AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Hvorfor er det sånn at de kvinnelige influenserene får mye mer kritikk og dritt på forum som dette, enn mannlige? Er mannlige influensere bedre til å merke med reklame? Anonymkode: 4c59a...78c
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Nei men de er ikke kvinner. Andre kvinner tåler dårlig at kvinner viser seg frem, tar plass, tjener godt. Men de er mer godtatt slik. Jeg tviler ikke et sekund på at det er slik, men de det gjelder mener nok de gjør en samfunnsjobb med å kritisere andre kvinner. Anonymkode: 316d9...9c1
AnonymBruker Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Mitt inntrykk er at kvinnelige influencere er mye mer synlige og høylytte i media enn menn. Et lite Google søk bekrefter også at det finnes flere kvinnelige influencere, og med mer inflytelse og makt, da er det naturlig og riktig at de får mer kritikk også Anonymkode: c263a...34f
Lurium Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august Den eneste mannlige influenceren jeg følger litt med på er Kjetil Rollness, og det er fordi han lager gode samfunnsdebatter hvor en del politikere og folk i fremtredende posisjoner er med. Jeg er langt i fra enig i alle hans ståsted. Den eneste kvinnelige influenceren jeg har lest noe av er Sanna Sarromaa, og igjen, ikke fordi jeg er enig med henne i alt, men fordi hun tar del i samfunnsdebatten om tema som angår de fleste. Typiske influencere som skriver om trening, klær, reiser, interiør osv. har jeg null utbytte av å lese.
AnonymBruker Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august Er nok mest fordi kvinner liker å rakke ned og kritiserere kvinner og menn ikke bryr seg så mye om sånt Anonymkode: bb77b...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå