AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Jeg har datet en mann i førtiårene. Det ble stadig slutt fordi jeg følte jeg ga og ga (både følelsesmessig og materielt) uten å få noe igjen. Jeg følte jeg var åpen og kjærlig og han var lukket, kald og tenkte kun på å få. Han har kommet tilbake flere ganger. Proklamert sine følelser og hvor mye han er glad i meg. Men så begynner det igjen, jeg drar hjem til han, og han blir kald. Ingen følelser eller kjærtegn. Hvorfor driver noen menn slik? De kaster ut agn, så får de fisken, men " vil ikke ha den alikevel" eller er slik det føles. Anonymkode: ee13b...2bd 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august Spørsmålet er vel heller hvorfor du biter på? Anonymkode: 80f0d...bd1 3 5
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Uff.. han ville jeg latt gå kjapt. Jeg har vært borti en sånn. Katt og mus lek og jeg ble følelsesmessig vrak av han. Når jeg virket forelsket så backet han ut. Når jeg var klar for å gå ut av det, var han på igjen. Sånne mennesker lider av et ekstremt høy og destruktiv forsvarsmekanisme. De er giftige! Anonymkode: 6a341...0c2 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Tror sånne menn ikke er klare for forhold i hodet sitt. Kan være mange grunner til det, møtte en ekstrem variant for noen år siden, der var det store sår etter et langvarig ekteskap med mye krangling, en opprivende skilsmisse og masse dårlig samvittighet overfor barna og store vanskeligheter med å gå videre. Det gikk ekstremt mye opp og ned med han, når han følte seg bra var han varm og imøtekommende, så ble han kald og ville ha avstand. Rett og slett ikke klar for forhold. Samtidig så er de ensomme og liker å ha kvinnelig selskap. Ikke nødvendigvis for bare sex heller, men for å ha noen å henge med. Man bør egentlig identifisere slike med en gang og gi beskjed om at "meg får du ikke henge med på denne måten. Jeg vil ha det ordentlig eller ingenting, så du kan ta en uke til å virkelig tenke gjennom hva du vil, og så enten gir du meg 100% eller så snakkes vi om et par år når du har det bedre." Jeg vet ikke hva som plager din person, men det bør snakkes om hvis du skal fortsette å ha han i livet ditt, hvis ikke blir du gal til slutt. Anonymkode: 37cb0...b05 2
Mardina Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har datet en mann i førtiårene. Det ble stadig slutt fordi jeg følte jeg ga og ga (både følelsesmessig og materielt) uten å få noe igjen. Jeg følte jeg var åpen og kjærlig og han var lukket, kald og tenkte kun på å få. Han har kommet tilbake flere ganger. Proklamert sine følelser og hvor mye han er glad i meg. Men så begynner det igjen, jeg drar hjem til han, og han blir kald. Ingen følelser eller kjærtegn. Hvorfor driver noen menn slik? De kaster ut agn, så får de fisken, men " vil ikke ha den alikevel" eller er slik det føles. Anonymkode: ee13b...2bd Så lenge du fortsetter å gi han sjanse på sjanse, så vil jo dette bare fortsette i det uendelige. Jeg hadde ikke orket en sånn av og på fyr 🤔 Han er tydeligvis ikke klar for noe forhold. Du fortjener så mye bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har datet en mann i førtiårene. Det ble stadig slutt fordi jeg følte jeg ga og ga (både følelsesmessig og materielt) uten å få noe igjen. Jeg følte jeg var åpen og kjærlig og han var lukket, kald og tenkte kun på å få. Han har kommet tilbake flere ganger. Proklamert sine følelser og hvor mye han er glad i meg. Men så begynner det igjen, jeg drar hjem til han, og han blir kald. Ingen følelser eller kjærtegn. Hvorfor driver noen menn slik? De kaster ut agn, så får de fisken, men " vil ikke ha den alikevel" eller er slik det føles. Anonymkode: ee13b...2bd Har vært borti et par sånne ekser/dater. Jeg tenker at enten så er de bare ikke så flinke å vise følelser og kjærlighet i hverdagen. De har egentlig nok med seg selv. De gir masse for å få deg på kroken men har ikke de egenskapene som skal til for å få deg til å bli. Den andre forklaringen kan være at han rett og slett bare er kåt og han savner deg mest fordi han savner å ha sex med deg. Har de blitt forsynte på sex på en stund…så dabber de av. Og forsvinner. Før de kommer krypende tilbake når de vil ha sex igjen. Slike menn er det egentlig best å kvitte seg med for godt. Det er gift for selvbildet å bli brukt på denne måten. Når det gjelder første eksempelet er det enda litt håp. Om han faktisk elsker deg, men bare er elendig på å vise det i hverdagen. Men en må være innstilt på at det kan være litt å jobbe med og han må innse hvordan han oppleves av deg og være villig til å forsøke å gjøre noe med det. Anonymkode: f9c21...255 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har vært borti et par sånne ekser/dater. Jeg tenker at enten så er de bare ikke så flinke å vise følelser og kjærlighet i hverdagen. De har egentlig nok med seg selv. De gir masse for å få deg på kroken men har ikke de egenskapene som skal til for å få deg til å bli. Den andre forklaringen kan være at han rett og slett bare er kåt og han savner deg mest fordi han savner å ha sex med deg. Har de blitt forsynte på sex på en stund…så dabber de av. Og forsvinner. Før de kommer krypende tilbake når de vil ha sex igjen. Slike menn er det egentlig best å kvitte seg med for godt. Det er gift for selvbildet å bli brukt på denne måten. Når det gjelder første eksempelet er det enda litt håp. Om han faktisk elsker deg, men bare er elendig på å vise det i hverdagen. Men en må være innstilt på at det kan være litt å jobbe med og han må innse hvordan han oppleves av deg og være villig til å forsøke å gjøre noe med det. Anonymkode: f9c21...255 Ja det er nok ikke sexen han savner, han savner andre ting jeg kan bidra med. Jeg syns det er vanskelig fordi på ett vis passer vi sammen, og jeg har følelser for ham. Møter luksom ikke annen jeg får følelser for. Anonymkode: ee13b...2bd
AnonymBruker Skrevet 11. august #8 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har datet en mann i førtiårene. Det ble stadig slutt fordi jeg følte jeg ga og ga (både følelsesmessig og materielt) uten å få noe igjen. Jeg følte jeg var åpen og kjærlig og han var lukket, kald og tenkte kun på å få. Han har kommet tilbake flere ganger. Proklamert sine følelser og hvor mye han er glad i meg. Men så begynner det igjen, jeg drar hjem til han, og han blir kald. Ingen følelser eller kjærtegn. Hvorfor driver noen menn slik? De kaster ut agn, så får de fisken, men " vil ikke ha den alikevel" eller er slik det føles. Anonymkode: ee13b...2bd Emotionally unavailable og immature. Hvorfor biter du på dette når du vet hvordan det blir? Anonymkode: 18338...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #9 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja det er nok ikke sexen han savner, han savner andre ting jeg kan bidra med. Jeg syns det er vanskelig fordi på ett vis passer vi sammen, og jeg har følelser for ham. Møter luksom ikke annen jeg får følelser for. Anonymkode: ee13b...2bd Prøv å være alene, det er ikke farlig. Anonymkode: 18338...b8f 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august Er ikke Katy Perry's Hot n Cold rimelig forklarende på hva det er? Anonymkode: 69a28...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå