Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvorfor. Men har et godt hjem jeg er glad i og trives i alene. Men når natta kommer, blir den lang. Våkner mange ganger. Noen netter tar det flere timer å sovne. Det som er rart er at om jeg har gjester eller overnatter hos andre sover jeg godt. Er i full jobb, så det er slitsomt å få så lite søvn. Noen som har råd.

Anonymkode: e02d6...ea3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sett på en radio lavt?

Anonymkode: f696d...97f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Jeg trenger noe som kan overdøve bråket i stillheten. Radio fungerer greit, men jeg våkner hver gang lydbildet endres. Lange podcaster er fint, med mindre de har reklamepauser. En lydbok opplest av noen med behagelig stemme er kanskje det beste. 

Ellers: et par glass vin før leggetid (dårlig vane i lengden). Ikke legge meg før jeg er stupstrøtt utpå morgenkvisten (bedre med 2-3 timer god søvn, enn en natt med mange oppvåkninger). Sove på dagen (etter jobb). 

Anonymkode: 3a724...027

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om det hjelper, men kunne det vært en mulighet å kjøpe en bamse? Vet er for barn,  men barn dømmer ikke og tenker ikke på hva andre mener. Og det er ingen som trenger vite om det.

Anonymkode: 8690c...ce5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...