Nysgjerrig95 Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Vet ikke om det er en greie med den yngre generasjonen, eller at man bare tiltrekker seg folk som er mer frempå når man blir eldre, men jeg er 30 år nå og opplever stadig at yngre (alt for unge for meg) gutter kommer med åpenbare seksuelle hentydninger i min retning. Det er som om or er snudd på hodet, da jeg var ung var det de gamle grisene, nå når jeg er eldre er det kidsa. Det har skjedd såpass mye nå at jeg må bare kommentere det. Senest i stad sto jeg nede ved en elv og poiet (flow arts), med headset på, helt i min egen verden. Jeg enser såvidt t det nærmer seg en ung fyr, tenker at han skal trene (er masse treningsapparater ikke langt fra der jeg står). Etterhvert ser jeg at han prøver å henvende seg til meg, så jeg tar av meg headsetet. Han spør meg om han kan stille meg et spørsmål, noe han selvsagt skal få lov til. Dagen før kom noen kids og lurte på hva jeg drev med for de syntes det var så kult, så jeg var forberedt på noe i den duren. Jeg var så lite forberedt når han ser meg rett i øyene og spør «er du kåt?». Jeg bare brast ut i latter, jeg var helt sjokkert. Han virket litt brydd og ventet et svar, så jeg fikk bare presset ut en «nei, men takk som spør!» hahahhah. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det, men jeg følte bare jeg måtte dele dette med verden. Heh. Noen andre damer i min alder som har samme erfaring? Hva er greia med denne yngre generasjonen?
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Nysgjerrig95 skrev (1 time siden): Vet ikke om det er en greie med den yngre generasjonen, eller at man bare tiltrekker seg folk som er mer frempå når man blir eldre, men jeg er 30 år nå og opplever stadig at yngre (alt for unge for meg) gutter kommer med åpenbare seksuelle hentydninger i min retning. Det er som om or er snudd på hodet, da jeg var ung var det de gamle grisene, nå når jeg er eldre er det kidsa. Det har skjedd såpass mye nå at jeg må bare kommentere det. Senest i stad sto jeg nede ved en elv og poiet (flow arts), med headset på, helt i min egen verden. Jeg enser såvidt t det nærmer seg en ung fyr, tenker at han skal trene (er masse treningsapparater ikke langt fra der jeg står). Etterhvert ser jeg at han prøver å henvende seg til meg, så jeg tar av meg headsetet. Han spør meg om han kan stille meg et spørsmål, noe han selvsagt skal få lov til. Dagen før kom noen kids og lurte på hva jeg drev med for de syntes det var så kult, så jeg var forberedt på noe i den duren. Jeg var så lite forberedt når han ser meg rett i øyene og spør «er du kåt?». Jeg bare brast ut i latter, jeg var helt sjokkert. Han virket litt brydd og ventet et svar, så jeg fikk bare presset ut en «nei, men takk som spør!» hahahhah. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det, men jeg følte bare jeg måtte dele dette med verden. Heh. Noen andre damer i min alder som har samme erfaring? Hva er greia med denne yngre generasjonen? Sikker på at den gutten ikke bare var litt «enkel»? Aldri hørt lignende noen gang. Anonymkode: ffb74...d8e 2 1
Nysgjerrig95 Skrevet 13 timer siden Forfatter #3 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sikker på at den gutten ikke bare var litt «enkel»? Aldri hørt lignende noen gang. Anonymkode: ffb74...d8e Er ikke sikker på noen ting ved han. Nei, det var ikke noe jeg så for meg at jeg kom til å oppleve, haha.