ingen har sagt at 5% av norske menn er psykisk utviklingshemmet, aktivt leter etter kun utenlandske kvinner eller har jobber som vanskelig lar seg kombinere med forhold og familieliv. Men det er flere menn enn kvinner i alle kategoriene. Tilsammen utgjør disse menneskene langt mer enn en dråpe i havet. Den gruppa som likevel utjevner mest er homofile menn. Lesbiske kvinner får på ingen måte det til å gå i null siden det finnes ca dobbelt så mange homofile menn som kvinner og vi attpåtil importerer kunstig mange homofile menn. Anonymkode: ae821...98b 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #50 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da jeg var 30 ish var vell da det var lettest å få dame / få seg noe. Ser tilbake på den tiden med et smil. Så ble man gammel og grå. Anonymkode: 1b41a...49c 👎 Anonymkode: 56e29...ae4 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #51 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kommer vel an på hva han ser etter. Et forhold hvor barn er en mulighet? Tja, det er vanskeligere enn i 20 årene. Men kommer an på om det er 31 eller 39 han er. Hadde ikke vært interessant med en mann på 39 for min del, for gammel. Men jeg vil ikke ha/er ferdig med barn. Det er nok mange på min alder. Er 32. Anonymkode: 50907...048 39 for gammelt når du er 32? Herregud. Anonymkode: 56e29...ae4 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #52 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 39 for gammelt når du er 32? Herregud. Anonymkode: 56e29...ae4 Det er det for meg også. Jeg er 31 og tenker 3 år minus, 5 år pluss. Senere 5 og 5. Kanskje 4 og 4. Men vil være sikker på at de har funnet segselv i 20 årene. Anonymkode: c2990...3d0 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #53 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Umulig! Singeltreff i Oslo har 80% mannsoverskudd. Anonymkode: b8b21...6d5 Hvor er denne infoen fra? Anonymkode: 45c90...819 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #54 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor er denne infoen fra? Anonymkode: 45c90...819 Egen erfaring Bedre referanse finnes ikke. Anonymkode: b8b21...6d5
AnonymBruker Skrevet 11. august #55 Skrevet 11. august Nå må folk slutte å bli så krenka på enkeltindividers preferanser. Noen liker noe annet enn meg. Å nei…. Anonymkode: 090bc...7a5 5
AnonymBruker Skrevet 11. august #56 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå må folk slutte å bli så krenka på enkeltindividers preferanser. Noen liker noe annet enn meg. Å nei…. Anonymkode: 090bc...7a5 Ja. Men du liker meg? 😠😣😢🥺😡 Anonymkode: c2990...3d0
AnonymBruker Skrevet 11. august #57 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ingen har sagt at 5% av norske menn sitter i fengsel, men flere menn enn kvinner gjør det. Ingen har sagt at 5% av norske menn er psykisk utviklingshemmet, aktivt leter etter kun utenlandske kvinner eller har jobber som vanskelig lar seg kombinere med forhold og familieliv. Men det er flere menn enn kvinner i alle kategoriene. Tilsammen utgjør disse menneskene langt mer enn en dråpe i havet. Den gruppa som likevel utjevner mest er homofile menn. Lesbiske kvinner får på ingen måte det til å gå i null siden det finnes ca dobbelt så mange homofile menn som kvinner og vi attpåtil importerer kunstig mange homofile menn. Anonymkode: ae821...98b Det er i hvert fall ikke sant... Anonymkode: b8b21...6d5
AnonymBruker Skrevet 11. august #58 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Egen erfaring Bedre referanse finnes ikke. Anonymkode: b8b21...6d5 I see 🙂 Du vet, jeg har aldri vært på sånne møter. Synes det er flaut, rett og slett. Folk vet jo hvorfor du er der. «Singel og desperat» liksom. Da forblir jeg heller alene. Anonymkode: 45c90...819
AnonymBruker Skrevet 11. august #59 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I see 🙂 Du vet, jeg har aldri vært på sånne møter. Synes det er flaut, rett og slett. Folk vet jo hvorfor du er der. «Singel og desperat» liksom. Da forblir jeg heller alene. Anonymkode: 45c90...819 Jeg har heller aldri deltatt på slike arrangementer. Men jeg har vært på bestillingssiden til disse events, og ser at mannebilletter selges unna med lynets hastighet, mens kvinnebilletter stort sett er uomsettelige. Anonymkode: b8b21...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå