AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:58 #1 Skrevet søndag kl 16:58 Er nå i 50 årene, og har det ganske så bra. Barn bor fortsatt hjemme, men en er på vei ut den andre drøyer vel en 5-6 år til før han flytter ut. Jeg ser ikke noen partner i bildet når jeg tenker fremover, og det gjør meg heller ingenting. OM jeg skulle møte noen, så må det tilføre mer positivt enn det jeg har nå, og det skal kanskje mye til. Noen andre som ser for seg møte alderdommen som singel? Og som tenker at det er helt greit? Anonymkode: 5b7f1...393 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:04 #2 Skrevet søndag kl 17:04 Jeg er 52 og har ett hjemmeboende «barn» igjen. Med mindre jeg treffer en mann som virkelig kan berike livet mitt ser jeg for meg å forbli singel. Har fått min dose av det motsatte, så akkurat nå føles singellivet som en befrielse. Anonymkode: f6422...70e 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:04 #3 Skrevet søndag kl 17:04 Jepp, ser ikke poenget. Er ikke typen som føler meg ensom, og har ingen problemer med å fylle tiden min. Ser på hva mine venner som er i samliv gjør på, og er glad jeg slipper. Anonymkode: da720...6c4 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:06 #4 Skrevet søndag kl 17:06 Jeg er gift og fornøyd så jeg burde kanskje ikke svare men gjør det likevel fordi jeg har en fantastisk svigermor som valgte å forbli singel livet ut og stortrivdes. Mange tenker fort at livet er best delt med noen men hun for eksempel var en av de som på ingen måte hadde behov eller ønske om å ha et partnerskap. Hun var fullstendig i seg selv rett og slett og jeg synes det er helt nydelig å ha erfart hennes perspektiv slik andrehånds. Det er null poeng å inngå kompromisser med en partner når man er lykkelig alene. Anonymkode: 3a1eb...c8c 1 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:16 #5 Skrevet søndag kl 17:16 Nå er jeg "bare" tidlig i 40-årene, men har en som er på vei ut av rede ganske snart, og en siste som flytter om noen år. Etter det vet jeg faktisk ikke hvor jeg står med ektemannen min (og faren til barna). Tror det må skje et mirakel for at jeg skal tenne på ham, synes han er spennende og morsom, eller i det minste ha lyst til å finne på ting sammen med ham. I sommer har vi vært på ferier og opplevelser hver for oss, med hvert vårt barn, fordi ingen av oss gidder (?) å ta initiativ til å være med hverandre. Det er ikke vonde følelser mellom oss, men heller ikke spesielt mye kjærlighet, tror jeg. Jeg klarer i hvert fall ikke å se en fremtid hvor vi liksom henger sammen alene etter at barna har flyttet ut. Lettere da å være singel og kun danse etter sin egen pipe. Anonymkode: 459cc...0ee 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:21 #6 Skrevet søndag kl 17:21 Jeg er 47 år, har vært singel i 9 år. Nå bor begge barna hjemme, men går nok ikke mange år før de flytter. Og jeg tror jeg kommer til å være singel resten av livet. Det må komme en ganske så fantastisk mann, skal jeg droppe singel livet. Anonymkode: cbd9c...c1c 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:28 #7 Skrevet søndag kl 17:28 Du kan jo finne en kjæreste men være særboer? Er alltid kjekt å ha noen å gå ut og spise med, dra på ferie med og feire høytider med når dine barn skal være med noen andre Anonymkode: 7b2b1...2fe 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:44 #8 Skrevet søndag kl 17:44 Jeg er også så vidt passert 50, vært lykkelig skilt/singel noen år, og med barn på vei ut av redet. Jeg har ingen problemer med å se for meg et godt liv uten mann og har ingen umiddelbare planer om noen storstilt jakt med det første. Når det er sagt sier jeg heller ikke nei hvis jeg den rette dukker opp. Kan gjerne tenke meg å oppleve både forelskelse og kjærlighet igjen, men det er ingen stor sorg om det ikke skjer. Anonymkode: 978f6...3c7 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:48 #9 Skrevet søndag kl 17:48 Ser for meg å bo alene resten av livet mitt ja…. Er 50 år og har vært singel de siste 7 årene, barna er voksne og har flyttet ut. Kan gjerne ha en kjæreste, en å gjøre kjekke ting i lag med, men som samtidig gir meg space og den egentiden jeg trenger. Men da som særboer. Trives veldig godt alene. Anonymkode: 3eda4...f85
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:53 #10 Skrevet søndag kl 17:53 51 år gammel K, og lykkelig alene. Og slik forblir det. Anonymkode: daec0...95d
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:58 #11 Skrevet søndag kl 17:58 De fleste damer på 50+ er vel ferdig med menn (og motsatt)? Overgangsalderen setter en stopper for begjær. Andre ting blir viktigere i livet. Eldre damer som søker mann er ofte mest opptatt av at mannen er "handy" og skal pusse opp huset hennes etc. Anonymkode: ca935...990 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:00 #12 Skrevet søndag kl 18:00 Jeg er 49 og fant nylig kjærligheten, men det skal sies at jeg har lett aktivt og har et stort ønske om å dele livet med noen da. Vi har begge behov for hvert vårt liv, samtidig som vi er kjærester. Perfekt løsing for oss. En venninne mener hun vil forbli singel for alltid. Hun prøver heller ikke, så det går jo på innstilling og vilje også. En mann vil sjeldent ramle inn døra uten en innsats. Anonymkode: f04d6...6bd
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:01 #13 Skrevet søndag kl 18:01 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du kan jo finne en kjæreste men være særboer? Er alltid kjekt å ha noen å gå ut og spise med, dra på ferie med og feire høytider med når dine barn skal være med noen andre Anonymkode: 7b2b1...2fe Jeg bor alene, med ungen ute av redet for lengst. Man har da venner og familie å reise og feire med. Mangler intet og elsker hverdagen min Anonymkode: 0864c...027 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:02 #14 Skrevet søndag kl 18:02 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fleste damer på 50+ er vel ferdig med menn (og motsatt)? Overgangsalderen setter en stopper for begjær. Andre ting blir viktigere i livet. Eldre damer som søker mann er ofte mest opptatt av at mannen er "handy" og skal pusse opp huset hennes etc. Anonymkode: ca935...990 😅 Hvor har du det fra? Jeg er veldig opptatt av sex og tror virkelig ikke det vil endres til neste år når jeg er 50. Anonymkode: f04d6...6bd 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:03 #15 Skrevet søndag kl 18:03 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De fleste damer på 50+ er vel ferdig med menn (og motsatt)? Overgangsalderen setter en stopper for begjær. Andre ting blir viktigere i livet. Eldre damer som søker mann er ofte mest opptatt av at mannen er "handy" og skal pusse opp huset hennes etc. Anonymkode: ca935...990 Begjær har man da fortsatt i bøtter og spann. Men det innebærer ikke en kjæreste eller ektemann. De behovene kan man få stilt kanskje enkelt. Anonymkode: 0864c...027 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:06 #16 Skrevet søndag kl 18:06 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De fleste damer på 50+ er vel ferdig med menn (og motsatt)? Overgangsalderen setter en stopper for begjær. Andre ting blir viktigere i livet. Eldre damer som søker mann er ofte mest opptatt av at mannen er "handy" og skal pusse opp huset hennes etc. Anonymkode: ca935...990 Hilsen mann? Anonymkode: a1356...0fd
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:11 #17 Skrevet søndag kl 18:11 Eldre damer over 50 har kanskje færre arenaer å finne en mann. Litt lettere som ung, studier, foreninger, jobb etc. Synes der er bra jeg at mange finner lykke i å være solo. Viktig å trives i eget selskap. Anonymkode: 046aa...ecb
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:16 #18 Skrevet søndag kl 18:16 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De fleste damer på 50+ er vel ferdig med menn (og motsatt)? Overgangsalderen setter en stopper for begjær. Andre ting blir viktigere i livet. Eldre damer som søker mann er ofte mest opptatt av at mannen er "handy" og skal pusse opp huset hennes etc. Anonymkode: ca935...990 Jeg har masse begjær og er 57. Men når menn jeg dater er ferdig med forpliktelser og ikke har annet å fare med en sex blir det meningsløst. Må kunne kommunisere, forplikte seg og inngå i en gjensidig relasjon. Menn på min alder er stygge, ustelte, uryddige felles-staker med minimalt med sjarm i alt for stort omfang Anonymkode: 9b1fe...1d3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:17 #19 Skrevet søndag kl 18:17 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): 😅 Hvor har du det fra? Jeg er veldig opptatt av sex og tror virkelig ikke det vil endres til neste år når jeg er 50. Anonymkode: f04d6...6bd Det varierer jo, men det er nok stor sannsynlighet for at begjæret er borte innen noen få år. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Begjær har man da fortsatt i bøtter og spann. Men det innebærer ikke en kjæreste eller ektemann. De behovene kan man få stilt kanskje enkelt. Anonymkode: 0864c...027 Du kan selvfølgelig få masse sex om du ønsker, jeg har ikke inntrykk av at det er så mange damer på 50+ som er så opptatt av uforpliktende sex. Men kanskje det bare er veldig skjult. Anonymkode: ca935...990
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:19 #20 Skrevet søndag kl 18:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan selvfølgelig få masse sex om du ønsker, jeg har ikke inntrykk av at det er så mange damer på 50+ som er så opptatt av uforpliktende sex. Men kanskje det bare er veldig skjult. Anonymkode: ca935...990 Uforpliktende sex er som å se maling tørke, men om mannen er 40-43 går det enda ann Anonymkode: 9b1fe...1d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå