AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:23 #1 Skrevet søndag kl 17:23 Hva slags ting har du alltid i tursekken på dagsturer uten overnatting? På sommer og vinter. Anonymkode: 89bba...cc4
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:33 #2 Skrevet søndag kl 18:33 En liten veske førstehjelpsutstyr og litt dopapir, samt håndsprit. Anonymkode: 33148...e03
jegerrinne Skrevet søndag kl 18:36 #3 Skrevet søndag kl 18:36 Første hjelp utstyr, kniv, liten øks, dopapir, og en liten fjellreven trekk, ekstra sokker
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:42 #4 Skrevet søndag kl 18:42 Lite handkle om eit fjell bad byr seg. Anonymkode: 29538...4e8
visp Skrevet søndag kl 19:17 #5 Skrevet søndag kl 19:17 Det viktigste oppi der er vann. På vinteren har jeg med litt skifte av vanter, sokker etc.
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:43 #6 Skrevet søndag kl 20:43 Kniv, matpakke, vann, fjellduk. Anonymkode: 34cc2...20e
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:46 #7 Skrevet søndag kl 20:46 Jeg har alltid lue og hansker. Kan bli overraskende kaldt på minutter selv på sommeren om været snur. Jeg er mye i fjellet. Anonymkode: 546a3...7a5 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:52 #8 Skrevet søndag kl 20:52 Kniv, rull med søppelposer, våtservietter, plaster, folde-sag og fyrstikkbriketter. Samt mat og drikke. Anonymkode: ec066...c40
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:58 #9 Skrevet søndag kl 20:58 Lue, votter litt ekstra klær og et lite førstehjelpsskrin. Tar alltid høyde for at været kan skifte fort i fjellet. Anonymkode: b3abf...cbc
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:07 #10 Skrevet søndag kl 21:07 I tillegg til alt som er nevnt fikk jeg et råd av en som var med i Røde Kors og som har vært med på leteaksjoner. Alltid ha med refleksvest i sekken da er man lettere å få øye på i tilfelle noe skjer. Anonymkode: 4e75a...b7a 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:10 #11 Skrevet søndag kl 21:10 Nødbatteri og kabel, buff, handsker, vann, plaster, myggspray, kleenex, våtservietter, proteinbarer. Anonymkode: 16bc1...25c 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:13 #12 Skrevet tirsdag kl 12:13 Sommer: lue,votter, regntøy, myggspray og solkrem. Og litt nødrasjon i tillegg til kaffe og niste Vinter: lue,votter,pledd, brodder, nødrasjon i tillegg til kaffe og niste. Ja og så vannflaske da! Anonymkode: 89bba...cc4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:24 #13 Skrevet tirsdag kl 12:24 Våtservietter, antibac, proteinbarer, ullsokker, ullue, ullhansker, hodelykt, vannflaske, regnponcho, foldesag, nødfyrstikker og noen meter med tau. Liker ikke å drasse på ekstra greier, men siden jeg omtrent lever i skogen/fjellet på daglig basis, har jeg fått noen erfaringer hvor jeg har tenkt "dette hadde vært greit å ha nå". Anonymkode: 2b40c...753
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:12 #14 Skrevet tirsdag kl 13:12 En liten vanntett pose med dopapir, håndsprit, hundeposer og fyrstikker. Kniv, førstehjelpsutstyr og sitteunderlag. Mer klær, dvs en tynn regnjakke og et firkantet skjerf om sommeren, lue, votter og ullgenser om vinteren. Vann og noe mat. Ofte varm drikke på termos, spesielt på lengre turer. Oppladet telefon. Anonymkode: c0936...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå