Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å belyse tema for å bli kvitt eventuelle fordommer mot de som swinger.

Spør spørsmål, men ingen fordommer :)

Anonymkode: 7f0d4...4ad

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir single damer behandlet?

Anonymkode: 9c29d...e58

AnonymBruker
Skrevet

Beskriv de typiske deltakerne på swinger treff. Hvor mange kvinner? Hvor mange menn? Aldersspenn? Bakgrunn? 

Anonymkode: 50cfd...619

AnonymBruker
Skrevet

Er foreldrene dine stolt av deg?

Anonymkode: 04c19...8a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor swinger du?

Anonymkode: 3e990...067

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fy deg!

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller kvinne, gift eller singel? 

Dersom dere er et par, går dere alltid på «aktiviteter» sammen? Eller hender det at dere treffer andre hver for dere?

Hvordan treffer dere andre? På klubber eller forum eller andre måter?

Hilsen kvinne i åpent forhold som godt kunne tenke seg å gå på sexklubb, treff eller lignende 😉

Anonymkode: 7640f...6ae

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor swinger du?

Fordi det er utrolig mange hyggelige, oppegående, åpne og reflekterte mennesker ein aldri hadde blitt kjent med i en annen setting. Veldig sosialt og sex positivt miljø. Når en treffes er det bare latter, ablegøyer, dype samtaler og drøy humor i en salig blanding🔥 

Anonymkode: 6798e...093

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det kleint?

Anonymkode: 5f9ba...f2b

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Beskriv de typiske deltakerne på swinger treff. Hvor mange kvinner? Hvor mange menn? Aldersspenn? Bakgrunn? 

…. 

Endret av Kardinal
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Veldig bra ;) klubben er veldig streng mtp oppførsel. Deltagerne seg imellom er også flinke på å korrigere dersom andre (hovedsakelig menn) trår over grensene. Man blir utestengt fra klubben om man ikke respekterer grensene. 

Mannfolka vil jo selvfølgelig beholde de damene som har interesse for swinging, så damer blir behandlet som dronninger og er utvilsomt sjefen på klubbkvelder!

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Flere menn enn kvinner. Alder fra tidlig 20-70, med flest i 30-40. 

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Håper da alle foreldre er stolte over at barna sine tør å ta valg som passer en best, uavhengig av hva de sosiale normene sier. Det lærer vi ihvertfall våre barn opp til ;)

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor swinger du?

Fordi etter mange år i forhold hadde vi behov for å spice opp forholdet ;) meget lykkelig gift med godt sexliv, men vi var trygge nok på hverandre til å forsøke.

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er du mann eller kvinne, gift eller singel? 

Dersom dere er et par, går dere alltid på «aktiviteter» sammen? Eller hender det at dere treffer andre hver for dere?

Hvordan treffer dere andre? På klubber eller forum eller andre måter?

Hilsen kvinne i åpent forhold som godt kunne tenke seg å gå på sexklubb, treff eller lignende 😉

Anonymkode: 7640f...6ae

Kvinne, gift. Vi går sammen, da vi trenger et felles holdepunkt hvor vi vet at den andre ikke trår over de felles grensene som er satt. Vi ønsker ikke swinger separat.

Klubb :)

Fordi det er utrolig mange hyggelige, oppegående, åpne og reflekterte mennesker ein aldri hadde blitt kjent med i en annen setting. Veldig sosialt og sex positivt miljø. Når en treffes er det bare latter, ablegøyer, dype samtaler og drøy humor i en salig blanding🔥 

Helt riktig 🥰

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det kleint?

Første gangen så var vi veldig spente, men det føles veldig koselig og naturlig å samles med andre mennesker i bare undertøy. Nesten mer rart å se de påkledd 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer om noen ikke oppfører seg?

AnonymBruker
Skrevet

Er det et kink? At du liker å ha sex med tilfeldige eller er du tiltrukket av de du har sex med utover det? 

Anonymkode: 1fc74...eff

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Blir behandlet veldig bra vil jeg si. Får mye tilbud fra både par, single menn og utro menn. Noen får også en del tilbud om å bli med på private fester. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Enig🏆 Den frihetsfølelsen er så deilig + at det er veldig moro. Ofte mye sosialt utenom sexen også, særlig om man blir en del av gjengen👍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått masse tilbud om swingers og gangbang. Er veldig frigjort, men jeg har sagt nei. Liker vill sex med en. 

Som dame vil jeg tippe du tenne på å bli sett på av mange? 

Anonymkode: 047c4...dc2

AnonymBruker
Skrevet

Neste spørsmål: Ligger du med utro menn?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva skjer om noen ikke oppfører seg?

Blir sett ned på og kastet ut om de ikke innretter seg. Medlemmene korrigerer hverandre 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det et kink? At du liker å ha sex med tilfeldige eller er du tiltrukket av de du har sex med utover det? 

Anonymkode: 1fc74...eff

OM jeg velger å ha seksuell aktivitet med noen på klubbkvelder, så er det nøye utvalgte ut fra kjemi og tiltrekning. Utenom det er det ingen kontakt. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har fått masse tilbud om swingers og gangbang. Er veldig frigjort, men jeg har sagt nei. Liker vill sex med en. 

Som dame vil jeg tippe du tenne på å bli sett på av mange? 

På klubb er ert helt frivillig om man bare vil se på, ha sex med egen partner eller kun være sosial. Ingen sexplikt.

Jepp, men helst bare en liten utvalgt gjeng som kan være litt med på moroa 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neste spørsmål: Ligger du med utro menn?

Jeg og partneren min har valgt soft swing. Dvs, ikke penetrasjon, kun oralsex/beføling/bli sett på mens vi har sex. 

Vi har kun sex på klubbkvelder hvor folk aktivt melder seg på. Vi spør og graver ikke i personlig info som sivilstatus, navn etc. For oss er sexkvelder som et leketøy å regne 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang møtt på noen fra disse møtene på f.eks butikken? Sier man hei? 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...