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Nysgjerrig95 skrev (9 timer siden): Vet ikke om det er en greie med den yngre generasjonen, eller at man bare tiltrekker seg folk som er mer frempå når man blir eldre, men jeg er 30 år nå og opplever stadig at yngre (alt for unge for meg) gutter kommer med åpenbare seksuelle hentydninger i min retning. Det er som om or er snudd på hodet, da jeg var ung var det de gamle grisene, nå når jeg er eldre er det kidsa. Det har skjedd såpass mye nå at jeg må bare kommentere det. Senest i stad sto jeg nede ved en elv og poiet (flow arts), med headset på, helt i min egen verden. Jeg enser såvidt t det nærmer seg en ung fyr, tenker at han skal trene (er masse treningsapparater ikke langt fra der jeg står). Etterhvert ser jeg at han prøver å henvende seg til meg, så jeg tar av meg headsetet. Han spør meg om han kan stille meg et spørsmål, noe han selvsagt skal få lov til. Dagen før kom noen kids og lurte på hva jeg drev med for de syntes det var så kult, så jeg var forberedt på noe i den duren. Jeg var så lite forberedt når han ser meg rett i øyene og spør «er du kåt?». Jeg bare brast ut i latter, jeg var helt sjokkert. Han virket litt brydd og ventet et svar, så jeg fikk bare presset ut en «nei, men takk som spør!» hahahhah. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det, men jeg følte bare jeg måtte dele dette med verden. Heh. Noen andre damer i min alder som har samme erfaring? Hva er greia med denne yngre generasjonen? Standardsvaret her er at dersom man har sjansen på unge, så er det likevel ditt ansvar å skjønne at de egentlig er for unge for å vite sitt eget beste, og at du derfor er en gammel gris (purke) som i det hele tatt er i kontakt med de. Egentlig misliker de deg intenst, men har store issues. (Sånn at det blir riktig i likestillingens ånd) Anonymkode: febd1...e69
Nysgjerrig95 Skrevet 5 timer siden Forfatter #5 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Standardsvaret her er at dersom man har sjansen på unge, så er det likevel ditt ansvar å skjønne at de egentlig er for unge for å vite sitt eget beste, og at du derfor er en gammel gris (purke) som i det hele tatt er i kontakt med de. Egentlig misliker de deg intenst, men har store issues. (Sånn at det blir riktig i likestillingens ånd) Anonymkode: febd1...e69 Vel, jeg skjønner hva du gjør her, men det treffer liksom ikke der det skal. Jeg gjør ingenting for å komme i kontakt med dem, og avslår tvert på sånne hentydninger. Høflig, men bestemt. Det har faktisk litt å si hvem som oppsøker hvem for at dette skal stemme. En ting du har helt rett i dog; det er mitt ansvar som den eldre i situasjonen å være bevisst at det automatisk finnes en ubalanse i makten mellom den eldre og den yngre, og det er opp til meg å ikke «utnytte» det. 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Nysgjerrig95 skrev (18 minutter siden): Vel, jeg skjønner hva du gjør her, men det treffer liksom ikke der det skal. Jeg gjør ingenting for å komme i kontakt med dem, og avslår tvert på sånne hentydninger. Høflig, men bestemt. Det har faktisk litt å si hvem som oppsøker hvem for at dette skal stemme. En ting du har helt rett i dog; det er mitt ansvar som den eldre i situasjonen å være bevisst at det automatisk finnes en ubalanse i makten mellom den eldre og den yngre, og det er opp til meg å ikke «utnytte» det. Spiller faktisk ingen rolle. Skriver du her som mann, og forteller at man blir forsøkt sjekket opp av unge damer, så er du uansett en gammel gris. Så uansett hva du gjør, så er du nå ei gammel purke. Sånn/dersom/hvis man skal likebehandle menn og kvinner. Anonymkode: febd1...e69 1
draug 75 Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Nysgjerrig95 skrev (10 timer siden): Det er som om or er snudd på hodet, da jeg var ung var det de gamle grisene, nå når jeg er eldre er det kidsa. Det har skjedd såpass mye nå at jeg må bare kommentere det. Dette vet du strengt tatt ikke, at det har med en ny adferd som har med en tøff gen Z å gjøre. Jeg vi påstå at dette ikke er nytt. Jeg var vel femten da jeg første gang hørte om at "enhver unge manns drøm er ei moden kvinne" - akkurat da sleit jeg litt med å være enig i det, men rykk drøye 5 -6 år fram, så ville nå det endre seg. Dette "MILF" begrepet som ble alminneliggjort med American Pie (1999) tar jeg til inntekt. Hvis da kvinnene har blitt mindre sparsomme på det (samfunnets forventninger er mindre strikse), blir det også mer gjennomførtbart. Den gris/ purke- diskusjonen du Nysgjerrig95 har med febd1...69 orker jeg ikke å legge meg bordi. Be febd1...69 få seg mus, ung eller gammel og slutte å være sur. 1
