Gå til innhold

Liker menn damer som er lavere? Eller damer som er mer like i høyden som deg selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker en mann på f.eks. 190 cm damer på 160 eller blir det for lavt? 

Anonymkode: 96d75...b4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: e3502...5aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi i mannemiljøet har, tross heftige diskusjoner på årsmøtene våre, fortsatt ikke å bli enige om noen felles høyde-formel vi kan bruke i tenningsmønsteret vårt. 

Anonymkode: a5ad2...3fd

• Liker 7
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker lave damer i allefall

Anonymkode: 31e5b...dc5

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi i mannemiljøet har, tross heftige diskusjoner på årsmøtene våre, fortsatt ikke å bli enige om noen felles høyde-formel vi kan bruke i tenningsmønsteret vårt. 

Anonymkode: a5ad2...3fd

Typisk menn! 

Anonymkode: 84d9c...48c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn flest liker damer mellom 150-170. Mange bryr seg mest om at hun er lavere enn seg selv, men det er endel som har «petite» fetisj, så jo mindre hun er, jo bedre. 
Er selv 160 og har hatt kjærester mellom 167 og 196. 

Anonymkode: dc5dd...234

Skrevet

Høyde har aldri vært viktig for meg i forhold 😊

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring som kvinne er at menn som er sikre på seg selv ikke bryr seg om høyde når han treffer en kvinne han liker som person og tenner på. 

Menn som står stødig i seg selv bryr seg ikke om uvesentligheter, men ser det vesentlige.

(Samme med kvinner, forresten.)

Anonymkode: 8cf9d...4a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helst relativt lavl

Anonymkode: 7ff8a...eb7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å videreføre høye gener, så gjerne en høy dame. Utenom det har det ingen betydning. 

Anonymkode: b1f57...98f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er høy selv men synes gjennomsnittlig høye kvinner er mer attraktivt enn kvinner som nærmer seg min høyde.

Anonymkode: 2b434...de5

AnonymBruker
Skrevet

Er dame på 160 og får komplimenter av menn for høyden min. 

Selv bryr jeg meg ikke om hvor høy er mann er.

Anonymkode: e0fc5...404

AnonymBruker
Skrevet

Liker damer som er lavere enn meg, men helst ikke veldig stor forskjell, da det fort blir krasj seksuelt, må kunne ta henne bakfra mens hun står 

Anonymkode: 95ff6...94a

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde en sterk preferanse for høye damer. Forrige var 186cm (jeg er 187cm). Men nå har jeg truffet ei på 157cm og da spiller tydeligvis ikke høyden noen rolle likevel. Rart det der ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv 160 og har hatt både lave og høye kjærester, men alle har vel komplimentert høyden min og synes det er digg at jeg er «liten» i både høyde og vekt.

Anonymkode: fb44a...36f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er relativt lav selv, og foretrekker kvinner som er høyere enn meg selv. Men noe lavere er også greit, men ser for meg at det blir rart om jeg må drive og se ned for å se på henne om vi står sammen, så ikke mye lavere. Det er også noe romantisk i bildet av å ha en som  er akkurat like høy som en selv, slik at man kan se hverandre rett inn i øynene uten noe om og men.

Har aldri hatt kjæreste.

Anonymkode: f419e...bdb

AnonymBruker
Skrevet

Minst mulig. Petite og glattbarbert som et barn 😄 Ikke sant gutta?

Anonymkode: 4420c...5c8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 178 og har fått høre flere ganger at jeg er for høy 🤷‍♀️

Anonymkode: 95d17...ad3

AnonymBruker
Skrevet

Høyde har aldri vært noen tanker om. De fleste jeg har vært interessert i har riktignok vært litt lavere enn meg. Derimot så er jeg på gjennomsnittet for mitt kull, og gjennomsnittsjenta er vel litt lavere, så det sier ingenting.

Anonymkode: e5f51...6b2

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg i utgangspunktet ikke om høyde, men hvis jeg skulle beskrive den perfekte kvinnen for meg, burde hun hatt ca samme høyde. Men jeg kommer aldri til å velge bort noen og høyde.

Anonymkode: 7fd34...d6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...