Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du noen gang møtt på noen fra disse møtene på f.eks butikken? Sier man hei? 😅

Anonymkode: 5f9ba...f2b

Vi bor heldigvis såpass langt unna vår klubb at det ikke har er problem hittil :)

Anonymkode: 7f0d4...4ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må menn være over snittet attraktive for at det skal være noen vits? Dvs. få delta på noe vis

Anonymkode: 572af...e8b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må menn være over snittet attraktive for at det skal være noen vits? Dvs. få delta på noe vis

Anonymkode: 572af...e8b

Alle har forskjellige preferanser og ønsker. Så nei, absolutt ikke. 

De fleste klubber har rom hvor man uansett får lov å stå og se på. De som ønsker å være mer privat går på egne rom 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som tenner deg mest med swinging? Og er det noen ganger du tenker at denne mannen er mye bedre i senga enn din egen mann? Kan ikke det bli et problem?

Anonymkode: 51e4a...463

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det som tenner deg mest med swinging? Og er det noen ganger du tenker at denne mannen er mye bedre i senga enn din egen mann? Kan ikke det bli et problem?

Vi driver bare med soft swinging. Dvs det er kun mannen min som får ha sex med meg. Jeg kan dog gi oralsex til andre menn, og bli befølt av andre menn. 

Så hos oss er ikke det er problem :) og om vi skulle prøve oss har uansett jeg og mannen et såpass godt sexliv at det ikke ville føles truende.

Det som er mest sexy er all den positive oppmerksomheten man får :) og å få mulighet til å bli sett på mens man har sex 

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke aldersgruppe er det flest av?

Anonymkode: 1fc74...eff

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte drar dere på møter?

AnonymBruker
Skrevet

Har du/dere barn? Vet de om det? (om de er voksne)

Anonymkode: 5e972...f27

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har du noen gang møtt på noen fra disse møtene på f.eks butikken? Sier man hei? 😅

Jeg er ikke TS. Men vi swinger, som oftest privat. Finner altså andre par via nettsider, og møter de gjerne kun for drinker og sosialt. Noen har vi fått nært vennskap med, og møter de for hverdagslige ting i tillegg til sex ☺️

Swinging er er berikelse for vårt samliv, som var bra i utgangspunktet, men nå enda bedre! 

Som par har vi kommet mye nærmere hverandre via dype og viktige samtaler om grenser, behov og ønsker. 

Anonymkode: d3fb5...8f4

AnonymBruker
Skrevet

Kan man komme som single kvinne på slike treff eller må man komme som par? Jeg kunne litt tenkt meg å ha sex med flere, det er en fantasi, men jeg er single og hadde vel aldri turt, tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan formidles grensene dere har satt til de andre der. F eks at dere bare er med på oralsex/beføling.. hvordan stopper dere andre fra å trå over de grensene?

Anonymkode: e2c7c...c24

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvordan formidles grensene dere har satt til de andre der. F eks at dere bare er med på oralsex/beføling.. hvordan stopper dere andre fra å trå over de grensene?

Ved å snakke sammen ☺️ Swinging er ikke en klynge med folk som penetrere i vilden sky 😉 Man snakker sammen underveis, og kommuniserer eller med kroppspråk på samme måte som andre gjør ved ONS. Men i swinging er det hakket mer seriøst, og det føles mye tryggere enn noen random fra byen 

• Liker 4
Skrevet

Er dere poly? Eller blir dette noe annet? Er det noe forhold eller er det bare for gøy, liksom? 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ønsker å belyse tema for å bli kvitt eventuelle fordommer mot de som swinger.

Spør spørsmål, men ingen fordommer :)

Det er vel kjent at svaret på det ultimate spørsmålet om livet, universet og alt er 42 men du som er svinger, vet du hva spørsmålet er?

Anonymkode: b9368...4bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ønsker å belyse tema for å bli kvitt eventuelle fordommer mot de som swinger.

Spør spørsmål, men ingen fordommer :)

Det er vel kjent at svaret på det ultimate spørsmålet om livet, universet og alt er 42 men du som er svinger, vet du hva spørsmålet er?

Anonymkode: b9368...4bf

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man vite hva andre på treff wr ute etter? Dersom man går som par bare for å se eller bli sett uten noe fysisk med andre, hvordan kan man utrykke dette? Har man armbånd med fargekoder eller noe?

Hva slags kropper er det som tør å komme? Bare vakre normalvektige eller kommer også de større og mindre "standard vakre" menneskene?

Anonymkode: 1a4ca...cd8

AnonymBruker
Skrevet

Lar dem de single damene få slippe, eller presser de siden de er så innteriserte i dem?

Anonymkode: c9f50...d79

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Lar dem de single damene få slippe, eller presser de siden de er så innteriserte i dem?

Absolutt ingen skal presses, uansett kjønn eller alder. Og opplever noen slikt på seriøse klubber, vil de det gjelder bli utvist! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilke aldersgruppe er det flest av?

Anonymkode: 1fc74...eff

30-40

Hvor ofte drar dere på møter?

Ca 1 gang i mnd 

Har du/dere barn? Vet de om det? (om de er voksne)

Anonymkode: 5e972...f27

Har voksne barn. De vet ikke om det. 

Kan man komme som single kvinne på slike treff eller må man komme som par? Jeg kunne litt tenkt meg å ha sex med flere, det er en fantasi, men jeg er single og hadde vel aldri turt, tror jeg.

Alle kan komme 

Tydelig regel hos oss: er det ikke et tydelig JA. så er det et nei. Om man ikke gir respons via nikk, smil eller blikk, så trekker man seg unna 

Hydrium skrev (1 time siden):

Er dere poly? Eller blir dette noe annet? Er det noe forhold eller er det bare for gøy, liksom? 😊

Ikke poly. Vi er ikke interessert i å få flere inn i vårt samliv. Kun å berike sexlivet i trygge rammer 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan kan man vite hva andre på treff wr ute etter? Dersom man går som par bare for å se eller bli sett uten noe fysisk med andre, hvordan kan man utrykke dette? Har man armbånd med fargekoder eller noe?

Hva slags kropper er det som tør å komme? Bare vakre normalvektige eller kommer også de større og mindre "standard vakre" menneskene?

Anonymkode: 1a4ca...cd8

Det kan man ikke vite, men man føler seg frem underveis. Man blir invitert inn ved f.eks lange blikk, og man velger selv om man responderer på det eller ei. Vår klubb har en regel på at man stryker på ryggen og spør om å få lov til å delta, stryke på en, fingre deg litt f.eks. 

En fin arena er å snakke litt om dette på den sosiale biten som ofte er i forkant. Da vet de rundt hvilke grenser en har. 

Alle slags kropper 

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ingen blir presset. Strenge regler for dette. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2025 den 20.48):

Jeg er ikke TS. Men vi swinger, som oftest privat. Finner altså andre par via nettsider, og møter de gjerne kun for drinker og sosialt. Noen har vi fått nært vennskap med, og møter de for hverdagslige ting i tillegg til sex ☺️

Swinging er er berikelse for vårt samliv, som var bra i utgangspunktet, men nå enda bedre! 

Som par har vi kommet mye nærmere hverandre via dype og viktige samtaler om grenser, behov og ønsker. 

Kan du si litt om å være nær venn med noen dere swinger med ?  Treffes dere for hverdagslige ting og så plutselig tar kåtheten over ?  La det være sagt, jeg dømmer ingen og det er sikkert spennende også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...