Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

TS her.

Glad for at opprettelsen av tråden og spørsmålet ble shanghaiet av kvinner med flere tusen likes. Ble verken fugl eller fisk. 😂

Anonymkode: a537a...20c

Mange menn sviper uten å lese profilen. De driter i hvem de sier ja til, og vil bare ha noen matcher, uavhengig om de liker den personen. Og en del er villig til å ha sex med noen de ikke liker.

Det er ikke stas på den måten det virker som. Jeg bruker ikke tinder, men velger hver dag å heller ha en genuin like eller maytch, over 1000 vis som bare er unødig tull. 

Spør ei dame om hva intrykket hennes av profilen din er. Også sjekk om det intrykket er det du har lyst til å gi.

Anonymkode: 481a7...113

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

90 likes? Er du dame eller mann? Jeg fikk 5000 likes på et par dager, kvinne 40+.

Anonymkode: 48741...ee5

Menn gjør det alt for lett for damer. Ikke rart de blir avvisende og høye på seg selv. 

Anonymkode: 3352f...423

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Menn gjør det alt for lett for damer. Ikke rart de blir avvisende og høye på seg selv. 

Anonymkode: 3352f...423

Omg 

Ta mennene, plis, jeg tipper kvinnene frivilig sender dem din vei så får du se hvor "heldige" de er. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Omg 

Ta mennene, plis, jeg tipper kvinnene frivilig sender dem din vei så får du se hvor "heldige" de er. 

Unnskyld unnskyld. Selvsagt er dere å fine menn, og dere er for flinke til å svipe. Nå var jeg slem.

Tenkte kun på all sex maset, at mange ikke egentlig liker damene, sier stygge ting når de blir avvist, lyver. Var så triggered, unnskyld igjen. 

Ikke føl dere uelskbare, dere er det. Alle damer er ikke greie de heller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

8000? flere tusen likes??  Hadde på world map hun da?? For i Norge er det ikke såå mange som sveiper altså... dette tror jeg ikke på. 

Anonymkode: 09905...f7c

Til info så vises profilen din i andre land, selv om du  kun får opp profiler innen kort radius. 

Anonymkode: ab1fa...11a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Kjæresten min er 42 og overvektig, men iløpet av et par mnd på tinder før hun møtte meg, så hadde hun fått 8000+ likes, så det er åpenbart nok av interesse for damer litt opp i åra på tinder også. Sånn ca 100 ganger flere likes enn hva en tilsvarende attraktiv mann ville fått vil jeg tro 😅

Anonymkode: 9da9a...837

Prøv 1000 ganger flere. Jeg er mann, noen år yngre, over 190 høy og i god form. Tror Tinder stoppa på 8 likes, hvorav 0 fra etnisk norske kvinner. 0! 😂

Anonymkode: 2cb3b...e9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Prøv 1000 ganger flere. Jeg er mann, noen år yngre, over 190 høy og i god form. Tror Tinder stoppa på 8 likes, hvorav 0 fra etnisk norske kvinner. 0! 😂

Anonymkode: 2cb3b...e9c

😅 kjenner meg igjen. Vi er nok i kurven «for spesielt interesserte». Så da må de spesielt interesserte bare finne oss 🤞

Anonymkode: 381de...217

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...