Erfarenmann Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden "For dum til å være redd" var et uttrykk før i tida, omtrent da dinosaurene levde. Eventuelt så har han "balls" ja. I dagens verden kan det gå riktig ille om man går bort til en vilt fremmed dame og spør om hun er kåt. Trodde kanskje de unge - av alle - visste dette. Du kommer forresten til å smile av deg selv om 20 år når du husker tilbake på at du kalte deg selv eldre, da du var 30. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Nysgjerrig95 skrev (11 timer siden): Vet ikke om det er en greie med den yngre generasjonen, eller at man bare tiltrekker seg folk som er mer frempå når man blir eldre, men jeg er 30 år nå og opplever stadig at yngre (alt for unge for meg) gutter kommer med åpenbare seksuelle hentydninger i min retning. Det er som om or er snudd på hodet, da jeg var ung var det de gamle grisene, nå når jeg er eldre er det kidsa. Det har skjedd såpass mye nå at jeg må bare kommentere det. Senest i stad sto jeg nede ved en elv og poiet (flow arts), med headset på, helt i min egen verden. Jeg enser såvidt t det nærmer seg en ung fyr, tenker at han skal trene (er masse treningsapparater ikke langt fra der jeg står). Etterhvert ser jeg at han prøver å henvende seg til meg, så jeg tar av meg headsetet. Han spør meg om han kan stille meg et spørsmål, noe han selvsagt skal få lov til. Dagen før kom noen kids og lurte på hva jeg drev med for de syntes det var så kult, så jeg var forberedt på noe i den duren. Jeg var så lite forberedt når han ser meg rett i øyene og spør «er du kåt?». Jeg bare brast ut i latter, jeg var helt sjokkert. Han virket litt brydd og ventet et svar, så jeg fikk bare presset ut en «nei, men takk som spør!» hahahhah. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det, men jeg følte bare jeg måtte dele dette med verden. Heh. Noen andre damer i min alder som har samme erfaring? Hva er greia med denne yngre generasjonen? Det er "mommy-issues". En hel generasjon gutter av alenemødre blir sånn. Obs! Dette er satt HELT på spissen for å fyre opp litt her. Anonymkode: 26a65...acb
Nysgjerrig95 Skrevet 1 time siden Forfatter #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spiller faktisk ingen rolle. Skriver du her som mann, og forteller at man blir forsøkt sjekket opp av unge damer, så er du uansett en gammel gris. Så uansett hva du gjør, så er du nå ei gammel purke. Sånn/dersom/hvis man skal likebehandle menn og kvinner. Anonymkode: febd1...e69 Hva slags «kronisk-online» mindset er dette? Jeg skjønner hva du forsøker å vise til, og at en mann mye lettere får «creep-stempelet» har du nok helt rett i. Når jeg refererer til en gammel gris, så sikter jeg til de som klyper deg i rumpa og slikker deg på halsen uten at du ber om det. Jeg tror de færreste synes at en normal eldre mann som tilfeldigvis blir sjekket opp av en yngre jente er en creep av den grunn. Gå å ta på gress?
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #11 Skrevet 22 minutter siden Nysgjerrig95 skrev (1 time siden): Jeg tror de færreste synes at en normal eldre mann som tilfeldigvis blir sjekket opp av en yngre jente er en creep av den grunn Dette vet du er feil, det er helt motsatt, men du skriver det likevel for å legitimere dine egne henvendelser fra unge gutter... Selvfølgelig blir en mann som er i kontakt med en ung dame, selv om hun sjekker opp, ansett som en gris, derav er du følgelig en purke. Likt skal være likt. Anonymkode: febd1...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå