AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Har over 90 likes på tinder og 48 på happn. Sveipet på noen men nada. Er det bare bots og greier? Har ikke lyst å betale noe. Anonymkode: a537a...20c
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august Du får sikkert ikke opp de son har likt deg, fordi de er lenger unna. Sveip mer. På tinder står det «liker deg» på de som har likt deg. Anonymkode: 0f0df...87c
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Det er ikke sikkert alt er bots, men appene prøver å gjøre folk betalende. Har heller ville endret på profilen om du etter en stund ikke har fått match, enn å betale. Er redd de først vil gjøre det verre om du betaler, for de vil jo ha deg der. Men det er kun en teori. Anonymkode: 481a7...113 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august 90 likes? Er du dame eller mann? Jeg fikk 5000 likes på et par dager, kvinne 40+. Anonymkode: 48741...ee5
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august Det er vel fort bots og slikt ja dessverre, du må være ganske kjekk og høy for å ha noen sjans Anonymkode: b8cae...aa0
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 90 likes? Er du dame eller mann? Jeg fikk 5000 likes på et par dager, kvinne 40+. Anonymkode: 48741...ee5 På er par dager???? Oi Jeg er mann rundt din alder. Har vel hatt de appene i to ukers tid. Anonymkode: a537a...20c
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 90 likes? Er du dame eller mann? Jeg fikk 5000 likes på et par dager, kvinne 40+. Anonymkode: 48741...ee5 Bare 5000 i alderen med mest desperate menn? Liten bygd? Anonymkode: 1b62d...7bc
norw Skrevet 10. august #8 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare 5000 i alderen med mest desperate menn? Liten bygd? Anonymkode: 1b62d...7bc Interessen avtar vel heller etter passerte 40.
AnonymBruker Skrevet 11. august #9 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): 90 likes? Er du dame eller mann? Jeg fikk 5000 likes på et par dager, kvinne 40+. Anonymkode: 48741...ee5 👎👎 Anonymkode: 3352f...423 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august Virker som bots som vil ha deg til å kjøpe ja. Anonymkode: a537a...20c 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #11 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): 90 likes? Er du dame eller mann? Jeg fikk 5000 likes på et par dager, kvinne 40+. Anonymkode: 48741...ee5 Samme her. 32 år, enslig mor og informert om det. 99+ i løpet av få timer på tinder. Anonymkode: e5125...1a6
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Skrevet 11. august norw skrev (11 timer siden): Interessen avtar vel heller etter passerte 40. Kjæresten min er 42 og overvektig, men iløpet av et par mnd på tinder før hun møtte meg, så hadde hun fått 8000+ likes, så det er åpenbart nok av interesse for damer litt opp i åra på tinder også. Sånn ca 100 ganger flere likes enn hva en tilsvarende attraktiv mann ville fått vil jeg tro 😅 Anonymkode: 9da9a...837 1
norw Skrevet 11. august #13 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kjæresten min er 42 og overvektig, men iløpet av et par mnd på tinder før hun møtte meg, så hadde hun fått 8000+ likes, så det er åpenbart nok av interesse for damer litt opp i åra på tinder også. Sånn ca 100 ganger flere likes enn hva en tilsvarende attraktiv mann ville fått vil jeg tro 😅 Anonymkode: 9da9a...837 Du sammenligner kvinner på 40+ med menn?
AnonymBruker Skrevet 11. august #14 Skrevet 11. august "Likes" er bare latterlig, men sies likefullt å være årsaken til at Facebook tok av. Man kunne delta uten annen involvering eller anstrengelse enn et museklikk. Synd at ikke KG droppet dette ytterst overfladiske fenomenet. (Håper jeg får noen likes for dette innlegget) Anonymkode: 1a3a4...f86 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #15 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kjæresten min er 42 og overvektig, men iløpet av et par mnd på tinder før hun møtte meg, så hadde hun fått 8000+ likes, så det er åpenbart nok av interesse for damer litt opp i åra på tinder også. Sånn ca 100 ganger flere likes enn hva en tilsvarende attraktiv mann ville fått vil jeg tro 😅 Anonymkode: 9da9a...837 8000? flere tusen likes?? Hadde på world map hun da?? For i Norge er det ikke såå mange som sveiper altså... dette tror jeg ikke på. Anonymkode: 09905...f7c 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #16 Skrevet 11. august Alle kan vel få uttallig med likes når en setter seg som verdensborger på Tinder… men - HVEM GIDDER DET???😂😂😂 Anonymkode: db3aa...378
AnonymBruker Skrevet 11. august #17 Skrevet 11. august TS her. Glad for at opprettelsen av tråden og spørsmålet ble shanghaiet av kvinner med flere tusen likes. Ble verken fugl eller fisk. 😂 Anonymkode: a537a...20c 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #18 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): TS her. Glad for at opprettelsen av tråden og spørsmålet ble shanghaiet av kvinner med flere tusen likes. Ble verken fugl eller fisk. 😂 Anonymkode: a537a...20c Damer trenger ikke å løfte en finger Anonymkode: 3352f...423 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #19 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har over 90 likes på tinder og 48 på happn. Sveipet på noen men nada. Er det bare bots og greier? Har ikke lyst å betale noe. Anonymkode: a537a...20c Jeg forstår ikke de greiene der. Måtte teste litt. Tinder får jeg få likes, kanskje en på en god uke. Happn samme. Hinge får jeg daglig rundt 5. Profilen har samme innhold. Så da ble det med Hinge for min del. Der trenger du heller ikke betale noe for å se den som har likt deg. Anonymkode: 381de...217
AnonymBruker Skrevet 11. august #20 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg forstår ikke de greiene der. Måtte teste litt. Tinder får jeg få likes, kanskje en på en god uke. Happn samme. Hinge får jeg daglig rundt 5. Profilen har samme innhold. Så da ble det med Hinge for min del. Der trenger du heller ikke betale noe for å se den som har likt deg. Anonymkode: 381de...217 Det er så mange apper. Tok vel mer de som var anbefalt pga større mengde profiler. Anonymkode: a537a...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå