Gå til innhold

Singel resten av livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er gift og fornøyd så jeg burde kanskje ikke svare men gjør det likevel fordi jeg har en fantastisk svigermor som valgte å forbli singel livet ut og stortrivdes. Mange tenker fort at livet er best delt med noen men hun for eksempel var en av de som på ingen måte hadde behov eller ønske om å ha et partnerskap. Hun var fullstendig i seg selv rett og slett og jeg synes det er helt nydelig å ha erfart hennes perspektiv slik andrehånds. 
Det er null poeng å inngå kompromisser med en partner når man er lykkelig alene.

Anonymkode: 3a1eb...c8c

Du får det til å høres ut som om det er merkelig og enestående. Jeg er singel med mange single venninner, folk har vært single i 10 - 30 år opptil hele livet, men har det helt supert. Kanskje mer oss selv og utviklet enn om vi skulle sittet fast i en mann som tilfeldigvis hooka opp med oss en gang på åttitallet :) 

Anonymkode: 31f87...9cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

De fleste damer på 50+ er vel ferdig med menn (og motsatt)? Overgangsalderen setter en stopper for begjær. Andre ting blir viktigere i livet.

Eldre damer som søker mann er ofte mest opptatt av at mannen er "handy" og skal pusse opp huset hennes etc.

Anonymkode: ca935...990

Nei, der tar du feil. Både sex og kjærlighet kan være et savn. Nærheten i et GODT parforhold. Men om det ikke er oppnåelig, lever vi godt alene.

Anonymkode: 31f87...9cd

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...