Gå til innhold

Var på butikken med mannen og han har vært sur og irritert uten grunn i hele dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kost,vært god og ikke gjort noe galt. Smilt til han, uten respons flere ganger. Så handler vi på en butikk, jeg går ut i inngangen å ser på noe klær mens han står i kassen. Så sier jeg etterpå(siden han var smilte sååå mye til denne damen og hun maste og maste og han stod der å så og smilte hele tiden,hun maste mye og han ville bare betale og gå. Men tålmodig var han. Etterpå skulle han på do og jeg sa at doen  er der borte, for han visste ikke hvor den var og jeg vsr der rett før. Så ser jeg øyene er oppgitt og han virker sur. Jeg sa da, kunne du smilt litt til meg og? (i det jeg sa det angret jeg for så lite skal det til før det klikker for han). som du gjorde på butikken isted. KLIKK, DER BLE HAN FORBANNA,  jeg er da ond, dum, kan gå å dø og ta bussen hjem igjen(laaangt unna busstopp i en annne by).. Klikker på meg og skjeller meg ut. Hater meg og vil no ikke snakke med meg og ber meg holde kjeft. Vi er ferdig sier han. Hadde vi vært alene hadde han drept meg. Jeg ligger meg i selen og dier unnskyld, det var bare ment som en spøk selv om det var litt sårt når jeg ikle har fått ett smil idag, men hun fikk det. Unnskyld om jeg såret deg og for at jeg sa det. Var ikke vondt ment. Osv. Normalt?

Anonymkode: 4cec2...8be

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke normalt. 

Flytt ut, Kom deg vekk. 

Anonymkode: 5755e...ad2

• Liker 23
  • Hjerte 3
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Sa jeg noe galt? Hadde han rett til å bli så sint? Han blir alltid sånn for alt mulig. Jeg skjønner stortdett ikke hva engang.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en mann sagt han ville drepe meg hadde det blitt med den ene gangen. Jeg skjønner meg ikke på alt noen damer aksepterer (og helt sikkert en god del menn). Livet er for kort, og jeg tror ikke på noen lønn i himmelen!

Anonymkode: a43e8...ff5

• Liker 24
  • Hjerte 3
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke normal oppførsel og det vet du. For når oppførte du deg liknende? Aldri tenker jeg. Og hva hadde du sagt til søsteren din om hun fortalte deg at hennes mann gruet hebbe på livet og behandlet henne som søppel?

Forlat han. 

Anonymkode: 50788...335

• Liker 11
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jøss. Han er jo gal. Jeg ville rømt, han er ikke god og høres ihvertfall ikke ut som han elsker deg.

Anonymkode: 64aca...114

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det minst normale med dette er at du må spørre KG om sånt er normalt. NEI, det der er på INGEN måte normalt. Du er på vei til å bli hjernevasket til å tro at det er normalt. Ta beina fatt og løp så fort du bare kan, for dette kan aldri bli bra. 

Anonymkode: 181df...74f

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han sier han ville drept deg så ringer du politiet og kontakter krisesenter.

Dette er ikke normalt, det er så langt fra normalt som man kommer. Anbefaler deg å ta kontakt med krisesenter, god venninne, familie, egentlig hvem som helst og få hjelp til å komme deg ut av dette.

Anonymkode: f28d0...1c1

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sa jeg noe galt? Hadde han rett til å bli så sint? Han blir alltid sånn for alt mulig. Jeg skjønner stortdett ikke hva engang.

Så dette skjer regelmessig? 😲

Anonymkode: b4b1c...82b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vokst opp med foreldre som har vært stygg med meg. Vi har det fint og. Men kun om jeg oppfører meg og ikke sier eller gjør noe galt. Han har vært fysisk og sagt mye slemt før og. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vokst opp med foreldre som har vært stygg med meg. Vi har det fint og. Men kun om jeg oppfører meg og ikke sier eller gjør noe galt. Han har vært fysisk og sagt mye slemt før og. 

Og du ser ikke at dette ikke er riktig?

Anonymkode: 09fd2...38c

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønar. Og det er greit for deg?

Anonymkode: b4b1c...82b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn hadde en mann snakket til meg 1 gang. Vi hadde ikke fortsatt sammen etter det. Ha litt selvrespekt, kvinne.

Anonymkode: 31c92...d25

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

oki, det forklarer hvorfor du finner deg i sånn drit. Sånne menn som han vet å finne damer som har en bakrunn som gjør at de tolererer sånt. Andre damer hadde kastet han på huet og ræva ut første gangen de opplevde noe sånt fra han. 

Anonymkode: 181df...74f

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Den siste tiden har det begynt å gå opp for meg , jeg tror at det jrg gjlr og sier ikke er galt, eller grunn til å bli så sur. Og føler han reagerer langt over hva som er normalt. Jeg kryper tilbake, unnskylder og spør om vi kan være venner osv. Var ikke meningen osv. Og han fortsetter å kalle meg stygge ting,vise fing osv.

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

. Men tålmodig var  jeg er da ond, dum, kan gå å dø og ta bussen hjem igjen(laaangt unna busstopp i en annne by).. Klikker på meg og skjeller meg ut. Hater meg og vil no ikke snakke med meg og ber meg holde kjeft. Vi er ferdig sier han. Hadde vi vært alene hadde han drept meg. Jeg ligger meg i selen og dier unnskyld, det var bare ment som en spøk selv om det var litt sårt når jeg ikle har fått ett smil idag, men hun fikk det. Unnskyld om jeg såret deg og for at jeg sa det. Var ikke vondt ment. Osv. Normalt?

Og du blir hos han fordi????

Anonymkode: a2001...16a

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hater meg og vil no ikke snakke med meg og ber meg holde kjeft. Vi er ferdig sier han. Hadde vi vært alene hadde han drept meg.

Hvis dere er ferdige er du heldig.

Hvis dere fortsatt ikke er ferdige går du.

Anonymkode: 83b0d...5ca

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, det er psykisk vold. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Klarer du deg ikke alene siden du er i et slikt destruktivt forhold? 

Anonymkode: 3233b...fff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du kost å dilla med han hele dagen for å holde han i godt humør?

Anonymkode: a2001...16a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...