AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Kjæresten min sa til meg: «Godt brød ringte, de etterlyste deigen sin,» og pekte på magen min. Jeg så på ham. Stillheten mellom oss var tykkere enn surdeig. Så lo han. Ikke sånn forsiktig nervøs latter, men en helhjertet gapskratt, som om han hadde sluppet verdens beste vits… akkurat blitt gravid. Anonymkode: ffbba...54e 6
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Ufølsom type du har funnet deg. Anonymkode: 55cfb...0ab 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. august Populært innlegg #3 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjæresten min sa til meg: «Godt brød ringte, de etterlyste deigen sin,» og pekte på magen min. Jeg så på ham. Stillheten mellom oss var tykkere enn surdeig. Så lo han. Ikke sånn forsiktig nervøs latter, men en helhjertet gapskratt, som om han hadde sluppet verdens beste vits… akkurat blitt gravid. Anonymkode: ffbba...54e Og du valgte tolke dette som at han mente du var tykk, ikke at du hadde bolle i ovnen? Jeg hadde nok også ledd høyt av det. Anonymkode: bcf62...3ca 43 23
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august «Smårett-pølse fabrikken ringte- de etterlyser en av pølsene»og pek på det mellom bena hans Anonymkode: b7b86...73f 10 12
AnonymBruker Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august Håper virkelig du tuller, hvis ikke synes jeg synd på mannen din. Er du virkelig så ekstremt hårsår? Trenger vel ikke ha mange hjerneceller for å forstå at det ikke var en ondskapsfull spøk Anonymkode: f69f7...c60 27 5
AnonymBruker Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): «Smårett-pølse fabrikken ringte- de etterlyser en av pølsene»og pek på det mellom bena hans Anonymkode: b7b86...73f 🤣🤣🤣 Anonymkode: 2caca...ac2 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august Haha😅😂 Den var jo morsom😂😂 Jeg er selv lubben og hadde ledd godt av en slik kommentar. Seriøst. Jeg vet at jeg ikke er tynn og kan fint tåle humor. Så selvhøytidelig kan man ikke være😂😂 Anonymkode: 86027...e51 8 7
Populært innlegg Snublefot62 Skrevet 11. august Populært innlegg #8 Skrevet 11. august Du har boller i ovnen og forstod ikke spøken hans? Tror surdeigen har stått litt lenge jeg. 37 1 17
norw Skrevet 11. august #9 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): «Smårett-pølse fabrikken ringte- de etterlyser en av pølsene»og pek på det mellom bena hans Anonymkode: b7b86...73f Typisk KG-svar, man prøver å forverre situasjonen og helst fremprovosere et brudd. Jeg lurer mest på om dere luringer faktisk holder på slik eller bare vil ødelegge andres forhold fordi dere ikke har det så greit selv. 11 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august Men, har du litt ekstra på magen? Anonymkode: bbd8f...a24
AnonymBruker Skrevet 11. august #11 Skrevet 11. august Her må nok den kommende far gå på eggeskall resten av svangerskapet for den kommende mor framstår både som litt treg i oppfattelsen og voldsomt nærtakende. Snublefot62 skrev (9 minutter siden): Du har boller i ovnen og forstod ikke spøken hans? Tror surdeigen har stått litt lenge jeg. Anonymkode: 21e00...65b 5 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): «Smårett-pølse fabrikken ringte- de etterlyser en av pølsene»og pek på det mellom bena hans Anonymkode: b7b86...73f Seriøst? Hun er jo gravid! Hvis ikke hun hadde vært gravid men bare var tjukk hadde jeg vært enig, men ærlig talt! AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men, har du litt ekstra på magen? Anonymkode: bbd8f...a24 Hun er gravid! Anonymkode: f3314...cf6 9 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #13 Skrevet 11. august Herregud, vær så snill og ikke mistolk alt hele tiden! Anonymkode: 673b2...364 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #14 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Haha😅😂 Den var jo morsom😂😂 Jeg er selv lubben og hadde ledd godt av en slik kommentar. Seriøst. Jeg vet at jeg ikke er tynn og kan fint tåle humor. Så selvhøytidelig kan man ikke være😂😂 Anonymkode: 86027...e51 Jeg også hadde ledd av dette! Anonymkode: 673b2...364 2
Supersmurf Skrevet 11. august #15 Skrevet 11. august Jammen seriøst! 🤣 Selvfølgelig var det en spøk og han mener vel absolutt ikke at hans gravide kjæreste er tykk!! Du er sikkert verdens fineste bolledeig i hans øyne! 7 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #16 Skrevet 11. august Grønt flagg😀 Fyren har god humor. Behold han Anonymkode: 6835c...95c 16 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #17 Skrevet 11. august Skal du bli sur for slike småting legger du ihvertfall et godt utgangspunkt for at dere skal få et kjipt liv sammen. AnonymBruker skrev (49 minutter siden): «Smårett-pølse fabrikken ringte- de etterlyser en av pølsene»og pek på det mellom bena hans Anonymkode: b7b86...73f Svarer man så barnslig så er man like ille selv og man har ingen grunn til å bli lei seg i utgangspunktet. Barnslig og lite intelligent svar. Anonymkode: 9cc4e...a25 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #18 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kjæresten min sa til meg: «Godt brød ringte, de etterlyste deigen sin,» og pekte på magen min. Jeg så på ham. Stillheten mellom oss var tykkere enn surdeig. Så lo han. Ikke sånn forsiktig nervøs latter, men en helhjertet gapskratt, som om han hadde sluppet verdens beste vits… akkurat blitt gravid. Anonymkode: ffbba...54e Han liker jo deg for den du er, da kan det være smart å ikke tolke alt i absolutt værste mening. Dine komplekser er dine. Anonymkode: f0166...bbc 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #20 Skrevet 11. august Lurer på om noen her har vært i nærheten av ei som er gravid? Tenker som så at når han så blikket ditt og at vitsen såret,er det ganske lavmåls å le etterpå. Sammen hvor humor jeg ser i en ting, om det sprer andre er det ikke gøy lenger! Anonymkode: 140a4...392 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå