AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august En amerikansk jente som bor i Bergen sier det rett ut: Vi nordmenner er altfor introverte og leve i vår egen sosiale boble. Hadde vi vært mer åpent så hadde det å finne kjærligheten ikke vært så utfordrende for menn. Ja og for kvinner også, men jeg tror menn er overrepresentert i å være alene og ensom. Anonymkode: bc30a...6b8 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august Vi kvinner kan være ensomme vi også og skyld i det akkurat samme. Jeg vet mange sier de ikke trenger noen og tro dem på det, men alle har ikke masse veninner eller et kjempe utadvendt liv hvor de beatandig har noen å prate med. Jeg tror en god del er ensomme og ikke bare i Norge. Tror sosiale media stjeler mye tid og oppmerksomhet og mange kvier seg for å gå et ekstra steg som resulatat av det. Anonymkode: 0f7a6...134 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): En amerikansk jente som bor i Bergen sier det rett ut: Vi nordmenner er altfor introverte og leve i vår egen sosiale boble. Anonymkode: bc30a...6b8 Nordmenn har store issues med væremåten sin, de burde lære av Spanjolene. Anonymkode: c2631...cfa 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nordmenn har store issues med væremåten sin, de burde lære av Spanjolene. Anonymkode: c2631...cfa Hvordan da? Anonymkode: 59032...47c
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan da? Anonymkode: 59032...47c Innelukkede, prater ikke med folk utenfor deres sosiale boble med mindre den andre er veldig attraktiv. Anonymkode: c2631...cfa 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Innelukkede, prater ikke med folk utenfor deres sosiale boble med mindre den andre er veldig attraktiv. Anonymkode: c2631...cfa Det er feil, det med at noen må være attraktiv. Men det er sannt at det skal noe til, men årsaken kan variere. Anonymkode: 0f7a6...134
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august Du poster dette under "Singelliv og dating", var det med hensikt? I såfall synes jeg det er rart at du adresserer menn og sier de må være mindre introverte. Det er overhodet ikke sånn at det etterspørres at menn tar mer kontakt med fremmede kvinner, tvert imot. Kvinner ønsker å være i fred. Det har vært kampanjer for å stoppe slikt, dette er vi ferdig med Anonymkode: 2f472...dfe 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #8 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du poster dette under "Singelliv og dating", var det med hensikt? I såfall synes jeg det er rart at du adresserer menn og sier de må være mindre introverte. Det er overhodet ikke sånn at det etterspørres at menn tar mer kontakt med fremmede kvinner, tvert imot. Kvinner ønsker å være i fred. Det har vært kampanjer for å stoppe slikt, dette er vi ferdig med Anonymkode: 2f472...dfe Kampanjer om bedre oppførsel, mindre trakkasering og at folk ikke ønsker å være ukonfortable når de er ute. Vite når man skal holde seg unna. Ikke at ingen noen sinne vil bli kjennt med noen igjen. Anonymkode: 0f7a6...134 2 4
AnonymBruker Skrevet 10. august #9 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvinner ønsker å være i fred. Det har vært kampanjer for å stoppe slikt, dette er vi ferdig med Anonymkode: 2f472...dfe Ja det har de gjort veldig klart, noe som understreker poenget til TS. Anonymkode: c2631...cfa 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #10 Skrevet 10. august Dere er så barnslige. Anonymkode: 0f7a6...134 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #11 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er feil, det med at noen må være attraktiv. Men det er sannt at det skal noe til, men årsaken kan variere. Anonymkode: 0f7a6...134 Noe skal absolutt til ja. Den andre må ha en X faktor, dette kan være utseende eller noe annet over gjenomsnittet. Anonymkode: c2631...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #12 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noe skal absolutt til ja. Den andre må ha en X faktor, dette kan være utseende eller noe annet over gjenomsnittet. Anonymkode: c2631...cfa Om det kun er snakk om, jeg skal gå bort til deg, snakke med deg for dating, ja. Vanskelig å vite det med en fremmed man bare ser. Men om vi snakker ren sosialisering, som også kan bli mer hvem vet, så krever det en åpner av noe slag. En grunn til å starte den samtalen, som å sitte ved siden av hverandre. Kleint å si noe, kleint å ikke si noe. Anonymkode: 0f7a6...134
AnonymBruker Skrevet 10. august #13 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det har de gjort veldig klart, noe som understreker poenget til TS. Anonymkode: c2631...cfa Catch 22. du får med andre ord bare lov å #villebarepratelitt med damer du IKKE synes er attraktiv. Jeg ser ikke helt hvordan dette skulle få oss nærmere en kjæreste… Anonymkode: 46c56...661
-jk- Skrevet 10. august #14 Skrevet 10. august Det er bare å komme seg ut. Jeg var på Gamla i Oslo på lørdag, Klubb 37+. Var der ved åpning. De første par timene var det vel ca. 5 damer pr. mann i lokalet. Utover kvelden jevnet det seg litt ut, men aldri mindre enn 3 damer pr. mann. Null problem å komme i kontakt med folk om man tar et minimum av initiativ. Selv pratet jeg med mange, danset en del og traff ei superhyggelig og superattraktiv dame som jeg skal se igjen snart 🥰 For menn må det da være ekstremt mye enklere å finne noen ute på byen enn på app, så lenge man har et minimum av sosiale ferdigheter. Og de får man om man er ute blant folk litt. Neste Klubb 37+ (for de som passer i den aldersgruppen) er 13/9 på Røverstaden. Bare å bestille billett. 4 3
AnonymBruker Skrevet 10. august #15 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi nordmenner er altfor introverte og leve i vår egen sosiale boble. Anonymkode: bc30a...6b8 Det er ingenting galt med å være introvert, det er ikke en negativ egenskap. "Vi nordmenner" kan være introverte med god samvittighet hvis det er vår naturlige væremåte. Ikke alle er på jakt etter noen partner heller. Anonymkode: 635a3...f37 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #16 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ingenting galt med å være introvert, det er ikke en negativ egenskap. "Vi nordmenner" kan være introverte med god samvittighet hvis det er vår naturlige væremåte. Ikke alle er på jakt etter noen partner heller. Anonymkode: 635a3...f37 Jeg er så enig med det der. Det fremstilles som om introversjon er noe dårlig, mens ekstroversjon er det som er bra. Slik er det jo ikke. Men så er det heller ikke nødvendigvis enten eller her. Introverte har nok godt av å utfordre seg litt den ekstroverte veien, og ekstroverte har godt av å utfordre seg den introverte veien. Det er plusser og minuser ved begge sider. Anonymkode: 46c56...661 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #17 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Catch 22. du får med andre ord bare lov å #villebarepratelitt med damer du IKKE synes er attraktiv. Jeg ser ikke helt hvordan dette skulle få oss nærmere en kjæreste… Anonymkode: 46c56...661 Det får det til å høres ut som du kun liker noen så mye yngre enn deg, at de automatisk finner deg truende. Anonymkode: 0f7a6...134 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #18 Skrevet 10. august Hvorfor fokuseres det på menn her egentlig? Damer kan værsågod snakke med fremmede om de ønsker Anonymkode: 2f472...dfe 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #19 Skrevet 10. august Jeg foretrekker introverte menn, og blir stressa av innpåslitne menn som tror de kan få alt bare de er pratsomme nok 😅 Anonymkode: 548af...46f
AnonymBruker Skrevet 10. august #20 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg er så enig med det der. Det fremstilles som om introversjon er noe dårlig, mens ekstroversjon er det som er bra. Slik er det jo ikke. Men så er det heller ikke nødvendigvis enten eller her. Introverte har nok godt av å utfordre seg litt den ekstroverte veien, og ekstroverte har godt av å utfordre seg den introverte veien. Det er plusser og minuser ved begge sider. Anonymkode: 46c56...661 Du skjønner ikke poenget. De er ikke nødvendigvis introverte, det er bare ikke kultur for å være mer åpen og pratsom med andre utenfor den sosiale kretsen. Anonymkode: c2631...cfa 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå