Kålrota Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Jeg liker det, vi blir kjent med politikerne på en annen måte. Det er jo ikke fullgodt som valgdekning, men det er vel heller ikke meningen. 6 1
oss-to Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august Liker programmet. Han skulle hatt eit ege tvshow i beste sendetid.. Han gjer seg godt som programleiar med utrulig bra humor. 5 1
refill Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august Erlend har vel såvidt meg bekjent aldri bekreftet noe diagnose selv (?). Jeg er enig i at han har autistiske trekk, men det er jo ikke nok til å kvalifisere til noe diagnose. Anyway, Jeg likte serien godt. Det har jo lite verdi som "valginformasjon", men Erlend har en super blanding av alvor, humor og sprø ideer. Jeg digger han. 4
Arild37 Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august Har egentlig stor sansen for han, og likte programmet godt, liker måten han spiller litt djevelns advokat og drar de inn i fiktive scenarioer for å få de til å reflektere rundt div tema. Eneste jeg ikke likte er at det tidvis kom noen kommentarer som bare var veldig pinlige 3
Majer Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august Han er altfor snill med politikerne. Han spør eks ikkr hvorfor Erna Solberg er med i samme organisasjon som høyreekstreme ledere rukdt om i Europa som er mot demokrati, og Trump. 2
Kvittre Skrevet 11. august #8 Skrevet 11. august Likte programmet veldig godt. Ja, han spør om ting noen vil oppfatte som dumt eller urelevant, i så fall så har man jo alle valg/ politikk programmene som bare er korrekte. Man blir bedre kjent med partilederne, man ler av Mørck ( lo høyt da han snakket med Listhaug om barnefødsler og folk som fikk barn sent fordi de skulle realisere seg og listaug helt alvorlig om utdannelse, jobb og penger og han la til at man gjerne også skulle reise til Australia og ha minst 100 sexpartnere før man slo seg til ro) . Og sammenligningen mobil og narkotika , hvor listaug sier at mobilen har kommet for og bli, og han svarer å ja i motsetning til narkotika 😅 Digger spørsmålene, tankene og humoren hans. 5 3
Eplepai1 Skrevet 11. august Forfatter #9 Skrevet 11. august Liker programleder. Ble litt overrasket over hvor ung/uerfaren Rødt-lederen fremsto. Virket jo nesten redd i situasjonen der hun ble bedt om å visualisere seg at hun ble statsminister. Det går jo ikke. 2
Kålrota Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august Det er jo helt i tråd med et Rødt som aldri har ønsket seg makt. 1
Kvittre Skrevet 12. august #11 Skrevet 12. august Eplepai1 skrev (10 timer siden): Liker programleder. Ble litt overrasket over hvor ung/uerfaren Rødt-lederen fremsto. Virket jo nesten redd i situasjonen der hun ble bedt om å visualisere seg at hun ble statsminister. Det går jo ikke. La ikke merke til. Nå så jeg hele serien i ett, så vurderer så se den på nytt for og få med sånne detaljer. Syntes hun taklet den humor sjangeren bedre enn enkelte andre. Redd, hvordan var det igjen, hun skulle se for seg at hun fikk 100% av stemmene ved høstens valg eller noe , og bli statsminister nå? Tja.. hadde skjønt om det kom litt brått på. Hun virket ikke mye redd i partilederdebatten i går. 3 1
Chantielle Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august Ryddet for persondebatt, samt svar til dette. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå